Ne-am lansat pe orbită

„Indiciile anatomice” s-au lansat pe orbită cu tot cu personajele sale. Cu emoţii până în ultimul moment, pentru care tot îi voi scote lui Bogdan Hrib ochii într-o zi. Am vorbit cam mult azi şi nu mai am cuvinte. Despre ce s-a întâmplat citiţi aici (în PDF pe pag 1 şi 4), aici şi aici. A scris şi Oana, normal. N-am înţeles ce a vrut să zică, dar nici nu contează :))))
Da, şi dacă nu comandaţi cartea habar n-aveţi ce pierdeţi 😀 Dacă cumva aţi uitat s-au n-aţi aflat: eu sunt Angelina Jolie. Pe Bad Piţi îl descoperiţi singuri. Cea din carte, măi 😀

lansare

autograf

cei trei1

Despre Satmareanca
Ziaristă

28 Responses to Ne-am lansat pe orbită

  1. Adrian SM says:

    Ce bine-i sta lui Oana in negru… 🙂

  2. Sibilla says:

    Indiciile… vopseaua … cum buba reuşiţi, nush, eu am rămas la stadiul de încercări repetate :))
    Faine, fetele !
    Felicitări Oanei, Felicitări Crinei că-i e mereu aproape !
    respecte,
    Sibilla

  3. Radu b. says:

    Felicitari! a fost frumos 😀 vad k m-ati pus si pe mine, in cea de-a 2a poza (ala mic si negru din stanga imaginii, tin ceva in mana). Scriu inainte sa plec la festivitate, apoi ies cu neamurile la o masa, apoi spre seara am banchet. Nu stiu cand o sa va trimit pozele ce le-am facut ieri si alaltaieri…

  4. Pingback: Indicii anatomice – I « Ioan Usca

  5. Lucia Verona says:

    Deci au supravieţuit toţi? 🙂

  6. Bravoooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dar eu tot vreau sa stiu de ce a dat emotii Hrib? Nu a adus cartile ?? ::))))

  7. Radu says:

    sunteti faine fetele 😀 …
    da cine-i baiatu ala chipes in rosu? :))

  8. Giorgi says:

    Da, chiar a fost super. Super Oana, super cartea, apropo, pe care am si citit-o aseara, dupa lansare. Fff buna, n-am ce comenta. Si, inca o data ma bucur ca, chiar daca Oana a plecat, desi imi pare rau ca nu a mai stat macar cateva saptamani sau luni, de ce nu, aici, in Satu Mare, 🙂 macar sta Crina cu mine ca sa continuam distractia… alea alea, capuccino-ul zilnic, micile barfe etc. Ma bucur ca si Oanei i-a placut la Satu Mare, vreau sa spun de compania fetelor roscata si blonda, si nu de oras… Inchei prin a-i multumi ca am avut ocazia sa o cunosc (mai bine) si o astept sa revina (daca nu in Satu Mare, macar pe planeta mea… Pluto) 🙂

  9. Giorgi says:

    Am uitat sa-i laud si pe bloggeri, baieti buni. Felicitari in special „micutului”, un baiat foarte misto si fff talentat la foto 🙂

  10. octavpelin says:

    Crina,Oana sunteti doua fiinte de vis,parca sunteti doua surori,multumesc pentru poze,weekend placut! 🙂

  11. Adrian SM says:

    No bine, de lansat v-ati lansat.. 🙂 da pe cand aterizarea?? 😀

  12. Sergiu says:

    Foarte dragutz

  13. Trexel says:

    io ma mir ca mai sunt in blogroll 😀

  14. Adrian SM says:

    Io cred ca au iesit din galaxie deja… 😀

  15. Nea Costache says:

    Felicitari pentru reusita lansarii si mult succes Oanei in continuare!

  16. Sa stii ca eu, Teo si Lucia ne-am baut cafeaua sub vita, fix cand va petreceati si voi la Baia Mare! Si, evident, ne-am simtit ca la lansare, fiindca ne-am dat si noi cu parerea ce si cum faceti. Ne bantuiti cu cartile voastre, Oana si Bogdan, ceva de speriat, asa ca va asteptam cu autografe! Crina, tu ai fost maestru de ceremonii si, dupa cum vad, ai dat clasa si de data asta. Teo a avut o idee: la anu’ venim la Satu Mare cu microbuzul!

  17. daurel says:

    @ Simona Ionescu, de ce la anul? nu mai sunt locuri in 2009 ?

  18. Oana says:

    Simona, vin si autografele 😀 Sunt pe drum. Poate ne vedem vineri seara.

  19. Satmareanca says:

    Simona, poate mai scrie Oana încă una anul ăsta şi nu amânăm pentru 2010 😀 Sau facem o lansare la tine sub viţă, doar pentru noi :))))

    Trexel, bună idee 😆

    Adrian, da, aterizare forţată şi somn de vreo 12 ore 😀

  20. Satmareanca says:

    Lucia, până la urmă l-am iertat pe Bogdan, dar merita ce e mai rău. A sosit la ora 15 fix în ziua lansării de la Satu Mare. Adică chiar la ora lansării. Am evut emoţii că vom face lansarea fără carte 😀

  21. Satmareanca says:

    Radu, câtă modestie! 😀

    Radu B, trimite-mi te rog pe email pozele când poţi 🙂

    Giorgi, mâine avem de băut o cafea 😉

  22. Satmareanca says:

    Vă mulţumesc tuturor pentru comentarii! Un sfârşit de săptămână însorit! 🙂

  23. dana says:

    Crina totul a iesit ca la carte, eu azi am inceput sa citesc Indiciile, mi-a placut aranjamentul cu ochii de pe masa minunata idee!
    Nu stiu ce s-a intamplat totusi de nu a prins Oana avionul? Raspunzatoare pare a fi satmareanca.
    Lasa fetelor ca vin acasa si cafeaua va curge prin centru orasului nostru, si povestile nu se vor termina…

  24. Oana says:

    Dana, prindeam avionul, dar nu am vrut, am plecat cu editura 😀

  25. dana says:

    Uf, m-am linistit, credeam ca te-au serchestrat baimareni mei (pot sa zic asta, de loc sunt nascuta chiar in baia mare).

  26. Oana says:

    Dana, au incercat, dar directorul editurii a fost mai rapid 😀

  27. Satmareanca says:

    Deci, va plăti pentru asta 😛

  28. Adrian SM says:

    Da da, cu cafele sau ochii scosi??? 🙂

Lasă un răspuns

