Toate vechi…

”Meseria de gazetar nu e din cele mai uşoare. Lumea e învăţată să te încadreze al cui eşti – sau, vorba lui Caragiale – cu cine votezi. Că nu eşti al nimănui, decât al lui Dumnezeu şi al conştiinţei tale, asta nu poate înţelege nimeni”. Nae Ionescu/ Ziarul Curentul, 16 nov. 1929

Citatul tronează de multă vreme pe blogul Simonei. Îl recitesc de câte ori intru şi mă trezesc gândind. Mă tot gândesc câtă dreptate avea. Lucrurile nu s-au schimbat deloc…

PS. Nu e nimic de interpretat în privinţa mea, nu trec prin nicio fază, doar zic 😛

Despre Satmareanca
Ziaristă

32 Responses to Toate vechi…

  1. daurel says:

    Vai de mine! cine ar crede asa ceva?

  2. Satmareanca says:

    Cine ar crede că nu eşti al nimănui sau ce? 😛

  3. daurel says:

    Adica numai dusmanii ar zice asta.

  4. daurel says:

    Corect:dusmancele!

  5. Satmareanca says:

    Aşa da, glumeam 😀

    Mai zic şi unii care trag concluzii superficiale, în funcţie de ce scrii la un moment dat, fără să gândească în ansamblu. Dar asta e numai problema lor 😉

  6. Oana says:

    No, nu mai gandi pentru altii, stii cum is oamenii, daca au ei impresia ca au dreptate, nici dracu’ nu le mai scoate din cap ca nu-i asa 😀

  7. daurel says:

    Aseara, pe acest blog, a fost o provocare clara. Doamna Dunca (aud zilnic acest nume in familia mea; nu stiu pune emoticoane!), recititi maine cu calm discutiile. Atacul la dl. Hurezeanu …

  8. Adrian SM says:

    Sa inteleg ca esti a nimanui? 😀

  9. Vania says:

    Cât am lucrat în gazetărie, aveam un principiu: Dumnezeu şi Mogulul! Sigur, Dumnezeu era trecut mai mult declarativ…

  10. Satmareanca says:

    Vania, e mai mult decât corect 😀

    Adrian, logic 😀

  11. Satmareanca says:

    Daurel, în campania asta au fost puţini şi toţi nescrişi. Sunt obişnuită 😀 Ăsta e destul de cuminte :)))
    Întotdeauna nu încăpem de cei care au vorbe dureroase, în loc să analizăm faptele celor care ne conduc. Chiar sunt curioasă dacă şi în ţările civilizate se întâmplă astfel. Suntem un popor care investsşte multă energie şi încredere unde nu e cazul.

  12. Satmareanca says:

    Oana, adevăr grăit-ai. Săracii de ei 😀

  13. CELLA says:

    auzi, a ta nu-i uşoară ?
    schimb-o cu-a mea 😆
    singura diferenţă-i de „vizibilitate” … putem cînta „story of my life” … da’ nu prea tare că oricum plouă de parcă i-a luat minţile, Cineva, lui iunie 😆

  14. alex mazilu says:

    Sa nu uitam de ziua lor…
    1 iunie !

    O saptamana excelenta !

  15. Marius Mina says:

    Eba vrea la Cotroceni

  16. ruxi says:

    Te citesc de prea multa vreme ca sa nu-mi dau seama „a cui esti”:) Si-mi place!
    Fara suparare dar alaturarea cu Simona I. nu ma convinge.
    Izul pestilential al tabloidelor n-are legatura cu N. Ionescu.

  17. lol's says:

    Crina eu ca si Bula care daca ii flutura un tramvai tot la o femeie goala se gândea. Eu ca „ie Ieuropene, sau prezidentiale ” tot VOT CANCI.

  18. al2lea says:

    Si ce daca esti a cuiva? Mai bine decat singura. 🙂
    Oricum, tu esti a noastra, a tuturor cititorilor.

  19. daurel says:

    Toate-s vechi si noi… in toate!

  20. Andi says:

    Ar trebui să aibă fiecare jurnalist trustul lui de presă 😛

  21. Andi says:

    Crina, ai idee, am putea instala CommentLuv pe WordPress? Am încercat și nu prea iese 😦
    Scuze pt offtopic

  22. Satmareanca says:

    Andi, din câte ştiu eu, doar dacă ai domeniu propriu (.ro sau punct altceva ), cum ar fi celălalt blog al meu

    http://www.satmareni.eu

  23. Satmareanca says:

    Andi, chiar dacă am avea fiecare propriul trust, ar fi greu cu finanţarea. Până la urmă, acolo e buba…

    Al2lea, la asta nu m-am gândit 😀 Merci!

  24. zamfirpop says:

    Nu puteam să nu comentez şi eu acest citat atât de valabil şi astăzi: http://zamfirpop.wordpress.com/2009/06/02/cainele-de-paza
    Să aveţi o zi bună în fiecare zi!

  25. Oana says:

    Nimic nou? 😀

  26. Satmareanca says:

    Toate vechi, nici nu pot răspunde la comentarii la cât îmi sună telefonul 😀

  27. Satmareanca says:

    Ruxi, merci pentru încredere 🙂

    Lol, şi eu tot pe-acolo mă îndrept.

    Cella, o prefer totuşi a mea 😛

    Alex, le-am spus în gând, p-aci n-am ajuns ieri …

    Daurel, întotdeauan găsim ceva nou în vechi, trebuie doar să perseverăm 😀

    Marius, şi io vreau multe 😆

  28. Satmareanca says:

    Zamfir Pop, mă gândeam că citatul e valabil pentru toată lumea, nu doar pentru ziarişti. Mai puţin pentru politicieni 😀

  29. Andi says:

    Crina, am rezolvat 🙂 Am găsit o soluție temporară 🙂

    Seară plăcută tuturor

  30. Satmareanca says:

    Andi, ce soluţii 😀

  31. zamfirpop says:

    Ai dreptate, Sătmăreanco!
    Oare, de ce politicenii – cei care ne reprezintă – trebuie să fie altfel decât „plebea” din care au ieşit … (era să zic: „minţind”!)?

  32. i.o.flavius says:

    Servus…
    Bine ar fi să mai fie aşa, nu doar declarativ… Nu, nu-l caut în zilele noastre pe Nae Ionescu dar sunt dintre cei care au depăşit gîndul (iluzia?) că Nae Ionescu ar mai avea pe aici, pe undeva, măcar adepţi…
    Toate cele bune

Lasă un răspuns

