Rămâne cum am stabilit…

Adică, Corina Creţu îşi va lansa vineri la Satu Mare prima sa carte, „România europeană”. Evenimentul va avea loc de la ora 12, la Muzeul Judeţean Satu Mare. După lansare, Corina va face o scurtă vizită la Negreşti Oaş, iar de la ora 18.00 va fi prezentă în emisiunea „Ora adevărului” de la Nord-Vest TV, moderată de Victor Constantinovici. Dacă nu cade cerul sau nu intervine ceva neprevăzut, voi participa şi eu la emisiune.

Până atunci, îmi fac azi (luni) încălzirea pe sticlă, în aceeaşi emisiune, tot de la ora 18. Asta ca să nu zică El Presidente, precum în scrisoarea pierdută, că presa are un interes scăzut pentru euroalegeri. Încă nu ştiu ce invitat va mai fi prezent în emisiune, dar trag nădejdea că nu va vorbi despre făină, zahăr, ulei şi bulion 😀

PS pentru sătmăreni: Luaţi această postare ca şi pe o invitaţie la lansare. Corina va fi încântată să vă cunoască. Şi eu la fel 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

54 Responses to Rămâne cum am stabilit…

  1. Bafta! Sa-i faci pe toti praf! Evident, ma refer la audienta!

  2. Satmareanca says:

    Evident că aşa voi face 😀 Merci!

  3. Adrian SM says:

    Din pacate nu pot sa merg. Lucrez inainte de masa ziua respectiva si din cauza situatiei tensionate de la servici nu am curajul sa fac nici o miscare. Dar probabil se va gasi in librarie cartea si o voi cumpara. Era frumos daca obtineam un autograf de la Corina, dar asta e. Dar o voi urmari pe sticla daca nu cade cerul… 🙂 Evident si pe tine seara asta, ca-s liber, am telefonul inchis asa ca nu ma deranjeaza nimeni de la servici…. 🙂

  4. Satmareanca says:

    Voi încerca să-ţi reţin un exemplar din carte, cu tot cu autograf. Cartea nu e de vânzare, este gratuită, şi, în consecinţă, nu se găseşte în librării. Este o carte care promovează acţiunile Parlamentului European în general, şi ale Corinei în special.
    Să te uiţi şi să mă critici după 😀

  5. CELLA says:

    da, da …
    bultă baftă !!!
    poate vă face cadou un angajament european de asfaltare a străzilor de care vă tot plîngeţi, că, mă gîndesc că primarul vostru nu o să stea cu limba-n gură 😉

  6. Satmareanca says:

    Din păcate, oricum am lua-o, asta ţine tot de primărie. Poate ne ajută să schimbăm primarul 😀 Nu mă întreba cum 😆

  7. Darius says:

    Pot sa vin si io? 😛

  8. Păcat numai că nu mă pot teleporta. 🙂 Sau poate îmi împrumută Bibicu’ elicopterul prezidenţial. :mrgreen:
    Succes!

  9. Adrian SM says:

    Merci, dar nu te mai complica cu mine.Ai si asa destule pe cap.
    @Darius Tu parca trebuia sa pregatesti covorul rosu?… 🙂

  10. Sibilla says:

    Succes Corinei Creţu, Corina noastră, a românilor şi Felicitări Sătmărencei noastre, căci e cea mai unicoarnă faină !
    Doamne Ajută !
    respecte şi preţuire,
    Sibilla

  11. Oana says:

    Fataaaaa, pai imi vine s-o invidiez pe Corina, cu mine n-ai fost in emisiune 😦

  12. Oana says:

    Darius, tu stai acasa, esti pedepsit 😀

  13. Vania says:

    Succes!

    Să daţi doar câte-un exemplar, să ajungă la toţi! La Bucale, unii au luat mai multe… Eu îi ştiu care-au fost, da’ e mai bine să zică singuri!…

  14. Darius says:

    @Adrian
    Mocheta, mocheta… 🙂

    @Oana
    Stau. Ramai si tu cu mine?

  15. corinacretu says:

    Crina, multumesc. De abia astept sa ne vedem. Vad ca am un program plin, dar sper sa avem timp si sa povestim.. Ma bucur ca il voi revedea si pe Darius, speram sa vina si Oana si alti prieteni de ai nostri, Simona Chinezu, Mordechai, … Ar trebui sa ne organizam cumva sa ne revedem toti prietenii de pe blog. Poate la Bruxelles, mai spre toamna..
    Succes in emisiune si de abia astept sa ne vedem. O zi frumoasa!

  16. Oana says:

    Darius, daca pui problema asa, cum nu 😀

  17. Adrian SM says:

    @ Darius Da n-are bani PSD-u de un covor??? Mai sa fie… 🙂

  18. fcmuresan says:

    Nu e încărcat programu…Corina stă prea puțin la SM! Cit despre covor…cred ca am prefera un covor asfaltic bun in Satmar nu neaparat rosu. Ca o sa se sperie Corina de craterele si transeele pe care le avem aici…
    @Darius : Tot fan Nastase esti?

  19. daurel says:

    Vreau mai multe detalii cu invitatia la Bruxelles. De pe care blog se iau prietenii? Al Corinei Cretu, ale d-nei Dunca? De pe toate trei?

  20. Satmareanca says:

    Corina, mai sunt şi altele în program, dar nu am zis chiar tot :))) Te aşteptăm! Ţi-am anunţat azi venirea şi în emisiunea la care am participat la TV 🙂

  21. Satmareanca says:

    Daurel, de pe al Corinei, normal 🙂

    Florin, o mai aducem şi altădată la Satu Mare pentru un program mai relaxa(n)t.

    Adrian, o fi criză şi la ei 😀 Punem noi mână de la mână ? :)))

  22. Satmareanca says:

    Oana, păi merg şi cu tine, dar hai odată 😀

    Vania, ai intrat la spam. Nu i-a plăcut blogului ce-i zis :)))

    Darius, nu ştiu, poţi? Ai două picioare? 😛

  23. Satmareanca says:

    Roxana, îţi întindem şi ţie un covor de asfalt? Nu de alta, covorul roşu nu poate acoperi gropile :))))

    Sibilla, am grijă să iasă bine 🙂

  24. Adrian SM says:

    Sa punem… da asta nu e sponsorizare ilegala? Si adevarul e ca nu inghit pe aia de la PSD. bineinteles cu exceptia lui Corina. Dar ea e altceva, o floare rara in…. sa nu zic ce.. 🙂
    P.S. Tare cald ti-a fost seara asta in studioul TV… 🙂

  25. Satmareanca says:

    Noi punem covorul pentru Corina, nu ne interesează restul. Nici eu nu-mi găsesc afinităţi pe nicăieri oricât mă străduiesc.

    Chiar era cald acolo şi-mi era sete tot timpul, iar dacă am vorbit tâmpenii, am scuza că nu eu n-am nevoie de voturi 😀

    Mai trebuia să vină un invitat de la PNL, dar când au aflat că voi fi şi eu au refuzat. Mă cred un fel de bau-bau 😆

  26. Adrian SM says:

    Era interesant daca te suna Oana in direct… 🙂 Dupa cate articole „elogioase” despre activitatea lor ai scris era de asteptat.Oricum ar fi indrugat baliverne rasuflate…
    Ironia face ca tot la muzeu as fi avut ocazia sa schimb vreo doua vorbe cu regina. Dar doua batranele firave ,aflate in spatele meu,m-au rugat frumos sa le las in fata sa o vada. Au fost asa de fericite dupa aceea… 🙂

  27. Satmareanca says:

    Nu ştiam că vor fi telefoane în direct, iar Oana nu are cum să prindă NV TV. Peste vreo 2 săptămâni vor transmite în direct şi pe internet, după aceea va putea 🙂

    Ce regină? Azi nu mă prind …

  28. Adrian SM says:

    Se putea rezolva un scurt speech din partea ei fara sa vada emisiunea. Am facut asta odata la radio Transilvania, pe vremuri… 🙂
    Acum ceva ani a fost in vizita la Satu Mare regina, nevasta regelui Mihai al Romaniei… 🙂 A tinut mi se pare un scurt discurs din balcon , dupa care a coborat in multime. S-a format un culoar si s-a nimerit sa fiu chiar in fata. Pe cand se indrepta spre mine au intervenit batranelele pe care nu le-am putut refuza… 🙂

  29. Oana says:

    Adrian, ce suflet mare ai 😀

  30. Adrian SM says:

    Sigur faceai si tu la fel. Merita sa vezi ce fericite erau… 🙂

  31. Oana says:

    Sigur ca faceam la fel, nu le pot rezista batranilor 🙂

  32. Ciprian Bojan says:

    Multă baftă!!! Sper ca lansarea şi emisiunea D-nei Corina Creţu să fie reuşite!
    Cât despre Băsel că va catinda sau nu, mi-am spus părerea! Să nu ne-mbătăm cu apă rece, că încă are priză la public. Să-i fie de bine…

  33. zamfirpop says:

    „Sătmărean” e cel care locuieşte azi în Satu Mare?
    unul care s-a născut la Casa Albă, cum se numeşte?
    Eu sunt născut în cel mai mare sat din România: Satu Mare este singurul sat cu peste 100.000 de locuitori!?

  34. Vania says:

    Am dat click dreapta, cred că de aia a fost blogul derutat, i s-o fi părut că scriu de pe server anonim…

    Mâine e zi de chef.

  35. daurel says:

    Am citit Gazeta si mi-e clar cu cine nu trebuie sa votez la europarlamentare.

  36. Satmareanca says:

    Daurel, şi mie, dar, totuşi, nu ştiu cu cine să votez. Asta-i dilema :))))

  37. Satmareanca says:

    Vania, ne pregătim de chef atunci 😀

    Zamfir, nu numai, cel care se simte sătmărean, aşa cum tu eşti turdean 😀

    Ciprian Bojan, merci! te aşteptăm şi pe tine 🙂

  38. Satmareanca says:

    Adrian, şi eu am fost la Muzeu atunci. Chiar am poze cu regina pe undeva, şi cu regele normal. Regina mi-a zis atunci la receptia de la Dacia să sunt „tres chic”. Io eram o puştioaică 😀 Ştiu că eram la începutul muncii în presă, era în august 1997 parcă…

    Oana, eu mă pregătesc să evadez de pe net mâine :)))

  39. Adrian SM says:

    Hmmmm, no comment… 🙂

  40. Satmareanca says:

    A, da. Şi mai ştiu că mi-am întrerupt concediul de la mare ca să prind vizita regelui 😀

  41. daurel says:

    Fiicele mele au fost la intampinarea Regelui, in Bucuresti, cand i-a dat voie dl Iliescu sa revina acasa. Fiicele mele sunt deja monarhiste! Asta am scris-o pt. dna Dunca…

  42. Satmareanca says:

    Fain 🙂 Io nu-s nimic 😀

  43. Adrian SM says:

    Nu chiar.esti derectoare la Gazeta da Nord Vest… 🙂

  44. Cristian says:

    Am tot respectul pt casa regala,pt ce a facut si ce face,
    dar monarhia nu e putin depasita de vremuri…?

  45. Satmareanca says:

    Adrian, aaa, da? uitasem, credeam că derectorii pierd vremea toată ziua şi eu nu înţeleg cum n-am vreme de nimic niciodată 😀

    Cristian, la noi da, în alte părţi funcţionează reformată şi mai mult ca imagine. Eu aşa o ţin minte din Danemarca.

  46. Adrian SM says:

    Pai de aia merge ca lumea Gazeta, ca te ocupi de ea. Mai stiu o firma in oras care are o directoare si merge din rau in mai rau… Nici nu stiu ce sa fac: sa plang sau sa rad? 🙂 😦

  47. Satmareanca says:

    Eii, nici chiar aşa 😛

  48. corinacretu says:

    Crina, multumesc, sper sa ne vedem cu bine maine. Si sper, asa cum ai scris, sa cunosc cati mai multi satmareni dintre cei pe care i-am urmarit, in timp, pe blogul tau. O zi frumoasa!

  49. Cristian says:

    @Corina
    maine ? nu vineri ?

  50. Satmareanca says:

    Corina, drum bun, te aşteptăm toţi! 🙂

    Cristian, Corina va ajunge mâine seara. Eu o voi vedea mâine, normal, o aştept cu covorul roşu la intrarea în sat :)))) Lansarea este vineri, de la ora 13. Am decalat-o cu o oră din motive obiective…

  51. Adrian SM says:

    Uuuuuuuffffff…… Nu mai puteti decala inca vreo 2 ceasuri,poate 3??? 🙂

  52. Cristian says:

    Adrian ,ora 13 iei si tu pauza de masa 🙂 ca asa fac si eu …
    Macar ne cunoastem si noi….

  53. Adrian SM says:

    Nu se poate.Am un loc de munca fara egal…. 😦 Si a dat strechea in sefi… 🙂

  54. Cristian says:

    😦

Lasă un răspuns

