Parcă viaţa sună altfel…

De câte ori îl ascult îmi vine un chef teribil de viaţă. Îmi doresc să merg la un concert din ăsta. Ascultându-l, lumea mi se pare mai frumoasă. Acum ţopăi prin casă. Hai şi voi 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

17 Responses to Parcă viaţa sună altfel…

  1. Marius Mina says:

    Mai ales cand ploua 😉

  2. Oana says:

    Te simti bine, nu? 😛

  3. Lilick says:

    Cat popor… 🙂

  4. al2lea says:

    Hmmm… probabil ca ai postat un clip… la mine nu se vede

  5. al2lea says:

    sublim…

  6. daurel says:

    @Lilick, adaug si eu : cat popor are bani si timp liber…Adevaratii melomani cred ca nu sunt acolo! Parerea mea!

  7. Satmareanca says:

    Daurel, melomanii la care te referi sunt mai exclusivişti şi poate puţini snobi. Nu fac spectacol şi nu reuşesc să facă mulţimea să trăiască din plin. Ăsta mi se pare cel mai mare merit al lui Rieu.

    Al2lea, înţeleg că până la urmă ai reuşit să asculţi 🙂

  8. Satmareanca says:

    Lilick, foarte mult. Ce m-aş băgă şi io acolo 🙂

    Oana, pare că nu ? 😀

    Marius Mina, la noi a fost soare fain

  9. Adrian SM says:

    Da la Satu Mare oare cand as avea sanse sa vad asa un concert???

  10. Adrian SM says:

    Cred ca aproximativ pe la pastele ala, stiti voi care… 🙂

  11. Satmareanca says:

    Măcar de-ar fi la Bucureşti, şi tot ar fi ceva…

  12. Adrian SM says:

    Pa vremea lu Horica au fost ceva tatonari sa aduca pe
    Boney M,dar nu mai stiu din ce motive nu s-au inteles. Si aia e posibil sa fi fost vrajeala de-a lu Horica…:)

  13. Ciprian Bojan says:

    Sublim!
    Acelaşi efect îl are pentru mine Queen. Şi n-am putut merge la Budapesta la concert (4nov. 2008)… Că o fi fost Queen&Paul Rogers, n-are a face. Asta e!

  14. Satmareanca says:

    Ciprian, da, şi Queen, în funcţie de dispoziţie. De fapt, merge oricând 🙂

    Adrian, pentru că nu se puteau lua destule comisioane 😀

  15. primadona25 says:

    Oare traim in aceiasi lume, pe aceiasi planeta? Care e greseala noastea?

  16. primadona25 says:

    noastra, am vrut sa scriu!

  17. Satmareanca says:

    Mi-am pus aceeaşi întrebare. Şi m-am întrebat mai departe dacă noi ne-am duce atât de mulţi la un concert de genul şi cum am reacţiona…

Lasă un răspuns

