Noul superman

Nu o fi chiar Superman, dar de parodiat e bun 😀

PS. Da, n-am murit. Nu încă 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

45 Responses to Noul superman

  1. Adrian SM says:

    Ultimul prsedinte american care a avut mecla de presedinte a fost Reagan…. Dupa aia… Doamne ajuta America… 🙂 sau 😦

  2. al2lea says:

    Ia te uita! Vrem si noi unul!

  3. Adrian SM says:

    Pai nu avem unul… 🙂 Locatarul de la Cotroceni, cel care este, le stie pe toate,chiar si engleza ,, aviara” … 🙂 , pa nume Basescu Traian…. jeeee… 😀

  4. daurel says:

    Fiecare tara cu Obama ei…

  5. octavpelin says:

    Crina,dar linkul pe care ti-l trimit il intrece pe supermanul BO,este Baselu
    http://armagedon-basescu.tripod.com/
    weekend placut 🙂

  6. Adrian SM says:

    Macar americanul stie engleza… 🙂

  7. daurel says:

    @Adrian SM, dar incurca foile discursurilor!

  8. darius2nd says:

    eu am auzit ca nu iese bine pe bacnota… si ca nu o sa ramana in istorie…

  9. lol's says:

    Sunteţi rai de ce va luaţi de baselu’ ? postarea Crinei este cea mai buna exemplificare!!!. Ca sa nu vorbim de Berlusconii, vai de mama italienilor sau de „bresedintele lu’ Franţa Zarcozi ăsta”, ce mai suntem in trend si noi romanii !!!

  10. daurel says:

    @lol’s, corect! Toti s-au luat dupa Putin, iar Putin dupa un film american, despre consilieri, tot americani, desigur, care-l pregateau pe un rus sa castige al doilea mandat;si l-a castigat!

  11. Adrian SM says:

    @Daurel nu-s la curent cu faza…. 🙂

  12. Oana says:

    Bietul Obama 😀

  13. lol's says:

    Putin ? da de un KGB sănătos sau o OHRANA veritabila nu putem sa facem rost !!!!!!!!!!! :0

  14. lol's says:

    🙂 Am greşit si eu sunt OM !!!

  15. lol's says:

    Adicătelea nu!!!! :0 !!!

  16. Pingback: Ce este statul? « Despre PSD

  17. Andi says:

    La examenul de Dezbatere TV unul din posibilele subiecte ar fi trebuit să fie Obama – un interviu de minim 7 întrebări pe care i le-am fi adresat în a 52 zi (parcă) din faimoasele lui 100.
    Țuști pe documentare :
    …și tot căutând date …am dat peste parodii. Așa mi-am piedut o duminică întreagă … râzând. 🙂
    Nu știu cine mai este atât de parodiat la ora actuală…cred că nu are rival 🙂

    (La interviu am luat 9)

  18. Ciprian Bojan says:

    Îmi amintesc, când văd asta, de un clip la o televiziune nemţească, intitulat „Super Ritchie”. E destul de asemănător cu acesta! Numa’ că nemţii pronunţau ceva de genu’ „Supa rici” 🙂 🙂 🙂

  19. Petrisor says:

    Gata, a început lumea să facă mişto şi de ăsta. 🙂

  20. SuKăRiT says:

    Futuriştii serioşi (plus cititori în stele, numerologi, nu ştiu câte Mame de Omidă, dar şi sus-semnatul… 😛 ) nu-l văd jucând un al doilea sezon. Unii (cârcotaşi pesimişti!) chiar spun că nu l-ar termina (cu bine!) nici pe primul. Vorbe de clacă, ştii tu… 🙂

  21. Pingback: Indicii anatomice – III « Ioan Usca

  22. Pingback: Indicii anatomice – IV « Ioan Usca

  23. urbanreality says:

    sa speram ca va fi într-adevăr superman 😉

  24. Sibilla says:

    De bucurie că mi-a reuşit în sfârşit, vin cu daru :

    … cum ce… nuanţa de roşu 😉
    respecte, Crina,
    Sibilla

  25. Obama trebuie sa fie readus in atentia publicului in orice mod ! 😉

  26. Pingback: Indicii anatomice – V « Ioan Usca

  27. Interesant 🙂

  28. daurel says:

    Toate ziaristele , cu o exceptie notabila – Crina Dunca – il iau in serios pe Superman! Toate ziaristele, fara nici o exceptie notabila, il ironizeaza pe Obama. Deocamdata…

  29. daurel says:

    Totusi, este o nota optimista si inovatoare!

  30. Adrian SM says:

    Bine ai revenit Crina. Da pe ce coclauri ai mai umblat?… 🙂

  31. Satmareanca says:

    Daurel, foarte optimistă şi foarte inovatoare 😛

    Bun venit celor care sunteţi noi pe aici! O după amiază frumoasă şi gânduri bune celorlalţi! Eu sunt cam dusă zilele astea … cu pluta 😆

  32. Adrian SM says:

    D-apoi chiar esti dusa… 🙂 Da si blogu tau… 😀

  33. Cristian says:

    Noah ….da ce s-a intamplat ?
    Nu uita „Optimismul poate invinge criza” ….doar stii nu ? 🙂

  34. Satmareanca says:

    A, da? Serios? Am citit şi io pe undeva :))))

  35. Satmareanca says:

    Nu s-a întâmplat nimic, doar s-au aglomerat unele lucruri şi cum mă pregătesc să merg câteva zile spre sud mai sunt alte lucruri de rezolvat înainte. Că, deh, nu lucrez la stat 😀

  36. Cristian says:

    Spor (baga mare) …si go south …have fun 🙂
    Da la cati oameni cunosti…cred ca ti-ai putea rezolva un post caldutz la stat…numai ca ai muri de plictiseala 🙂

  37. Adrian SM says:

    @Cristian D-apoi sa stii ca zici tu ceva cu otimismul.Zilele trecute am avut parte de vreo doua-3 vizite la servici din partea unor bloggeri si sa fiu al naibii daca nu am devenit mai optimist de atunci… 🙂

  38. Cristian says:

    Asa asa …:) cand trec pe la Real te viz si eu ….
    Unde sa te caut 🙂 ?

  39. Adrian SM says:

    La electrocasnice… 🙂 maine am program mai ciudat, de la 11 la 19.30. Urmeaza 2 zile libere iar restul lunii de dupa masa..

  40. Adrian SM says:

    Da vezi ca nu port bicicleta.. 🙂 Nu o folosesc dacat la calculator.

  41. Satmareanca says:

    Cristian, caut io fun-ul dacă nu vine el la mine 😀 Munca la stat? Poate înainte de pensie ori după ce mai îmbătrânesc niţel şi am chef de plictiseală 😆 Aşa mă gândesc şi eu că ar funcţiona „cere şi ţi se va da”, dar prefer să fiu cât mai independentă.

  42. Satmareanca says:

    Adrian, şi azi am fost, dar în trecere, la un magazin din Real. Iar m-am certat cu unii pe acolo 😀

  43. Adrian SM says:

    😀 Sa inteleg ca apare curand ceva la Gura targului?

  44. Satmareanca says:

    Aaa, nu, nu obişnuiesc să scriu din întâmplările mele. Doar din ale altora 😀

  45. Adrian SM says:

    Pai sper sa-ti dau un subiect cat de curand. Pe bune. Deocamdata e doar zvon dar in urmatoarele zile se va clarifica.

Lasă un răspuns

