Nu spun nimic

Când un prieten îţi cere să nu spui nimic faci întocmai, chiar dacă toată lumea şi tot universul conspiră împotriva dorinţei tale. Aşa fac şi eu acum, nu spun nimic.

The most I can do for my friend is simply be his friend ~ Henry David Thoreau

La mulţi ani, prietenă dragă!!!! Pardon, sora. Îţi mulţumesc pentru că exişti! Şi, da, nu vrem de băut. Nici tort 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

48 Responses to Nu spun nimic

  1. Oana spune:

    Nici eu nu-ti multumesc 😀

  2. Satmareanca spune:

    Cine esti tu? Nu te cunosc 😀

  3. Oana spune:

    Aia de la etichete 😆

  4. Satmareanca spune:

    Aaaaa, scuze. Credeam ca o balena :))))

  5. Oana spune:

    😆 in curand, ai rabdare, abia m-am apucat de ingrasat.

  6. Satmareanca spune:

    Atunci trebuie sa reparam drumurile, neaparat 😀

  7. Oana spune:

    Normal ca da 😀 Somn usor, pup voi, adica tu si Marian.

  8. Satmareanca spune:

    Şi noi pe voi 🙂

  9. CELLA spune:

    pupaţi-vă pînă nu mai puteţi 😆 … TĂCERILOR !!!
    că io nu mai vorbesc cu voi (pînă poimîine)
    care la care sunteţi că m-aţi ameţit de cap cu logările ? (să înţeleagă toată lumea, da ? 😛 )
    ori, te pomeneşti că-i doar Crina şi vorbeşte ce ea
    ori, Oana şi vorbeşte cu ea … măiiiiiiiiiiiii
    fany, da ?

  10. Nicu spune:

    Astazi este 20 MAI, soarele a rasarit, cerul este fara pic de nor, nu adie nici un vant. LA MULTI ANI, o zi ca aceasta!

  11. A innebunit lupu?

  12. Vania spune:

    Nici noi…

  13. trexel spune:

    si ce daca tu nu spui nimic io nu pot sa-i zic sa creasca mare sau ce?

  14. trexel spune:

    si kmi la fel

  15. Nici eu nu zic nimic, ii las pe altii !
    In fond, e doar o zi de mai!… 😉

  16. Sibilla spune:

    Păi bine dragilor, iar eu, tot eu… ajenta-n descoperire sibilină…. grija voastră, pe mine mă frige… uf !
    La Mulţi Ani , zi da Mai cu Crăiese şi Prinţese şi.. alai… carele alai se piti…. !!!
    Ziveli….. nu spun cine, nah !
    Sibilla
    P.S. Sătmăreancă faină şi dragă, iar am ” dat-o-n firiciri, roşu meu ieşi roz, musai să-mi teleportezi patentul şi sicretul matale, ai milă, că parcă-s din Reginele Oanei şi nu Elfă, că nu sunt destul zig-zag… :)) O zi de mai precum sufletul tău, unicoarnă !

  17. Radu spune:

    mi lene sa vb..dimineata.

  18. Oana spune:

    Multumesc si aici 😀

  19. daurel spune:

    „Eu sunt mic,/ Nu spun nimic(uri)?/ ” Folclor in vreme de criza…

  20. CELLA spune:

    urmare (a) unei @convorbiri private 😉 cu vecina Crina am sfîrşit … cu următoarea concluzie 😛

  21. zamfirpop spune:

    Ai dreptate!

  22. Oana spune:

    Da, ma, m-am prins si eu cum sa citesc textul 😀 Sarut mana inca o data, nici daca aveam trei surori nu erau ca tine 😉

  23. Satmareanca spune:

    Era şi cazul 😀

  24. Satmareanca spune:

    Cella, mulţumesc muuulllttt 🙂

  25. daurel spune:

    M-am prins si io! Frumoasa trimitere…: m-a ambitionat Turdeanu!

  26. Adrian SM spune:

    Da nici io nu zic nimic.. Parol… 😀

  27. Ciprian Bojan spune:

    Zice ăştia:
    http//:www.youtube.com/watch?v=8Jl5BEuQKtA
    io tac!

  28. lol's spune:

    Mama ce bolunzi sunteţi !!

  29. Oana spune:

    Multam, dar gata, a trecut 😆 Am scapat 😛 Ciprian, da, vad ca ati gasit metode oricum, merci 🙂

  30. Cristian spune:

    LMA ,Pitesti, OSM , Regine,Elfi ?

  31. Sibilla spune:

    O zi minunată, Crina !
    Te invidiez ştii…. 😉 🙂
    La Mulţi Ani, tuturor Sărbătoriţilor Zilei de azi !
    Tuturor, cu mult drag :

  32. CELLA spune:

    no, cred că ţi-a dat liber la spart tăcerea aşa că poţi
    doar să vrei 😆

  33. Ciprian Bojan spune:

    Oana, ştii ceva? Damn the technology! Trebuia să fie: Iris, „Să nu crezi nimic”. Sorry pentru stângăcie!!!!!!

  34. al2lea spune:

    Da… tacerea e de aur. Bun cadou pentru un prieten!
    Sunt alaturi de tine.
    🙂

  35. Oana spune:

    Ciprian, ce ar fi trebuit sa cred? 😀

  36. Nea Costache spune:

    Uite dom’le, chiar si daca nu spune nimic prietena noastra Crina, tot se mai isca oares’ce comentarii! Ea-taciturna, noi-vorbareti!

  37. daurel spune:

    Este o tactica… poate o strategie! ( de campanie?!)

  38. Marius Mina spune:
  39. Marius Mina spune:

  40. Adrian SM spune:

    Azi Crina e tare ocupata cu Corina. Poate le vedem impreuna la postul de televiziune Nord Vest TV..

  41. Cristian spune:

    Marius Mina….nice !!!

  42. Pingback: De prin b(âr)log-uri « Zamfir Turdeanu’

  43. daurel spune:

    Record: s-a inregistrat cea mai mare participare la o lansare de carte in Satu Mare: 200 (doua sute) ; asta fara sa puem la numaratoare organizatorii si organele de ordine…

  44. Satmareanca spune:

    Şi asta fără ăia care au ieşit afară pentru că se topeau de cald 😀

  45. Satmareanca spune:

    Am uitat să vă mulţumesc pentru comentarii cât am lipsit. Mulţumesc! – cu întâriere 🙂

  46. Satmareanca spune:

    Care nu v-aţi prins, să ştiţi că am spus ceva în postarea albă. Trebuia să aflaţi cum să citiţi 😀

  47. daurel spune:

    Ziua OANEI, SORA TA

  48. Satmareanca spune:

    😀

Lasă un răspuns

