Şi ei votează …

Nu ştiu ce efect au asupra nehotărâţilor clipurile prin care PE îi îndeamnă pe cetăţeni să meargă la vot, dar mi se par funny. N-am înţeles de ce ţipă alegătoarea din primul: o fi văzut listele de candidaţi? 😀 Mai multe clipuri găsiţi aici

Voting is for everyone. Just stay cool and make it happen 😉

Despre Satmareanca
Ziaristă

11 Responses to Şi ei votează …

  1. lol's says:

    Te străduieşti degeaba Crina oricum nu dau pe acolo numai daca mă duc alţii pe năsălie !!! :). Si oricum daca o fac sau lins pe bot de moştenire !!!!!!!!!!!!

  2. lol's says:

    Am specificat in testament !!!

  3. Satmareanca says:

    Nici nu mă străduiam de data asta, doar mă amuzam 😀 Pe când ăia votează înainte de a muri, alţii nu vor merge nici morţi la vot :)))

  4. daurel says:

    Si la ei, ca la noi, au voie sa voteze toti ciudatii! Nu cred ca e bine sa comentezi, stimata doamna Dunca…

  5. Mai Crina, aia blonda parca era Elena dupa Eurovision, iar ala cu toporul – Vanghelie peste 10 ani, cand zice ca va taia si spanzura in PSD!

  6. Ciprian Bojan says:

    Democraţia şi riscurile ei:)))

  7. Satmareanca says:

    Simona, io postasem înainte, dar cred că Elena a simţit şi ea ceva :)))

  8. Satmareanca says:

    Ciprian, eu chiar o apreciez pe fată că ţine morţiş să-şi exercite drepturile. Clipurile astea cred că au un anumit target şi nu-mi dau seama cât efect vor avea la noi. Poate la „electoratul” micii Elene.

  9. Satmareanca says:

    Daurel, ştiu, de aceea nu m-am extins cu discuţiile…

  10. lol's says:

    ştiu Crina dar antiteza face câteodată toţi banii !!! 🙂

  11. Satmareanca says:

    Corect 😀

Lasă un răspuns

