S-a întâmplat!

Corina a scris deja despre lansare, la fel şi toate ziarele din Satu Mare (GNV – aici sau aici şi IZ – aici), iar alţii au urmărit la NV TV. Aşa că nu-mi rămâne decât să-i mulţumesc Corinei pentru vizită, iar celor care s-au implicat în organizare pentru reuşită. Vă mulţumesc în mod special blogherilor care aţi venit la lansare 🙂 Poze de la eveniment a postat deja Corina, aşa că eu vin cu instantanee din restul vizitei. Mai multe poze găsiţi aici. Voi mai adăuga poze şi impresii, dar deocamdată trebuie să mă dreg după boacele, slănina şi pălinca oşenească 😀

valtoare

corina crina

corina negresti1

corina crina darius

Despre Satmareanca
Ziaristă

32 Responses to S-a întâmplat!

  1. Adrian SM says:

    Din pacate nu am putut fi prezent.Dar m-am uitat la emisiunea in direct si la ce a mai urmat.M-a surprins si pe mine numarul mare de persoane prezente la lansare.. 🙂 Sunt intru totul de acord cu Corina in prezentarea prioritatilor. As mai adauga si infrastructura, dar asta e o problema care se decide sus de tot… 🙂 Si a mai spus un mare adevar Corina: romanii nu prea au habar cum vine treaba cu alegerile europarlamentare. Poate rezervi un coltisor in Gazeta dedicat subiectului.Eventual pui o postare pe blog… Recunosc cinstit ca nici eu nu-s in tema cu alegerile.. 😦 De organizare numai bine.Mi-a placut de Darius cum se agita pe acolo… 🙂

  2. Adrian SM says:

    Boacele si slana nu vad cu ce te-ar fi putut deregla. Asa ca nu ramane decat sfanta palincuta.. 🙂 Dar ai circumstante atenuante, pentru ca era foarte cald…. 😀

  3. Oana says:

    Eu tot nu inteleg ce facea Darius acolo, a stricat poza 😆

  4. Adrian SM says:

    @Oana Ca organizator al vizitei voia si el o amintire… 🙂 Nu mi se pare ca a stricat poza.Stai sa vezi ce misto va fi cand se va poza cu tine 😀

  5. CELLA says:

    vă felicit
    dacă Ardeal înseamnă …
    atunci P.S.D.-ul n-are de ce să-şi facă probleme la tot feluri de votări

  6. octavpelin says:

    Crina,si Corina sunteti superbe,sa fiti iubite,weekend placut!,cu stima Tavi 🙂

  7. Crina, tu stii ca, desi nu am fost acolo fizic, ti-am tinut pumnii de la departare. Si ma bucur mult ca a iesit bine. Felicitari!!!!!!

  8. mihaella1 says:

    Crina, foarte frumoase pozele :). Un week-end placut in continuare!!

  9. Satmareanca says:

    Adrian, găseşti pe următorul link tot ce te ar putea interesa despre euroalegeri. Nu aş putea curpirnde într-o postare tot ce trebuie să ştiţi. În ziar, m-am gândit să fac o rubrică pe ultiam sută de metri. Poate mai creşte interesul…
    Vezi aici, e sursa mea principală (oficială) de informare în domeniu.

    http://www.europarl.europa.eu/elections2009/default.htm?language=ro

    PS. baiul e că nu am băut pălincă şi mi-a picat greu slănina :))))

  10. daurel says:

    Eu cred ca s-a dat apa la moara…

  11. Satmareanca says:

    Oana, şi eu aşa am zis, dar nu îl puteam bate de faţă cu ceilalţi 😀

    Cella, crezi? 😛

    Teodora, am simţit 😀 Multe mulţumiri!

    Mihaella& Tavi, merci! 🙂

  12. Satmareanca says:

    Daurel, nu am băut lapte, aşa că nu mă prind 😀

  13. zamfirpop says:

    Cea mai simpatică poză e cea în care sub firma Casa de amanet sunt două femei frumoase … neamanetate, sper!

  14. Darius says:

    @Adrian
    Era chiar sa ma si bat cu cativa.

    @Oana
    Lasa ca ajungi tu la Satu Mare…

  15. Adrian SM says:

    @Darius Am de-a face aproape zilnic cu exemplare de astea care parca cer bataie… 🙂 Mai hazliu e cu femeile, pe care daca le atentionez discret, imi spun: ce pu…mea vrei. 😀

  16. Adrian SM says:

    Merci Crina.Am inceput sa ma dumiresc cam cum vine treaba cu alegerile europarlamentare.. 🙂 Nu stiu de ce mi s-a fixat in memorie ca Vanghelie e pe lista pentru alegeri. E un personaj pe care-l detest.
    Eu as propune ca fiecare europarlamentar sa aiba ca obligatie de serviciu crearea unui blog propriu pe care ,,sa dea raportul” macar saptamanal…:)

  17. Satmareanca says:

    Adrian, daca ar sta pe blog toata ziua, nu ar avea timp de lucru, nu le au toti atat de bine cu condeiul :))) ma bucur ca te-ai dumirit!

    Zamfir Pop, multumim pentru complimente 🙂

    Darius, chiar nu am inteles de ce nu te-ai batut 😀

  18. Adrian SM says:

    Precum vad Corina poate .Si reuseste si acum cand hoinareste prin tara.Nu-mi pare genul care sa lase treaba asta pe mana consilierului sau secretarei…. Sau ma insel?
    Daca nu era blogul nu as fi stiut de ea deloc. Ramaneam doar la imaginea ei de fosta purtatoare de cuvant a lu nea Nelu… 🙂

  19. Satmareanca says:

    Corina e o exceptie 🙂

  20. primadona25 says:

    Ma bucur ca am fost si eu acolo. Cel mai mult mi-a placut de tine Crina. Cu toate ca Oana o sa se supere, eu tot pun intrebarea: Crina vrei sa fii si prietena mea? Vreau o bucatica mica, o petala de crin, pe care sa nu o impart cu nimeni. Sunt egoista?

  21. al2lea says:

    Acuma sa vedeti… Oana, esti in pericol!
    In ceea ce priveste evenimentul de vineri…
    Adica cum, Darius in sus, Darius in jos, dar ce eu nu eram acolo? Si ce daca am um inceput de chelie? 🙂 – asa imi place sa-i zic… Din pacat, pozele cu mine s-au voalat… era prea multa „lumina” ce radia dinspre mine…
    Si sunt convins ca pe undeva sunt poze si cu mine. Numai ca din invidie nu au fost puse.
    🙂 🙂 🙂

  22. Satmareanca says:

    Primadona, în curând nu-mi voi încăpea în piele 😀 Cred şi eu că ţi-am plăcut pentru că am fost cea mai bună la bâlbe. Nici nu mă pot uita la înregistrare 😆

    Cred că-i o diversiune, vrei să-mi dai îngheţată ca să încap pe mâinile tale de doctor :)))) Ok, sunt de acord, dar riscăm să ne facă Oana bucăţi bucăţele în viitorul roman 😀

    Al2lea, Darius are chelie mai mare, de aia 😀 Eu nu am făcut poze la lansare pentru că eram ocupată cu altele, iar pe blog am postat de acasă doar ce am făcut eu. Am găsit într-un final o poza când îţi dă Corina autograf, ea se vede pe jumătate. Dacă strigai mai repede, apăreai şi tu. Îţi trimit poza mâine, am uitat să o iau de la serviciu. Dacă mă poţi ierta, normal 😀

    Primadona nu apare în nicio poză 😦 Ce fotografi!

  23. Corina says:

    CRINA, multumesc din suflet pt tot efortul tau. La fel si lui Darius. M-am simtit extrairdinar de bine si mi-ati intarit inca o data impresia ca suntei niste oameni minunati. Inca o data, multumesc mult. Maine am Jibou si Zalau. Va pup cu drag

  24. Cristian says:

    @al2lea
    Asa !! Fii mandru de inceputul de chelie , si eu sunt mandru de a mea ,diferenta e ca la mine e pe terminate :))

  25. primadona25 says:

    Cand vrei sa mancam o inghetata? Pacienta o sa te am din cauza tigarilor nu a inghetatei!
    Asa, acum sunt fericita ca am o prietena faina, vesela, sincera.Hai sa stabilim cand ne vedem la mine , sa ne racorim un pic.

  26. Giorgi says:

    Primadona, cred ca esti cam egoista… Stai la rand!!! :::))))

  27. Adrian SM says:

    chelie= intelepciune 😀

  28. Satmareanca says:

    Imediat se iau fetele de păr 😀 yoy :))))

    Primadona, vorbim… Eu sunt pe la serviciu cam toată ziua, nu ştiu cum stai tu cu gărzile…

  29. Satmareanca says:

    Corina, cu mare plăcere, te mai aşteptăm 🙂

  30. corinacretu says:

    Crina, acum am venit de la Timisoara, dupa zece zile de – sa-i spunem asa – Turneu. A fost foarte frumos si peste tot m-am simti bine. Cel mai bine si cel mai bine organizat la Satu Mare si Dej, la Satu Mare datorita Crinei si lui Darius, dar si a intregii organizatii PSD. Jiboul si Zalaul au avut pentru mine o incarcatura emotionala puternica si ma bucur ca – pe langa activitatile politice si lansarile de carte – am fost la mormantul tatalui meu si al buniilor mei…
    Stiu ca v-am multumit de o mie de ori si o mai fac o data. In plus, as vrea sa ii spun lui Adrian SM ca are dreptate – si daca Crina accepta ideea, eu pot sa ii dau o data pe saptamana sau la doua saptamani un Raport de Euro-parlamentar sau cum vrea ea sa ii spune, un editorial pe modelul celui pe care l-am tinut in JUrnalul National. Am putea incerca ceva si cu televiziunea, sau la stiri prin elefon, cand e ceva special. Crina decide.
    M-am simtit extraordinar de bine si chiar va multumesc din suflet tuturor. Se vede si de pe pozele de pe blog, de altfel. Noapte buna.

  31. Adrian SM says:

    Doamne fereste Corina.Nu-s eu secretar general PCR sa dai raport…. 🙂 E suficient ce scrii pe blog. Nu e musai in fiecare zi.Doar cand consideri ca e ceva ce trebuie sa stie si alegatorii.

  32. Satmareanca says:

    Corina, am urmărit turneul pe blogul tău. Mă bucur că am fost la înălţimea aşteptărilor. Succes! Te aşteptăm după alegeri pentru un week-end relaxant 🙂

Lasă un răspuns

