Preşedinţia – This is the End …

Nu eu spun, ci browser-ul mi-a dat următorul mesaj la o tastare greşită. Când cauţi casa virtuală a lui El Comandante, rişti să ajungi la sfârşitul internetului 😀

misto 

Despre Satmareanca
Ziaristă

10 Responses to Preşedinţia – This is the End …

  1. iulia spune:

    Multumesc pentru urari!
    ”sfarsitul internetului” mi-a adus aminte de cautatul cheilor pe google 😛
    http://paradineshift.wordpress.com/2006/10/05/where-did-i-leave-my-keys-just-google-for-them-all-ready/

  2. Oana spune:

    De aia am iesit afara sa ma joc 😀

  3. CELLA spune:

    era şi cazul să se termine undeva
    că doar nu-i infinit …
    ce-mi place mie, mult de tot, să admir mersul „din spate”
    pa,pa,pa,pa 😉

  4. daurel spune:

    Daca El Comandante e cine cred, este normal ca ai ajuns intr-un capat de tzara (nu coltz!).Acum cateva zile era dl. Boc cu max 15 persoane, pe un camp, sa de-a indicatii cu centura orasului meu. M-am apropiat sa vad cu cat sunt mai inalt decat clujanul, dar m-a oprit un civil banal, care m-a lamurit ca nu-mi foloseste la nimic sa ma compar cu demnitarii, ba poate fi daunator daca ma legitimeaza…Ne-am despartit hoveri, fara a schimba carti de vizita!

  5. Lucia Verona spune:

    The End of Choice… pardon, The End of the Internet in the land of Choice…

  6. Satmareanca spune:

    Lucia, :)))))) mai mult nu pot, ma doare capul 😛

  7. Florin spune:

    S-a dus cu tot cu flota la fundul Marii Negre 🙂

  8. teo.georgescu spune:

    Fooooarteeee taaareeeee!!!!!Mi-a mers si mie, azi !

  9. Alin Fărcaş spune:

    Mai misto ar fi ca peste niste luni de zile, Basescu, asezat in fata laptopului Ebei, sa tasteze in bara de adrese a browser-ului http://www.presidency.ro si sa primeasca mesajul „Ati ajuns la sfarsitul mandatului. Nu s-a consemnat niciun mandat nou pentru dumneavoastra deci… asta-i tot. Salvati afacerile in derulare, acest mandat se va inchide in 30 de secunde. 29. 28… Sa traiti bine!” :)))

  10. calinhera spune:

    Hehe, bun îndemn! Dar noi ce facem? Citim, râdem, trecem la următoarea pagina de internet. În loc să facem chiar așa, să ieșim nu pic pe afară.

Lasă un răspuns

