Crin – ce succesuri, ce dezamăgire!

“Elena Băsescu le promite românilor legalizarea drogurilor, asta le lipseşte românilor. Asta trebuie să facă românii fără serviciuri”, a spus Crin Antonescu. (Cotidianul)

„Providenţialul” a gafat rău! În stilul EBA cu succesurile ei. Şi-a făcut imense (de)”serviciuri”. Recunosc că mi-a plăcut Crin Antonescu, chiar pot să spun că era preferatul meu dintre prezidenţiabili, fără să fiu neapărat un fan. Dar, asta nu înseamnă că necondiţionat, până la capăt. Şi spun asta pentru că am văzut că există un curent care susţine că ar trebui ascunse toate neajunsurile acestuia doar pentru că Băsescu e o catastrofă verificată şi, în general, Băsescu şi Geoană sunt nişte politicieni expiraţi, iar Crin nu. Mai exact pentru că prezidenţiabilul Crin e singurul capabil să-l învingă pe Băsescu. Nu sunt de acord cu ascunsul gunoiului sub preş. Deocamdată, Crin Antonescu nu a demonstrat că ar fi mai mult decât un vorbitor foarte bun, dar fără substanţă. Acum ne-a demonstrat că şi „Obama fără prompter” mai poate claca.

S-o critici pe „pipiţa” EBA şi să-ţi iasă „serviciuri”, nu ştiu dacă nu s-ar punea numi mai degrabă deservicii. Sunt curioasă dacă gafa va face înconjurul ţării şi a netului precum „succesurile”. Gafa este mult mai gravă decât a Elenei Băsescu deoarece aşteptările noastre de la Crin Antonescu sunt altele, mult mai mari. Eu una mai pun încă o linie în paharul dezamăgirii.

Succesuri! 😉

Despre Satmareanca
Ziaristă

71 Responses to Crin – ce succesuri, ce dezamăgire!

  1. lol's says:

    O linie si de la mine Crina !!!

  2. A comis’o !
    Dar mai grav e ca trage cu tunul dupa muste !
    Daca gafa asta va face cariera, desi nu cred ca poate lua dimensiunile succesurilor, in mod paradoxal, nu ii va dauna lui Crin, eu asa cred !

  3. Satmareanca says:

    Lol, ştiam că şi de la tine 😀

  4. Satmareanca says:

    Dragoş, spui tu ceva. Îl va ajuta să iasă la suprafaţă. Că aşa-i la noi. Cu cât mai mediatizat, cu atât mai bun. Deşi, s-ar putea ca presa să nu facă mare zarvă, tocmai pentru că e „singurul care l-ar putea bate pe Băse” 😛 Nu-i în regulă să se întâmple aşa, dar în ţara asta trăim.

    Nu-i înţeleg pe care se declară „proCrin” de ce sunt împotriva campaniilor negative. Băsescu a crescut mai mult pe acest tip de campanii de presă, decât pe cele pozitive. Sau numai mie mi se pare?

    Ştiu politicieni care şi-ar dori să fie băgaţi în seamă chiar şi în articole negative, decât deloc. Aşa sunt daţi uitării…

  5. Marius Mina says:

    Cred ca important este mesajul transmis ieri in intregimea lui(pe care-l gasiti la mine pe blogeanu).
    Cand vorbesti fara text si teleprompter ca manelistu de la WDC, cand improvizezi un discurs si intri in viteza risti s-o mai scapi in serviciuri.
    Si pentru ca Romania a devenit „land of choices” , fiecare isi alege ce crede ca e bun pentru el, eu m-am hotarat, voi?

  6. Andi says:

    Nu am ascultat discursul dar, mai mult ca sigur, a fost o ironie. 🙂
    Pot să cred o r i c e despre Antonescu dar NU și că e mai agramat decât EBA 😉

  7. Satmareanca says:

    Marius, asta o ştiam, dar nu fac publicitate nimănui 😛 Io nu am din ce alege 😦 Încă sunt nehotărâtă. Tot mai nehotărâtă…

  8. Marius Mina says:

    Bonus

  9. Satmareanca says:

    😆 cam dur, dar funny.

  10. Satmareanca says:

    Andi, bine ai venit! Şi eu mi-am pus întrebarea asta, dar am ascultat înregistrarea pe site-ul Cotidianul şi mi-a dat impresia unei greşeli, nu a unei ironii.

    Agramat nu e în general, o fi obosit de atâta alergătură 😛

  11. Marius Mina says:

    Crina, nehotararea ne ingroapa in succesuri.

  12. Andi says:

    Haios clipul. În sens cinic, lipsit de speranță.
    Ca de obicei, trebuie să alegem între răul mai mare sau mai mic.
    Păcat de poporul ăsta că nu se ia în serios…

    Am preluat clipul și te citez ca sursă 🙂
    Îmi pare bine că ai venit pe blogul meu. Chiar fără poem 😉
    Zi perfectă tuturor

  13. Marius Mina says:

    Diferenta de mentalitate
    REALITATEA.NET – În SUA, un şofer a tras pe dreapta un poliţist care depăşise limita de viteză

  14. Andi says:

    OK, il trec pe Marius Mina ca sursa 1 🙂

  15. Satmareanca says:

    Marius, la ce ofertă avem tare mă tem că oricare ar fi alegerea s-ar dovedi la fel de catastrofală. Io vreau o revoluţie 😆 M-am ars de atâtea ori, încât gândesc de două ori ardeleneşte. Încet şi foarte încet 😀 Dar am timp până la toamnă, nu? 😛

  16. Satmareanca says:

    Marius 2
    În România şoferul s-ar fi întrecut cu poliţaiul. Ar fi zis că dacă ăla are voie, el de ce nu 😀 Suntem la ani lumină…

  17. Satmareanca says:

    Andi, merci la fel! Dacă se poate fără ploaie, la noi se apropie „potopul”, ca să-i strice vizita lui Crin, că tot vorbeam de el :))))

  18. Suficient timp de gandire pana in toamna !
    Eu, de exemplu, sint la fel de nehotarat, dar macar stiu sigur cu cine NU voi vota ! 😉

  19. Marius Mina says:

    Crina , am mai facut o revolutie unde era sa mor ca prostanacu’ si uite-ma unde am ajuns.
    Schimbarea garniturii PCR >FSN=PSD+PDL se va face acum , dupa 20 de ani de la Malta.Asa a fost batuta palma .

  20. Marius Mina says:

  21. Lucia Verona says:

    Crina, eşti sigură că nu a fost „serviciuri”, cu ghilimele?
    Altminteri, sper că ştii antonimul la „succesuri” – „eşece”! 🙂

  22. Satmareanca says:

    Dragoş, şi eu ştiu cu cine Nu voi vota. E cel mai simplu. mai greu e de făcut alegerea pozitivă.

    Marius, şi dacă au greşit vizionarii? Crezi că poporului român îi pasă de acele previziuni? 😛

  23. Satmareanca says:

    Lucia, ascultă şi tu pe cotidianul. Mie nu mi s-a părut că ar fi pus ghilimele…

  24. Satmareanca says:

    Marius – 2, ascult 😀

  25. Adrian SM says:

    Asta cam asa e.De la Crin asteptarile sunt altele, mult mai mari. Mai bine du-te pe Horea si fa un clip rapid cu baciul Tzugui de la Botosani. Precis i-a gasi o cantare de inima albastra si lu Crinutz… 🙂

  26. Satmareanca says:

    Am fost pe acolo ieri, acum îl aştept pe Principele Duda. De fapt, un coleg îl aşteaptă la Carei de o oră. Se pare că s-a evaporat :)))) Am înţeles că şi EBA s-a evaporat la Mureş. Nu-s! 😆

  27. Andi says:

    Nu face nimic, dacă nu va fi aleasă ( 😆 ) o să rămână star media. Nicio pierdere. Comedia nu ne va lipsi…

    Pe de altă parte, dacă e aleasă, aici în țară o vom vedea mai puțin. Cel puțin până va moșteni titlul de Președinte al României 😀

    Numai perspective una și una………….

  28. Marius Mina says:

    Poporului roman nu-i mai pasa de mult, de nimic…
    Uita -te in jur.
    Daca nici noua nu ne mai pasa eu cred ca ar trebui sa ne apucam de sculptura in gheata.
    Si tare n-as vrea sa dau dreptate cuiva care spunea ca Romania e o natiune paralizata
    Tine minte orice schimbare e binevenita si favorizeaza evolutia.Basescu , ne place sau nu, a fost (imi permit sa vorbesc deja de el la timpul trecut desi mai are 6 luni de pescuit in ape tulburi) un rau necesar inclusiv pentru cei 25% din romanii cu drept de vot care l-au mandatat sa le conduca destinele spre dezastru. A fost un rau necesar pentru ca, mi-ar place sa sper,ca pentru majoritate a fost un virus injectat benevol.Il faci,te imbolnavesti dar te ajuta sa devii imun daca structura iti permite. Anul acesta incepand cu 7 iunie si terminand cu prezidentialele avem sansa sa demonstram ca am iesit din convalescenta .Daca nu iesim la vot riscam sa ramanem blocati in proiectul care le convine , cel al paraliziei nationale pe termen nedefinit.

  29. BLOG VEDETE says:

    Comic filmuletul, marius :-))

  30. Crina, e si asta un inceput, sa stii sigur cu cine nu votezi ! 🙂
    Te ajuta, e drept, nu decisiv, dar te ajuta sa faci o alegere, asta in cazul in care tii neaparat…

  31. Marius Mina says:

    Ok, sa intram in amanunte, aveti 3 variante de joc: Antonescu, Geoana si Basescu.Ceilalti nu conteaza, sunt doar iepurasi care mai rup cateva procente in favoarea celui din Deal.
    Eu merg in general pe mana castigatorului si cred ca acesta va fi Crin Antonescu. Daca macar o parte din paralizati isi vor reveni din agonia basesculizanta.

  32. Satmareanca says:

    Marius, am o veste proastă pentru tine: eu am votat întotdeauna cu perdanţii, aşa a ieşit. Şi înclin spre subiectul în discuţie. Cum se împacă poziţia mea şi a ta? 😛 Eu ar trebui să votez cu altcineva ca să iasă el :))))

  33. Satmareanca says:

    Andi, aş prefera s-o văd dusă, orişicum se va pierde prin mulţime 😀 Numai aşa vom ajunge şi noi în presa mondenă europeană 😆

  34. Marius Mina says:

    Eu n-am mai votat din 96, anul acesta m-am decis ..merg la vot 😉
    bonus, prostu’ satului ,Obama’s press secretary Robert Gibbs , ciuca mistourilor presei .

  35. Satmareanca says:

    Dragoş, faza e că îi exclud pe aproape toţi, greu e când rămân cu unu pe listă şi sunt tot nehotărâtă 😀 Cum spuneam, am timp până atunci. Poate apare de undeva un adevărat Obama 😀

  36. @ Crina
    Inca mai crezi in Mos Craciun ? 🙂
    Pentru amuzament…
    http://dragossorinnicula.wordpress.com/2009/05/30/in-atentia-candidatilor-la-presedintie/

  37. Marius Mina says:

    Obama ??? Cahhhh!

  38. Satmareanca says:

    Marius, trebuia să spun: ceea ce a părut că va fi Obama 😆

    Dragoş, dacă atât ne-a rămas, da. Încă mai cred, dar asta doar ca să-mi fac viaţa mai frumoasă 😀
    Bag un ochi la tine.

  39. Deceneu says:

    Nivelul dezamagirii depinde de amploarea iluziei.
    Cine nu si-a facut iluzii e scutit de dezamagiri.

  40. CELLA says:

    –m-au enervat rău unii care nu o lasă pe prietena mea Crina să se hodine nici măcar astăzi, aşa că mă revolt cum pot şi io, din solidaritate 😆 , că … la asta-s buni prietenii.–-

  41. Ok, inseamna ca iti asumi riscul de a fi dezamagita cand vei descoperi ca a fost mai degraba wishful thinking ! 🙂

  42. codeus says:

    daca a facut remarca la adresa lui EBa mi se pare grav si nu atat din pct de vedere al greselii gramaticale cat a faptului ca acum ceva vreme Antonescu afirma ca sub nici o forma nu va cobora „stacheta”in cursa prezidentiala. Ai acorda atentie lui EBa din pozitia in care se afla Antonescu acum cam contrazice declaratiile lui anterioare. Vom trai si vom vedea si eu cred in continuare ca e singurul candidat viabil in cursa din toamna

  43. Oana says:

    Destul de funny 😀

  44. Satmareanca says:

    Oana, depinde din ce parte privesti 😀

    Codeus, a facut mai multe remarci la adresa EBEi, dar si la tintele favorite.

    Dragos, intotdeauna, niciodata nu ma ia dezamagirea prin surprindere 😀

  45. Satmareanca says:

    Deceneu, am si iluzii si dezamagiri, dar nu sufar din pricina lor. Nervi insa imi fac, recunosc.

    Cella, misto a iesit, iau aminte 😀

  46. Cristian says:

    Si la EBA si la Crin nu faptul ca s-au exprimat gresit ar trebui sa le marcheze cariera politica.
    E prea mult sa judeci un om care da o declaratie live in fata multor ziaristi dupa faptul ca a gresit un cuvant sau doua,poate chiar face cateva dezacorduri.
    O fi avand fiecare pacatele lui ,dar asta nu cred ca spune multe despre omulul in sine.Sunt doar scapari si la Crin si la EBA … gafe de genul asta sunt subiecte de cancan.
    Oricum pt o democratie firava si tanara cum e in Romania
    avand fostul FSN la guvernare, umila mea parere e ca Crina A. ar bine sa ajunga presedinte cu toate neajunsurile pe care le are !!!

  47. Cristian says:

    ERRATA: „despre omul”

  48. Cristian says:

    :)) sorry is obosit si am scapta si o cacafonie 🙂
    ca Crina A. puneti voi virgula….oameni suntem….
    si am uitat un „ar fi bine” ….
    Vezi ce usor se pot face greseli ? 🙂

  49. Satmareanca says:

    Cristian, nu e firesc, am spus şi eu undeva. Dar normal ar fi să facă la fel carieră gafele. Părerea mea este că gafa lui Crin va fi uitată repede.

    Da, cu condiţia să aibă şi o echipă bună 😉

  50. Satmareanca says:

    Noi avem voie să greşim, nu avem ambiţii de conducători 😀

  51. Cristian says:

    „am scapta” sunt un dezastru …. 🙂 🙂 🙂

  52. Satmareanca says:

    O fi de la oboseală, ai nevoie de odihnă 🙂 Se iartă! 😉

  53. Cristian says:

    Acum ca am facut si eu greselile astea (si nu numai) din belsug , chiar nu mai dau importanta daca unii canditati se vor exprima gresit din pct de vedere gramatical…..
    „Errare humanum est ….”

  54. @Crina
    Mi’a placut formularea ta, aceea privind raportul dintre surpindere si dezamagire! 🙂
    Daca nu esti „excesiv de ardeleanca” (serioasa) 🙂 , o sa’ti placa ce gasesti pe blogu’mi… 😉

  55. pipiteledinpolitica says:

    chiar nu s-a prins nimeni ca „serviciuri” era o ironie (mult prea fina, se pare) la „succesuri”?

  56. prizlop says:

    Buna dragilor,
    Au ce va mai surprinde pe voi in tara asta la asa-zisii catindati ,la asa-zisele alegeri ,de ce natura or mai fii ele !?
    Sariti prea repede sa catalogati ,sa etichetati sa rastigniti !
    Ce ati dori voi de la candidatul ideal? ”sa traiti bine ”? =ciuciu !Sa numaram ouale(sau casele ,matusile ,etc ) ?=pas
    Si atunci nu vi se pare ca trebuie sa zica cineva si adevarul in tara asta ? E cineva care nu s-a saturat de toate pipitele((e spus metaforic dar ,de fapt , era bine sa se zica pe sleau ,in romaneste : curve (vezi DEX ))ajunse peste noapte ,din diverse paturi ,mari demnitare ,DE RANG SUPERIOR !Hai sa mai terminam odata cu ipocrizia asta ieftina si sa zicem lucrurilor pe nume ! Sa avem curajul sa ne debarasam de balcanizmele care ne-au adus unde ne-au adus :la disperare !Imi doresc un presedinte realist ,fara sa santajeze pe nimeni cu dosare si nici sa poata sa fie santajat .Unul asupra caruia sa nu poata sa planeze vreo suspiciune de trafic de influienta sau coruptie !(Atentie manevratori ,nu incepeti fabricarea dosarelor ca nu va mai credem )Un presedinte care sa nu se dea in stamba cu oile sau cu vacile si nici cu ‘tiganca dracului „.Un presedinte care sa nu abuzeze ,lingvistic, decat daca este cazul ,si de alte limbi decat limba noastra romaneasca ,”o comoara in adancuri ingropata ” Daca nu vedeti nimic din toate astea la Crin atunci va (ne) meritam soarta .Ce nu are el si au ceilalti speculanti pe care i-am vazut deja in ipostaze si mai jenante si nici macar nu am zambit sau ragait ,de teama sa nu ne pierdem lodenul ?
    Hai romani ,treziti-va ,ca oricum va va trezi zanganitul galbenilor marelui letopiset al petrolului !

    Cu stima ,un roman

  57. Andi says:

    Crina, sper că ai primit mailul meu…

    Am trecut doar să vă salut, încă tot nu m-am hotărât cu cine votez 😀

    Duminică ușoară

  58. Satmareanca says:

    Andi, ţi-am şi răspuns 🙂 Şi eu sunt în acelaşi stadiu cu votatul 😀

    Prizlop, indiferent pe cine votăm, nu înseamnă că votăm în orb. Mi se pare firesc să vedem greşelile tuturor şi să alegem cum ne îndeamnă conştiinţa. De la mine una, nu vă aşteptaţi să laud vreun candidat, chiar şi Crin fiind el 😉 Apropo, azi a fost în zonă, şi am un gust destul de amar. Nu cred că a fost nici el încântat de organizare. În fine, nu intru în detalii căci nu e cazul…

    Data viitoare te rog să nu faci reclamă pentru Romtelecom 😛

  59. Satmareanca says:

    Pipiteledinpolitică, nu aveam de ce să ne prindem. A fost gafă, ascultă şi tu. Mă poţi convinge să-l plac pe Crin, dar nu mă poţi convinge că nu a gafat 😉

  60. Zamfir says:

    NU am ascultat ce spunea, dar … nu erau „serviciuri” cu ghilimele!? ca subliniere a celebrelor „succesuri”!?

  61. Satmareanca says:

    Dragoş, nu cred că mă cunoşti deloc de vreme ce îţi pui asemenea întrebări 😛

    PS. Atât de greu se deschide blogul tău 😦 Mai insist.

  62. Satmareanca says:

    Zamfir, sunt sigură că nu. Tocmai am spus mai sus de câteva ori. Ascultă, ai clipul pe link .

  63. Cristian says:

    Io pe Crin o sa-l votez (cred) dar nu a zis-o ca o ironie.
    Am vazut clipul si 100% e o gafa.
    Gafa care-l face uman totusi !!!!

  64. Satmareanca says:

    Io tot nu ştiu pe cine votez. Azi l-am văzut la Negreşti. Nu spun ce părere am 😀 Era foarte puţină lume. El era fără vlaga. Credeam că atrage oamenii ca magnetul. Dar nu e întotdeauna cum cred… Poate era într-o pasă proastă. Poate că organizarea a fost sub aşteptările sale. Merita mai mult…

    No, dar până la prezidenţiale, avem de votat la europarlamentare )

  65. @ Crina
    Normal ca nu te cunosc, era vorba de niste versuri cu niste trimiteri mai deocheate si am vrut sa stii ce va asteapta, de asta am zis ce am zis… 🙂

  66. Satmareanca says:

    Ţi-am răspuns la tine. La mai multe pamflete! 🙂

  67. Adrian SM says:

    Basescu e un fel de cameleon pentru ca stie sa se adapteze mai bine electoratului tinta. Crin Antonescu are un look si o prestatie oarecum elitista, care nu are nici o sansa in randul osenilor.

  68. Satmareanca says:

    Trebuie să înveţe ca să aibă succesul scontat.

  69. guerilla urbana says:

    Oricum vizita a fost un „subces” pentru echipa silaghiana…. gluma cu salutul yellow in loc de hello la casa alba, ar fi fost taxata de comunitatea cu ochi oblici din state imediat. Asa ca e la noi facuta poanta, de unul cu parul gelat, a trecut neobservata. Eu as zice ca galbenul la pnl satu mare vine de la fata lui silaghi cind l-a vazut pe fostul presedinte pnl satu mare imbratisat sincer de actualul presedinte pnl national. cad pernele de sub tigan…

  70. Trasnea says:

    Foarte tari comentariile de mai sus……chiar foarte tari!Exemplificate foarte occidental (deci nu balcanic),cu poze,cu filme,muzici!Laser frate!
    Totusi…..pana la urma cum se traduce in franceza,”serviciuri „asta?

  71. Satmareanca says:

    Guerilla, „eşece” 😆

    Trăsnea, tot „eşece” :)))))

Lasă un răspuns

