Gata cu boieria! La muncă, tovarăşi! :)

Vă mulţumesc pentru urările de vacanţă, dar concediul va urma, deocamdată au fost doar câteva zile libere prin ţară în care am îmbinat utilul cu plăcutul. Cu alte cuvinte, având nişte treabă în Bucureşti, am profitat să văd Piteştiul Oanei şi împrejurimile. Am cunoscut oameni faini şi locuri noi. Am făcut exact ce au vrut Oana şi Sorin, care au fost gazde nemaipomenite, dar şi ei ce am vrut eu şi Marian 😀

Cu alte cuvinte, am „obligat-o” pe Oana să conducă pentru prima oară prin centrul Bucureştiului şi, culmea, nu ne-am rătăcit. Noroc că ea ştia o parte din traseu, eu alta şi noroc că părţile erau diferite. Aşa am reuşit să scăpăm destul de rapid din infernul numit Bucureşti, nu înainte de a bea o cafea cu Lucia Verona (care e o tipă la fel de faină ca şi pe blog) şi Bogdan Hrib, care mi-a dat iar o grămadă de cărţi. Îmi pare rău că am stat foarte puţin în capitală şi nu am reuşit să mă întâlnesc cu Simona, Teo şi alţii. Oana conduce ca o nebunăăă, dar foarte bine 😀

oana si  sorin

În Piteşti e plin de câini. Nu umblă cu covrigii în coadă, dar sunt paşnici şi extrem de sociabili. Îi doare în dos de toată lumea, drept pentru care dorm cu burta la soare chiar şi în buricul târgului. Ce am făcut în Piteşti? Ce n-am făcut… Ne-am mutat dintr-un restaurant în altul, dar cel mai şi cel mai e ăla de-i face Oana reclamă tot timpul, Zahana, situat pe malul Argeşului. E minunat! Aici i-am cunoscut la o cină pe părinţii responsabili de existenţa Oanei – Gina şi Gelu. Şi ei sunt ca şi ea, oameni de milioane. L-am cunoscut şi pe Max – patronul de la Zahana, de care nici n-ai zice că-i piteştean. Tot pe malul Argeşului, dar pe o rerasă la mall, ne-am bronzat ca şi tractoriştii la o cafea, împreună cu sora lui Sorin.

castelul bran

În fine, trec de publicitatea la cafea că nu mă plăteşte nimeni :D, şi spun că vizitând locuri din zonă am ajuns la concluzia că ţara noastră e foarte frumoasă în zonele nelocuite. Traseul spre Bran îţi taie răsuflarea din toate punctele de vedere. Natura se arată în toată splendoarea ei, însă drumul este plin de gropi. Uiţi de toate când ajungi în zonă. La Bran, cel mai mult mi-a plăcut parcul castelului si Muzeul satului brănean. Şi castelul are farmecul său, dar am impresia că o parte din obiectele de valoare istorică au fost luate de statul român după retrocedare şi, în plus, era atât de aglomerat la ora la care l-am vizitat încât abia am aşteptat să ies la o ţigară. În rest, în zona Muzeului sunt tot felul de chiciuri scoase la vânzare.

muzeul branean
O adevărată oază am găsit la Cheile Grădiştei, în Moeciu, un complex cum rar întâlneşti în România. Am mâncat în restaurantul prin care curge un râu de munte. E bestial. Dacă ajungeţi în zonă, nu-l rataţi!

cheile gradistei

La întoarcerea spre casă din Piteşti, nu am ratat micii de Deduleşti, care îşi merită renumele, le-am făcut cu mâna Oanei şi lui Sorin, care ne-au însoţit ca să fie siguri că nu ne întoarcem 😀 , şi, în ciuda drumului acceptabil, pe valea Oltului ne-a urmărit ghinionul. Poate mai trebuia să râmânem o zi, altfel nu-mi explic cum naiba am făcut pană. Na, dar ghinonul nu a fost complet, am găsit un loc de refugiu imediat, ceea ce e destul de greu pe valea Oltului. Şi cu aventura asta, am ajuns mai greu acasă, deoarece pe roata de rezervă de la Volvo scria max 80 km/h, dar vii şi nevătămaţi 😀

retezat

PS. Nu cred că le-am mulţumit suficient Oanei şi lui Sorin, dar nici nu ştiu cum s-o fac. Mai bine le spun la telefon 😀

PS 1. Degeaba speră Oana că nu ne va mai vedea repede, doar am pus deja la cale un week-end prelungit în Alba, cândva în august. Io vreau aici 😛

Despre Satmareanca
Ziaristă

53 Responses to Gata cu boieria! La muncă, tovarăşi! :)

  1. Si eu as fi vrut sa va intalnesc. Dar data viitoare nu mai scapi. Acum am aflat prea tarziu ca ati venit.
    Oricum, macar te-ai odihnit si te-ai simtit bine. Asta e important!

  2. Satmareanca says:

    Teo, am stat puţin în Bucureşti. Lucia şi Bogdan au venit în zona în care aveam noi treabă la o cafea scurtă. Eram cu maşina cu Oana şi nu ne puteam risca pe drumuri necunoscute, nici în trafic la ore de vârf. Data viitoare o facem lată 😀
    Acum vedeam pe blogul tău că ai avut un concediu pe cinste la Barcelona 🙂

  3. Oana says:

    Dar de ce sa-mi multumesti, draga? Doar esti sora mea, ce naiba

  4. Oana says:

    Fata, tu cu zona aia ma pacalesti cu o suta de kilometrii 😉

  5. Satmareanca says:

    Eram sigură că o să spui asta, soră-mea 😀 No bine, mergem unde vrei tu, dar aşa o să ne păcăleşti tu pe noi 😛

  6. Oana says:

    Hai, bine, accept pacaleala 😀

  7. Adrian SM says:

    Ce faina tara avem….

  8. Satmareanca says:

    Oana, ai spus! Am proba 😀

    Adrian, aşa e, păcat că-i locuită :)))

  9. Adrian SM says:

    Da atunci nu ar sti nimeni ca e faina… 😀 Aveam de gand in septembrie sa-mi tin ziua undeva prin Harghita,dar din cauza situatiei cred ca voi amana pe un termen nedefinit.. 😦

  10. Lucia Verona says:

    Crina, îmi pare bine că ne-am văzut! Data viitoare nu scapi aşa uşor:)

  11. dana says:

    Din cate imi dau seama calatoriile in sud ale Crinei sunt tare periculoase, poate o vor serchestra si o vor tine doar pentru ei?! Ce ne facem noi Georgiana, trebe sa punem de o analiza, ce zici?

    Tare ma bucur sa ati ajuns cu bine de pe drumurile tarisoarei noastre. Bun venit acasa!

  12. Cristian says:

    Welcome back 🙂
    Penisune Larix chiar arta fain … si e relativ aproape si de SM 🙂

  13. daurel says:

    Are dreptate ministra Udrea…La munca tovarasi, ca vin turistii peste noi!

  14. daurel says:

    Adica sa facem gropi si santuri peste tot ca nu stim de unde vom fi atacati!

  15. Satmareanca says:

    Adrian, corect 😀

    Lucia, şi eu aşa am zis 😀

    Dana, păi, pe unde eşti, nu era vorba de o cafea? 🙂

  16. Satmareanca says:

    Cristian, m-am „îndrăgostit” de cum am văzut-o. Musai să văd dacă e aşa şi în realitate. Bine v-am regăsit! 🙂

    Daurel, are şi ea odată dreptate 😆

  17. SuKăRiT says:

    OK! Ce-am înţeles io… Că Oana, nu şi-o luat (încă!) şofer?!Ioooi, ioi! Şi, că-i musai să le mulţumim ălora de (n)au grija drumurilor. (De-ar fi avut, se alegea prafu’ din frumuseţile naturii… )
    Da’ pluta? Unde ai „parcat” pluta? 😛

  18. UNGURU says:

    CHE companera Satmarenca te saluta UNGURU.Noah companera Satmareanca bine ca te-ai mai destins si tu si nu esti asa de stresata (asa vine vorba):):):):):).Si UNGURU merge acuma cit de curind in Banat la rudele din partea muierii, la sora muieri:):):):):)fainah fotografii si fainah peisaje,noah la munca (companeros )tovarashi ,si nu la intins mina( companeros )tovarashi.:):):):):).CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU .

  19. Guerilla Urbana says:

    nu-mi vine sa cred ca exista locuri mai frumoase decit orasul nostru… pun pariu ca nici gropi n-au… dar parchet in centru?

  20. Trexel says:

    ai venit inapoi… naspa

  21. salutare…ce mai faceti voi?

  22. Xreader says:

    Crina, 2 camioane cu caini se indreapta spre Satu Mare ca am auzit ca nu aveti, e gratis si din inima nu se refuza.

    PS: Chelul din prima poza strica toata frumusetea pozei, nashpa rau.

  23. primadona25 says:

    Bine ai venit acasa! Asa ca e frumos in Arges?

  24. Adrian SM says:

    @primadona25 Da , e frumos.Eu in 1981 am trecut pe acolo odata, in drum spre Buzau, dar peisajul mi s-a parut mirific… 🙂

  25. ce bine ar suna invers: gata cu munca,incepe boierimea… 🙂

  26. Adrian SM says:

    😀 Iata o gandire sanatoasa.

  27. mda…minte sanatoasa intr-o echipa sanatoasa…

  28. daurel says:

    Din editorialul de N_V : bugetarii indestulati nu se mai satura. Zic si eu, ca nebugetar: ce echitate este asta, daca nu avem toti vila, masina si yaht?

  29. Adryan says:

    ei… saraci de ei…
    pacat…
    fiecare sio fc cu mana lui noi vom fc ochii mare can mai punem stampila…
    bine…bine…DA PANA ATUNCI…
    CAPUSELE…NE FAC ANEMICIII…

  30. Adam Boer says:

    Numai un Boer poate să fie bo(i)er tot anul 😉

  31. Oana says:

    Eu am inteles ca te lasi de blog, dar inca n-am plecat

  32. daurel says:

    Urasc tradarea, dar ii iubesc pe tradatori (sau invers!)

  33. lol's says:

    Daca tot trecem la munca nu pot sa nu fiu rău adică eu însumi. Cand ai venit acasă ai făcut CÂNTARUL la aşa periplu din locanta in locanta? CÂNTARUL DOAMNA ? 🙂

  34. Satmareanca says:

    Lol, nu am cântar. Atâta noroc 😀

    Daurel, cine ce a trădat? 😀

    Oana, ai vrea tu, nu scăpaţi atât de uşor, doar că deocamdată ăsta e ritmul meu 🙂

    Adam Boer, lauda de sine …. 😛

  35. Satmareanca says:

    Adrian Bilanici, bine ai venit! Noi facem bine, murim de cald :P, văd că şi tu ai blog. Bine ai venit cu tot cu blog 😀

    Primadona, foarte frumos, chiar ai ce face pe acolo. mai vreau 😀

  36. daurel says:

    Tradarea a fost evitata! S-a amnistiat…

  37. Satmareanca says:

    Xreader, am vrut să-l retuşez, dar am zis că dă bine, totuşi 😛

    Trexel, doar ca să-ţi fac ţie în ciudă 😛

    Guerilla urbană, gropi n-au, iar în loc de parchet au pavaj. iar centrul e închis tot, cât e de lung. E mişto 🙂

  38. lol's says:

    Poate semeni cu mine. Eu semăn cu Trabantul, sunt mai mare pe dinăuntru ca pe dinafară. :). Cântar am eu, nu pentru mine pentru musulmana. Daca ai nevoie dau o fuga la Satmar. 🙂

  39. Satmareanca says:

    Daurel, mulţam 😀

    Lol, nu mă cântăresc, ca să nu mă speriu 😀

  40. Satmareanca says:

    Sukarit, pluta am lasat-o pe Olt, in schimbul panei 😀

    Unguru, tu ai Apusenii aproape, vine muntele la Mahomed 😛

  41. UNGURU says:

    CHE companera Satmarenca te saluta UNGURU.Companera Satmareanca afirmatia ta gresita ,trebuia ca sa scrii,,Mohamedul vine la muntele cel aproape in Apuseni„:):):):):):).Companera Satmareanca sa stii ca UNGURU este de la cimpie,aproape de stepa ungara ,si momentan sunt ocupat cu campania de recoltare la cereale,,Noah la munca(companeros) tovarasi ,si nu la intins mina, ca munca la inobilat pe om ,dar la noi la ROMANIA cel care nu munceste este mai inobilat mai nobil ,decit ceilaltzi care muncesc:):):):):La munte am sa plec la rude in Banat linga muntii Poiana Ruscai, merge si Mahomedul la muntele cel mai departe :):):):):).CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU.

  42. lol's says:

    @ UNGURU. Da nici lenea nu a omorât pe nime !! 🙂 Mama ce lene îmi e !!! 🙂

  43. Adrian SM says:

    @lol’s Asa e bre.Se zice ca lenea e cheia progresului… 🙂

  44. Real-down says:

    As schimba locul cu dulaul din prima poza… 🙂

  45. realdown says:

    No bine, la munca cu noi… 😀

  46. Sibilla says:

    Bine-ai revenit, Crina !
    Spor la tăti cele şi multe alte drumeţii în compania prietenilor tăi de suflet !
    Fă cumva şi evită sud-vestul, mai ales zona foştilor gugulani, c-au devenit din nefericire doar… istorie, zău nu te risca precum prietenul nostru Unguru, om fain, îi admir curajul de altfel… au majko la ce se-ncumetă :)) Drumurile dă prin Banat sub control portocaliu, zona fosta-i lele-odat… vai steaua turismului bănăţan şi-aci dija mă podideşte plânsu…
    Cineva şi nu spui cine nici de mă pici cu ceară, de prin Baia Mare, te-a lăudat foarte, Sătmăreancă, cică eşti faină rău, eu, am zis numa : ” Aşa-i ! ”, că-mi plesneşte pipota când aud de bine de unicoarna me dragă 🙂
    respecte şi preţuire, ţie,
    Sibilla

  47. adidas says:

    Incerc sa invat putin despre locurile frumoase din tara mea.Am plecat de mic copil din tara si am vazut jumatate din Europa dar in Romania in afara de orasul natal si imprejurimile nu stiu prea multe.Abia astept sa mi fac timp si sa plec vreo cateva saptamani sa vizitez prin tara.

  48. Satmareanca says:

    Adidas, ai nevoie de adidaşi „sănătoşi” pentru plimbări prin ţară. Şi nervi de oţel. Şi deschidere doar spre frumos. Şi ignorarea realităţii dure. Trebuie să vii pregătit sufleteşte 😀

    Bine ai venit pe blog! 🙂

  49. Satmareanca says:

    Realdown, bun venit şi ţie! Photoshopul face totul posibil 😆

    Unguru, atunci datorez mii de scuze. Data viitoare ştiu varianta corectă 😀

    Sibilla, aş vrea eu multe drumeţii, dar pentru asta am nevoie de concediu pe viaţă şi ajutor de şomaj de lux 😆

  50. balinferi says:

    Dacă se întâmplă să ajungeţi nu doar pe raza judeţului ci chiar prin oraşul Alba Iulia faceţi un semn cu mâna ( 0744818632), s-ar putea să fiu prin zonă pentru că este oraşul cimitir al tinereţii mele. Nu m-aş da deoparte de la a vă cunoaşte faţă în faţă.

  51. Satmareanca says:

    Păi, tocmai ce am trecut săptămâna trecută, de două ori chiar. Posibil să trecem cândva în august. Te contactăm negreşit 🙂

  52. Coco says:

    Am crezut ca scrii ceva si despre Boer. Apropo, ati auzit ca a abandonat ProUrbe-ul, pentru ca s-a speriat de Ghiulea? Poate azi – maine se inscrie si in UDMR.

  53. Sibilla says:

    Rogu-te, pun şi la tine un link, spăl şobolansky cărăşeni plimbându-i pe unde apuc şi primesc verde :
    http://sfinx777.wordpress.com/2009/07/10/%E2%80%9D-ce-face-politica-din-om-%E2%80%9D-sau-%E2%80%9D-modele-%E2%80%9D-da-prin-carasu-falos-ca-i-%E2%80%9D-fruncea-%E2%80%9D-la-mai-toate-cele/
    Mulţam fain, Crina !
    respecte,
    Sibilla

Lasă un răspuns

