Chiar dacă…

Despre Satmareanca
Ziaristă

11 Responses to Chiar dacă…

  1. Oana says:

    Acum nu exagera cu postatul ca nu ma mai tin de tine cu doua bloguri 😆

  2. Tandala says:

    Politicieni clujeni infestati de Gelos – http://www.treispe.ro/tandalacj

  3. CELLA says:

    mi-ai captat atenţia 😉
    chiar m-am răsfăţat azi prin blogosferă
    parcă a fost conspiraţie virtuală 😆
    doar „preferinţe” de-ale mele

  4. [D][S][N] says:

    Prefer 10 !
    Si ar mai fi …
    Ai grija de tine
    Mii de smaralde
    Atat de frumoasa
    http://dragossorinnicula.wordpress.com/2009/04/11/anul-asta-se-poarta-crinii/

  5. Satmareanca says:

    Oana, tu m-ai provocat 😛

  6. Satmareanca says:

    DSN, ştiu piesele, sunt foarte mişto, unele le-am mai postat pe blog. Ultima postată a fost chiar Zece. Merci pentru reamintire 🙂

  7. Satmareanca says:

    Cella, mă bucur. Mai încerc şi altădată 🙂

  8. daurel says:

    ” Si daca ramuri bat in geam…” De ce nu taie plopii?

  9. al2lea says:

    Si mie imi place Florin Chilian. Si eu le-am postat candva…

  10. Satmareanca says:

    Al2lea, ştiu 😀

    Daurel, pentru că se dau ecologi :))))

  11. [D][S][N] says:

    Ce cauta plopii in discutia asta?… 🙂
    Eu stiam ca raspunsul este… : „De ce nu tai copacul ?”

Lasă un răspuns

