Ştiaţi că…

… pe prezidenţiabilul Obama fără prompter îl cheamă, de fapt, George Crin Laurenţiu Antonescu? Ăştia cu nume multe sunt predestinaţi la conducerea PNL. Deşi, Tăriceanu l-a bătut la faza asta, avea un nume în plus 😀 Dar, dacă punem „George Crin Laurenţiu Antonescu Obama fără prompter” e deja peste :)))

Despre Satmareanca
Ziaristă

36 Responses to Ştiaţi că…

  1. Oana says:

    Maiiii, ce rea esti 😀

  2. Satmareanca says:

    Deloc, postarea zăcea în draft şi nu ştiu cum a scăpat 😀

  3. Adrian SM says:

    Mai bine si-ar pune niste nume ca-n K1. Sa zicem Crin ,, The Monster” Antonescu…. 🙂 Desi in pozele decampanie mai nimerit ar fi Crin „Sugativa” Antonescu… 🙂

  4. Adrian SM says:

    Rectific un pic: desi in pozele de campanie electorala mai nimerit ar fi Crin „Sugativa” Antonescu… 🙂

  5. Lucia Verona says:

    Cîtă răutate la Satu Mare, tz-tz-tz!

  6. Dragoş Sorin Nicula says:

    Ce aveti cu numele omului?
    Si daca il chema Papa-Lapte Crin care era problema ???

  7. lol's says:

    Hai ca sunt oţărât rău pi tini!!!. Basescu?, Geoana,? Antonescu a mai rămas, si pe ăsta te-ai găsit sa îl faci praf fatooo !!
    înainte Crina !!! Ca pe sac, ca mai mare drac mă fac!!. Lol este in spatele tău si tine tira pentru tine !! 🙂

  8. calinhera says:

    E, totusi, cel mai decent candidat. Adică, totusi, nu provine din ferma de cadre a PCR.
    Serios acum, ce-are numele?

  9. Cristian says:

    Adrian SM : Nu fii rau…:)
    Crin A. nu cred ca ar avea probleme specifice unui om care ar avea fata de sugativa si nici nu mi se pare ca are.
    Ironic sau nu ,de Vacaroiu toti ziceau ca are fata de sugativa ,dar am inteles ca omul nu e bautor.

  10. Cristian says:

    „nu fi” sorry…..

  11. Satmareanca says:

    No, hoooo, doar îi făceam un pic de publicitate. Vroiam să ştiţi pe cine votaţi când vă uitaţi pe buletinul de vot, nu cumva să vă încurcaţi 😆

    @Adrian, nu mi se pare că ar fi sugativă din contră, pare lucid. Cel puţin eu aşa îl văd. S-ar putea, însă, să greşesc.

    @Lucia, tz, deloc. Nu ştiu ce căutam pe google şi i-am găsit numele ăla lung. Io m-am distrat bine.

    @DSN, are. Dacă vei căuta pe buletinul de vot Crin Antonescu nu vei găsi, ăsta în schimb da 😛

  12. Satmareanca says:

    @Lol, da… Pentru că m-a supărat. Pentru că-mi pusesem speranţele în el. Pentru că credeam că voi avea cu cine vota. Şi lista ar putea continua. Iar nu am 😦 (Nu ştiu de ce tot intri la spam, dar nu te speria, te recuperez eu 🙂 )

    @Călin Hera, decent da, dar nu perfect. No, dar nici noi nu suntem. Dacă înlătur neajunsurile, să zicem că ar fi cel mai bun din ofertă. Cum spuneam, doar îi făcem publicitate moca. N-am scris că a rămas repetent ori că-i chiulangiu 😛

    @Cristian, nici mie nu mi se pare. Mie îmi plăcea şi cum îi stătea cu părul lung şi vopsit, când era ministru 😀

  13. al2lea says:

    Asta nu e un nume de ras… Crin A. (Crina?) 🙂 Asa a scris Cristian, nu sari la mine! 🙂
    Vorbind despre nume ciudate, ma tot gandesc sa pun pe blog ceea ce am gasit cautand locuri minunate unde sa-mi petrec concediul. Nu stiu insa daca se cade, numele pare vulgar, dar e foarte raspandit. Poate fi si imn electoral in toamna…
    Ce zici Crina, tu ca sefa blogerilor satmareni ? Se cade?

  14. Cristian says:

    @al2lea :)) Acum vad si eu ca de nu puneam spatiu …iesea ceva interesant 🙂

  15. m3 says:

    Deci! George Laurentiu Antonescu, mai treaca-mearga, dar cum l-ai botezat tu, anume Crina Antonescu, cat de liberal as fi, inca nu sunt pegatit psihologic sa votez o femeie la Cotroceni 😀

  16. Satmareanca says:

    Al2lea, iar şefă? Oh, nu 😛 Tot ce nu-i interzis este permis. Nu văd de ce nu 😀

    Cristian, noroc că sunt în toane bune :))) Glumeam, nici dacă înţelegeam altceva decât ar fi trebuit nu săream în sus 😉

  17. Satmareanca says:

    Gluma a ieşit bine 😀

  18. daurel says:

    Poate s-ar rupe ghinionul daca NU AR MAI FI ” …ESCU” Doar e stabilit ca Geona n-are sanse…

  19. Satmareanca says:

    M3, tot vroiam să întreb unde am scris aşa, apoi am văzut tagul :))))) Ha.ha.ha 😆

    De ce n-ai vota o femeie? Păi, dacă accepţi să te conducă una acasă, nu văd care ar fi diferenţa :))))))

  20. Satmareanca says:

    Daurel, bună remarcă. Şi ăsta-i „escu”. Musai să facem ceva. Nu rămâne decât un principe… Nehh…

  21. Ciprian Bojan says:

    Bun, şi io am iniţialele din buletinu’ meu de plastic BCMP. La mine au fost „responsabili” mama, tata&tradiţia, fiecare cu prenumele atribuit.
    Cât despre omul din spatele acelor prenume, e destul de naiv, şi cred că l-a lovit prea tare succesul de la partid, ca să-şi dea seama că va deveni o ţintă. Pentru oricine, oricând şi orice! Sper să-şi revină…

  22. Satmareanca says:

    Ok, şi eu am trei, puteam avea patru, nu neaparat asta e problema. Mi se pare ciudată combinaţia şi am postat ca şi o curiozitate.
    Părerea mea este că nu a profitat de valul de simpatie din momentul în care a fost ales preşedinte al PNL, ba chiar a mers în jos. Mai avem timp să-l urmărim. Mie mi-a plăcut dintotdeauna, dar a început să mă dezamăgească. Dacă nu-şi ia consilieri buni, va avea un eşec lamentabil…

  23. daurel says:

    Nehh…, dar trebuie facut ceva ca sa nu-i treaca prin cap oricarui neica nimeni sa fie sef peste magistratura, armata, diplomatie…Constitutia a facut-o raposatul Iorgovan cu dedicatie, deci fara conditii restrictive. Acum ar trebui puse cateva filtre.

  24. Ciprian Bojan says:

    Idem, şi io zic la fel…

  25. al2lea says:

    Crina, daca tu ai zis ca nu e interzis… ai zis… asa ca eu am postat-o 🙂

  26. Satmareanca says:

    Daurel, oricare cetăţean are dreptul constituţional să aleagă şi să fie ales, dacă nu a fost condamnat la restricţii civile. Altfel, filtrele trebuie să le pună partidele. Să tot aşteptăm după o reformă internă a clasei politice..

    Ciprian, cred că şi liberalii penelei ne dau dreptate 😛

  27. Satmareanca says:

    Al2lea, mă gândeam că la staţiunea croată faci referire. E faină Croaţia. Mi-e dor de Marea Adriatică 🙂

  28. daurel says:

    Pana nu pleaca d-na Dunca: partidele pun filtre, admit, dar independentii cu bani?

  29. Satmareanca says:

    Ăia care sponsorizează? Sau care? Nu avem în ecuaţie candidaţi independenţi cu şanse. Pe ceilalţi eu nu-i bag în seamă…

  30. Dragoş Sorin Nicula says:

    Sa fim seriosi, am priceput unde bati, dar problema e falsa, macar de’ar fi asta marea lui problema !

  31. m3 says:

    Vai! Care a fost magarul care a dat din casa?!
    Daca eu m-am nenorocit, sa pun umarul la necazul tuturor? 🙂 Nu, n-as vota o femeie pt Cotroceni pentru ca nu avem una. Daca sta sa apara vreuna, sigur nu e inca pentru asa ceva. Oricum pana sa fie vreo Margaret Thatcher autohtona or sa mai fie multi „escu”. Asta nu c-as fi misogin, desi nu neg 😉

  32. CELLA says:

    ştiu că-s absolut off topic
    trebuia să-ţi mulţumesc dar ieri eram mai mult prin spamuri 😆
    îţi mulţumesc azi, sper că-i primit 😆
    şi … vreau să cred că m-am hotărît … offff

  33. Satmareanca says:

    DSN, era un fapt divers din ciclul „Ştiaţi că…”, nimic mai mult. Eu spun lucrurilor pe nume când e de spus, nu mă mulţumesc să bat apropouri 😛

    M3, e o conspiraţie 😀

    Cella, cu plăcere, deşi nu te-am prea ajutat 😆

  34. CELLA says:

    Crina,
    la cît îs de sucită cred că-ţi ieşeai din minţi cu mine
    oricum aveam un fix cu violetul ăla 😆
    ba era prea mov şi movu’ nu-i violet, ba era prea îngust, ba era prea lung, ba era prea lat 😦
    şi tu eşti ocupată rău, numai io-ţi mai lipseam cu ţignelile mele
    oricum, cînd îmi prin urechile îs pă capu’ tău 😆

  35. Dragoş Sorin Nicula says:

    …si eu care credeam ca e mai mult decat ceva de la categoria „fapt divers” ! 🙂

  36. Satmareanca says:

    Cella, oricând cu mare plăcere 🙂

    DSN, îţi zic io când e altfel :))))

Lasă un răspuns

