Paharul cu amintiri…

S-a spart un pahar. Dimineaţă, a căzut de pe noptieră. Aud şi acum clinchetul sticlei. Am încercat să îl refac, dar cioburile dispăruseră. N-am fost eu, jur. Cred că auzisem nişte voci. Oamenii din televizor ieşiseră să-mi ia paharul. Aveau voci grave. Când nu plângeau, râdeau. Hă,hă,hă… Cred că îşi dădeau pumni. Fiecare vroia paharul pentru el. Nu, n-aveau vânătăi. Dar au ieşit de-acolo şi-au poposit în paharul meu. Nu ştiu cum au încăput, dar nici nu e treaba mea să aflu.

Nu-i nimic. În final, e doar un pahar. Îmi iau altul. Noroc că plasma e întreagă. La câte pasiuni şi vorbe grele suportă în fiecare zi, e lucru mare. Păcat de pahar. Îmi pusesem în el, amestecate, amintirile. Apoi, un miros pe care-l credeam uitat mi-a dat târcoale. Azi, după mult timp, am simţit mirosul cireşelor coapte. Cred că-n pahar erau amintirile lor.

Despre Satmareanca
Ziaristă

18 Responses to Paharul cu amintiri…

  1. daurel says:

    Se ia. Dorinta de-a fugi in imaginar se ia. Nu zic ca gripa. Dar ceva asemanator…Sa fie int-un ceas bun!

  2. Satmareanca says:

    Am mai avut eu tentative, dar mi-a trecut repede. Revin urgent cu picioarele pe pământ 😀

  3. lol's says:

    Si căpşunile ? Unde este paharul cu miros de căpşuni sau barem de mure ! Sa mor daca îmi spui daca mai spun altcuiva!

  4. Cristian says:

    Daca voi ajunge la o varsta inaintata , as indura orice boala a batranetii ,dar numai cu amintirile sa raman !

  5. Satmareanca says:

    Lol, şi căpşuni şi mure, dar nu mai încăpeau în text 🙂

    Cristian, fără amintiri e ca şi cum n-ai fi trăit. dar trebuie să avem grijă să avem în pahar amintirile noastre, cele care contează. Nu ale LOR!
    Ăsta se vroia a fi mesajul. Puţini au priceput. Apropo de spartul televizoarelor 😀

  6. primadona25 says:

    Eu am doua pahare: unul cu amintiri scumpe, frumoase si unul cu suferinte, nemultumiri… Cel de-al doilea este plin. Si nu stiu cum sa il sparg! Dar daca il sparg nu pierd o data cu el si o parte din viata mea, poate cea mai frumoasa, pe care am risipit-o?

  7. Cristian says:

    Nu imi umplu „bufferul de memorie” cu ale LOR……Acelea sunt intr-o zona volatila.
    Legat de spartul televizorului….se va intampla la cum merg lucrurile….

  8. Oana says:

    Hmm, ce locuri cu amintiri ai si tu. Nz, nz, ai putea scrie un fantasy 😛

  9. CELLA says:

    wow, Crina !!!
    spune-mi în ce sertar sunt poemele ?
    şi ce bine te prefăceai …
    mai vreau, măcar din cînd în cînd, să ne povesteşti despre nori

  10. Satmareanca says:

    Staţi liniştiţi, am spart doar paharul de care nu aveam nevoie. Şi doar în imaginaşţie 😀

    Oana, te las pe tine, nu vreau să-ţi fur meseria 😀

    Cella, ei, doar mă prefăceam. Am coborât cu picioarele pe pământ şi nu mai simt norii 😛

  11. Satmareanca says:

    Primadona, de alea urâte te poţi lipsi, zău. Păstrezi doar ce e bun din tot. Extragi esenţa 😀

  12. Satmareanca says:

    Cristian, mai bine îl donezi sau muţi pe Cartoon 😀

  13. zamfirpop says:

    La Turda, oraş cu ceva tradiţie în sticlă, la spargerea unui pahar e semn că s-a mai născut un sticlar!
    Dacă ai spart paharul cu amintiri e semn că s-a mai născut o amintire!
    Să fie una frumoasă!

  14. Cioburile aduc noroc!
    Important este sa ramana gustul cireselor coapte, chiar si in amintiri. Din cand in cand rabufneste …

  15. Mordechai says:

    Ştii ce ţi ziceam cândva. Aveam dreptate. Brava !

  16. Vania says:

    Eu am pe televizor o cană care-şi astupă urechile. Încă nu s-a spart.

  17. Costache says:

    S-a spart un pahar? Nu-i bai! se zice ca cioburile aduc noroc, si-n plus, se mai zice cand se sparge ceva, fie el si-un pahar(dar nu capul!), se sparg toate relele! O zi mununata Crina!

  18. Satmareanca says:

    Multumesc cui am de multumit. Restul maine, ca nu vine sfarsitul lumii 😀

    Mordechai, merci! Daca tu zici, mi-am revenit si poate mai recidivez 🙂

Lasă un răspuns

