Meniu de week-end

Sătmărenii îşi sărbătoresc azi oraşul. Cu buget de criză, cu spectacol pe măsură, cu mici şi bere care nu mai promit să curgă la fel ca şi în alţi ani. Ediţia cu nr. XIII. În schimb, cum ne aflăm în plină campanie, vor curge mai multe promisiuni. Afişajul electoral este interzis la manifestări, dar nu poate nimeni interzice oaspeţii şi nu poate pune nimeni lacăt pe gurile lor.

Cu o săptămână înainte de alegeri, campania electorală pare să se fi înteţit cât de cât, iar reprezentanţii partidelor bat dintr-un capăt în altul judeţul. Unii sunt mai vizibili în teritoriu în carne şi oase, alţii pe afişe şi în spoturile electorale. In teritoriu se promite marea cu sarea, inclusiv ce nu se poate face (se fac atâtea poduri câte nu există pe mapamond), în „aer” mesajele sunt diluate spre inexistente. Sunt atât de anoste încât este greu să pricepi ce vor sa spună. Oricum, până acum câteva zile, în ansamblu, faţă de anii trecuţi, campania părea admirabilă, chiar sublimă, dar lipsea cu desăvârşire. Acum a început să mişte contrar zicalei “porcul nu se îngraşă în ajun”.

Pentru neconvinşi, există şi alte arme, acelea la care apeleaza filialele, de obicei, pe final de campanie pentru a atrage atenţia electoratului: liderii de la centru. PDL şi PSD au profitat de aceasta „armă” la debutul campaniei, când liderul de facto al primilor, preşedintele Traian Băsescu, şi liderul social-democraţilor, Mircea Geoană, au făcut băi de mulţime în direct la Sâmbra Oilor. Liderul PNL, Crin Antonescu, a înţeles atunci să marcheze de pe margine, ca să prindă finalul în direct. În consecinţă, în acest week-end, liderul liberalilor vine să ne promita live Europa pe pâine.

Dacă nu aţi aflat că peste o săptămână vă veţi alege europarlamentarii, s-ar putea sa fiţi derutaţi când îl veţi vedea lângă dvs. pe Principele Radu, cel mai proaspăt anunţat candidat la Preşedinţie.

Asta doar aşa, să-mi strice mie week-endul. Amândoi. Nu ştiu cum se pune emoticonul ăla roşu de furie. Noroc că cele două Elene s-au răzgândit pe ultima sută de metri 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

14 Responses to Meniu de week-end

  1. Cristian says:

    Cum ti-am zis si la mine….SPOR ! 😦

  2. Satmareanca says:

    Merci! Ei, până la urmă merg să văd ce „serviciuri” îşi fac 😆

  3. YODA says:

    waw, peste o săptămînă sunt alegerile europarlamentare? Ce chestie interesantă. E, oricum nu merg la vot 🙂

    Deci dacă sătmărenii sînt în sărbătoare nu este exclus să daţi ochii cu nenea Băsescu. Poate aduceţi şi o oaie să-i daţi de lucru 🙂

  4. Satmareanca says:

    Aaa, nu, la noi a început Băse cu oile în prima parte a lunii mai. Acum vin alţii la tuns, Crin şi Principele 😀

  5. CELLA says:

    vaiiiiiiii
    în singura ta zi liberă ? 😦
    no, să trăiţi … cum puteţi mai bine vecinilor !!! la mulţi ani 😉

    io, la ăia care „trec cu campania” le pun Paraziţii cu boxele la maxim 😆 … şi stau închisă-n casa
    ies doar seara să plimb căţelul şi să rup afişe … la asta-s imparţială „ţin cu toţi” 😛

  6. Satmareanca says:

    Mutumim, Cella!
    Cred ca ies pe teren la munca imediat 😦

  7. lol's says:

    Dai in mizda pasii Crina pe politicieni!. Hai sa spui ca sunt netastat. Deci am sub ochi doua vânătăi mai ceva ca EBA. S-a supărat musulmana pe mine. Nu, nu, nu mi-a umflat ochi. S-a hotărât sa îmi scoată punctele negre si punctele de grăsime de pe obraz. Musulmana când zice si face m-a tarat la cosmeticiana. Una mica si rea.
    Acum nu mai ies pe strada ca se uita lumea la mine ca la urs. S-a prostit moş Victor, gândesc vecinii si prietenii, nu trebuie sa fiu mentant ca sa simt ca asta gândesc. De ! oraş mic ne cunoaştem toţi cu tonţi.
    Si asta nu a fost de ajuns au complotat ele si : nu mă mai spăl cu săpun ci cu gel. Seara îmi pun oarece pe fata si stau cu asta 20 de minute. Au vrut sa îmi pună si masca cu argila dar sa rupt filmul ce eu sunt Liceanu.
    Nu rade Crina !!, ca si musulmana rade când mă vede si îmi vine sa o omor !! Am o bănuiala sinistra rade si buldogul si maidaneza. 🙂

  8. Satmareanca says:

    :)))) Pot să râd? Hai, te rog… 😆 Ştii că-mi plac poveştile de viaţă. Vorba ta, dă-i încolo de politicieni…

  9. Oana says:

    Paiii, la multi aniiiiiii!

  10. Satmareanca says:

    Păiiii, mulţumim! 🙂

  11. lol's says:

    Razi Crina, ca e zi de „hodina” si de destindere ! de asta am postat ! 🙂

  12. Satmareanca says:

    😀 😀 😀

  13. calinhera says:

    Dacă ar fi după mine, n-ar mai trebui date atâtea non-stiri cu tot felul de candidati care n-au nimic a spune. Dar nu-i 😉

  14. Satmareanca says:

    Nici după mine nu-i, din păcate 😦 Iar week-endul ăsta (am fost liberă după o lună) chiar mi l-am stricat degeaba. Nu numai că spun non-sensuri, da se şi repetă la infinit încât nu reuşeşti decât să faci copii de ştiri.

Lasă un răspuns

