Indicii blestemate

bogdan oana1

După cum v-aţi putut da seama deja, am scăpat de Oana 😀 Vineri am însoţit-o la Baia Mare, ca să fiu sigură că pleacă 😛 Foarte mişto a fost şi lansarea din judeţul vecin, care i se datorează Chinezului. Ştiam că moroşenii au o Bibliotecă Judeţeană foarte modernă, dar chiar nu credeam că voi rămâne mască. Nici nu se poate povesti ce a reuşit că facă Tedy Ardelean acolo. Dar, ăsta e alt subiect pe care îl voi trata mai încolo. Sunt invidioasă pe ei, recunosc.

lansare sala

Revenind la lansarea „Indiciilor anatomice” din Baia Mare în acelaşi timp cu „Blestemul manuscrisului” de Bogdan Hrib şi Răzvan Dolea (în prezenţa primului), atmosfera a fost chiar foarte relaxantă. Asta tot graţie directorului Bibliotecii Judeţene. Cum Oana era ocupată cu interviuri şi declaraţii de presă, am racolat clienţii şi i-am determinat să cumpere toate cărţile Oanei apărute la Tritonic. Motiv pentru care Oana a promis că mă face PR-ul ei 😀 Sosită acasă, am reuşit să recitesc Indiciile, ceea ce mi-a reconfirmat încă odată faptul că, Da, colegul meu de acţiune din carte, Bogdan Hrib, este cel puţin în procent de 90% cel cu care am povestit şi am râs zilele astea. Şi pe mine m-am recunoscut, normal 🙂  Nu vă povestesc mai multe. Comandaţi de aici şi citiţi.

Vă las acum, Bogdan m-a cadorisit cu „Ultimul papă”, „Lună plină” şi „Esenţa răului”, trei cărţi foarte bune pe care ard de nerăbdare să le citesc. Week-end fain să aveţi!

Despre Satmareanca
Ziaristă

21 Responses to Indicii blestemate

  1. Adrian SM says:

    Da repede ai sters-o… 🙂 Dar nu ma mir dupa atatea evenimente… 🙂 Odihna placuta.

  2. Satmareanca says:

    Păi, mă aşteaptă Ultimul papă 😀

  3. Adrian SM says:

    Faina carte trebuie sa fie… 🙂

  4. Pingback: Mult prea multe ecouri « Oana Stoica Mujea

  5. Oana says:

    Ba eu am scapat de tine 😀 Na!

  6. Satmareanca says:

    Suntem chit 😀

  7. Adrian SM says:

    Femeile astea…. 🙂

  8. Adrian SM says:


    Iti multumim Oana ca ne-ai onorat cu prezenta ta in acest capat de tara.E semn ca mai stie lumea de noi… 🙂

  9. Lucia Verona says:

    OK, aţi scăpat una de alta. Acum o să vă fie dor. Nicicum nu-i bine:)
    Am citit „Lună plină”, am şi scris despre ea. E cu un vârcolac pe nume Elena.

  10. Adrian SM says:

    😀 La naiba, nu stiu ce naiba e asta, dar nu clipul asta am vrut sa-l postez. Scuze…

  11. Adrian SM says:


    Acu sper ca-i bine… 🙂

  12. Oana says:

    Si eu am citit Luna Plina, tot cu Elena 😀
    Adrian SM, paiii, eu va multumesc voua!

  13. CELLA says:

    Crina,
    de ce n-ai sechestrat-o acolo, din banii pe cărţile ei aţi fi asfaltat şi voi drumurile alea â
    barem de la Oradea înspre S.M. că la Felix îi plin de sătmăreni 😆 şi noi o trebuit să ne mutăm în vecini cu băile 😉

  14. Oana says:

    Eiii, Cella, macar centrul de-l asfaltam si faceam treaba 😀

  15. Mai, daca mai faceti lansare prin septembrie, zau ca venim cu microbuzul! Daca nu, lasam pentru la anul. Suntem deja un grup care n-am vazut Satu Mare.

  16. Oana says:

    Simona, dar putem merge si fara lansare vreo doua, trei zile. Si merita avionul, e ieftin.

  17. Adrian Pop says:

    felicitari ptr organizare

  18. Adrian SM says:

    Daca oi mai fi in tara va stau la dispozitie pe post de ghid… 🙂

  19. Satmareanca says:

    Simona, ar fi o idee să organizăm o lansare cu blogheri. Tot zicea Oana că va scrie o carte cu personaje din blogosferă 😀

  20. Adrian SM says:

    🙂 Blogheri de pe aici din Nord Vest?

  21. Pingback: Câteva motive pentru care mie îmi place atât de mult onlineul ăsta răblăgit « Picătura chinezească

Lasă un răspuns

