Ziua indiciilor

indicii

Ne-am întâlnit blogheristic, am strâns mâini, am povestit şi am fi stat până târziu dacă n-ar fi trebuit să mă dau împreună cu Oana în stambă la Nord Vest TV. Nici poze de la întâlnirea blogherilor sătmăreni n-am. Ştiu că Radu Boţoiu a făcut nişte poze bestiale şi compromiţătoare :P, sper să ni le paseze şi nouă. Au venit aproape toţi cei care s-au anunţat la întâlnirea blogherilor, dar, din păcate, noi nu am putut sta mult. Data viitoarea o facem lată 😀

Una peste alta, azi am ajuns la concluzia că e mai obositor să mănânci bine şi să te muţi dintr-o cârciumă-n alta decât să munceşti. Dar, începe să-mi placă cu aşa companie 😀

No, gata pentru moment căci se apropie cu paşi repezi ziua lansării în premieră a Indiciilor. Ale Oanei Stoica Mujea. Cartea care va deveni de zilele viitoare bestseller. Vă aşteptăm azi la Muzeul de Artă din Piaţa Libertăţii. Dacă vă grăbiţi, poate mai prindeţi un post în viitoarele cărţi  poliţiste din serie. Azi s-au înscris o grămadă de personaje la rând. Toţi vor să ajungă personaje de roman. Numai io mi-s în toate 😀  Azi îl aşteptăm şi pe Bogdan Hrib. Îl aşteptăm şi pe Chinezimea sa Moroşanu’, asta doar aşa ca să ne primească vineri în Baia Mare. Ce bine ne merge, din sat în baie 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

15 Responses to Ziua indiciilor

  1. Oana says:

    Vaiiii, cat ai scris, mai poti? 😀

  2. Satmareanca says:

    Nu, dar trebuia marcat 😀

  3. Adrian SM says:

    Zicea Oana ca am loc rezervat,killer parca… 🙂 Asa ca nu ma grabesc.Chiar de as vrea tot nu pot participa.. :((

  4. Pingback: Paiuni mistuitoare « Ioan Usca

  5. CELLA says:

    importantă rămîne, mai mereu, ziua de mîine
    pînă la … să o aveţi pe cea de astăzi cum o doriţi
    eu, v-o doresc MINUNATĂ !!! 😆

  6. Radu b. says:

    dati-mi un mail, un mess, ceva… Poze am facut doar ‘de pe margine’, in timpul discutiilor, deci nu va asteptati la nu stiu ce. Oricum, o sa fac azi mai multe. Ne vedem la lansare !

  7. lol's says:

    Crina & Oana va daţi cu familia Basescu ???. Rezolvaţi problemele tot la cârciuma breeeeeeeeee ! Nu este nimic sa va fie de bine, da daca nu va-ţi gândit si la noi plimbăreţi pe bloguri sa va fie ruşine !! 🙂

  8. Andi says:

    Numa’ vă distrați, numa’ vă distrați…
    Nu-i a bună… 🙂

  9. daurel says:

    Este bine ca se vorbeste distinct de Satu Mare si Baia Mare. Multi regateni le confunda, dupa modelul Budapest si Bukarest.

  10. Nea Costache says:

    Sarut-o te rog pe Oana si din partea noastra, a prietenilor ei. Ii urez succes!
    http://www.neacostache.com/2009/06/11/aniversareratata/

  11. trexel says:

    care nici la asta n-o sa ajung, sorry

  12. N-am vazut nimic la stirile de la ora 17 ::)))
    Desi, la indemnul lui Vania, m-am uitat cu atentie. \
    Dar inteleg ca a iesit mai mult decat perfect….

  13. al2lea says:

    Vai, Crina … daca ai sti tu unde eram eu… pe scaun, cu freza in dinti!
    Mai bine veneam!

  14. Satmareanca says:

    Pot sa va raspund maine, please ? 😀

  15. Adrian SM says:

    Se aproba Crina… 🙂 Adica io aprob….

Lasă un răspuns

