Un gând

Am atâtea gânduri încât nici nu ştiu cu care să încep. Iar între atâtea multe, nu reuşesc să-mi găsesc gândul de azi. Mă ajutaţi? 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

52 Responses to Un gând

  1. Satmareanca says:

    Aş vrea să plouă. Mă ajutaţi cu o incantaţie? 😀

  2. daurel says:

    S-au inventat consilierii…

  3. Satmareanca says:

    Păi, care vreţi să deveniţi consilierul meu? Accept mai mulţi 😀

  4. Florin says:

    Consilier pe ce probleme? Ca stii ca si presedintele are consilier pe fiecare tip de probleme 🙂

  5. Satmareanca says:

    Pe probleme de gânduri. Cum gândurile pot fi din orice domeniu, vreau de toate felurile 😀

  6. Florin says:

    Hai sa ne gandim cum am putea sa facem ceva bun pentru Satmarul asta al nostru. Oare daca ne strangem o mana de oameni reusim ceva?:)

  7. Crina , ruga ta fu ascultata si ploua si polua in continuare !

  8. zamfirpop says:

    NU am cum: ale mele sunt toate cătrănite …
    Să fie al tău mai roz!

  9. Lucia Verona says:

    Incantaţii nu ştiu, dar ploaie avem de dat 🙂

  10. Lilick says:

    La noi cica ploua in fiecare zi. 🙂 Te asteptam cu o galeata. Sau venim noi cu ea. 🙂

  11. UNGURU says:

    CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU.Companera Satmareanca primul gind ar fi ,,vine vara bine-mi pare ,oare seceta a fi mare ?:):):):).Noah sa-ti scriu un banc noutz .Se spune ca presedintele ROMANIEI domnul Traian Basescu merge in vizita de lucru pe autostrada la regii asfaltului ,cu presa,cu televiziunile dupa el,ce mai campanie prelectorala ,si regii asfalturuilor sa nu-i vada televiziunile toti cu fetele ascunse de palmele lor,si-i intreaba acestia de la televiziuni,,Dar ce va ascunde-ti asa fetele sa nu va vada presedintele?„ la care acestia raspund ,,Ne ascundem ca sa nu ne recunoasca ca i-am tras tzeapa atunci cind a fost ministrul transporturilor si a adunat taxa Basescu ,si noi am folosit banii,si nu am construit nici un metru de autostrada,ne ascundem fetzele ca ridem de el ca este un fraer :):):):):):)>Noah companera Satmareanca te saluta UNGURU.

  12. trexel says:

    hei a hai a ho ia hei a!
    (cu capu plin de pene de vultur si manunchiu de paie fumegand)
    la urma: Mmmmmmmmmmmmmmmmm!

  13. drawforjoy says:

    Sterge toate gandurile si apuca-te de treaba fara sa gandesti:)

    Ploaie este destula!

  14. Adam Boer says:

    Felicitări Crina pentru editorialul de azi. De mult nu am citit în GNV şi chiar de la tine un articol atât de bun. Din punctul meu de vedere ţi-ai găsit perfect „gândul de azi”.

    Ai descris scurt şi mai bine decât aşi putea eu vreodată cea ce gândesc eu de ani de zile, pentru cea ce mi-am făcut blog şi pentru cea am comentat în zadar pe nenumerate bloguri, portale de ştiri şi ziare.

    Din cauza acetui sentiment care te-a cuprins acuma şi pe tine mi-am făcut mulţi duşmani şi doar câţiva prieteni.

  15. Ion Dascalu says:

    „A penny for your thoughts” … 🙂

  16. vintagedresser says:

    ARUNCA O PRIVIRE AICI : http://vintagedresser.wordpress.com

  17. lol's says:

    Nu cred ca „ganesti” cred ca numa „sezi” si te alinţi. Da nu-i bai, din când in când „trebe” si asta!! 🙂

  18. octavpelin says:

    Crina,felicitari pentru club fantasy,o zi frumoasa 🙂

  19. Oana says:

    Te prostesti 😀

  20. daurel says:

    Da, foarte simtit editorialul de N_V, despre orase si edili. Ziceam, in celalalt blog al doamnei Dunca, ceva despre dragostea cu care trebuie ingrijit orasul. Am cerut mult…Deocamdata, edilii se razbuna pe orase…Edilii urasc pe vechii citadini. Probabil ca in anii tineretii lor s-au simtit umiliti de civilizatia adevaratilor cetateni urbanizati. Adica cineva le-o fi spus sa nu faca mizerie sau altceva de bun simt. Sa nu le ziceti tarani, ca nu este vorba de asa ceva…Este ceva de psihic…

  21. Adrian SM says:

    Fa si tu ca stramosii nostri daci,cu care ne mandrim asa de mult… 🙂 Trage cu sagetile in norii care la ora asta se profileaza la orizont… 🙂 Poate ai noroc… Statia mea meteo indica furtuni.. 🙂

  22. Adrian SM says:

    @ TreXeL Esti bine sir Trex?

  23. SuKăRiT says:

    Ieri, n-am avut nici un gând (numa’ hohote de râs, mari comici „aleşii” nostri!) da’ ţi-l spun pe ăla de azi…
    „Ce de (auto)străzi am fi avut, dacă nu ne băgau (dacii ăia!) beţele-n roţi… ”
    Cum adică nu-i gând? Îi, da’ n-o fost al meu… 😛

  24. calinhera says:

    Gândeste-te că, în urmă cu o lună, era Ziua Copilului.

  25. Tu mai ai un blog? Dă link, dacă nu, te bat gândurile! 🙂

  26. Pingback: Indicii anatomice – IX « Ioan Usca

  27. primadona25 says:

    Problema e ca ploua, dar in suflete si asta de cam multa vreme!

  28. Satmareanca says:

    Primadona, aş vrea soare în suflete şi ploaie afară. Cer cam mult? 🙂

    Roxana, am, da. Sunt bogată 😀

    http://www.satmareni.eu/

  29. Satmareanca says:

    Călin Hera, mă mai gândesc că în urmă cu ceva ani (unii ar zice mulţi, alţii destui de puţini) eram copil 😀

    Sukarit, gândurile voastre le şi vroiam. L-am clonat şi l-am servit pe al tău 😀

    Adrian, pare singura soluţie, văd că nu vrea să vina ploaia în ciuda norilor.

  30. Satmareanca says:

    Adam Boer, îl puteam scrie şi mai bine. Ţi-a plăcut pentru că se surprapune bine peste obsesiile tale 😛

    Daurel, merci pentru aprecieri 🙂

    Ion Dascălu, te mai vede lumea? 😀

  31. Satmareanca says:

    Oana, normal 😀

    Florin, cum am putea? Alţii sunt puşi să facă, noi putem scrie şi le putem face zile negre aleşilor 😀

    Lol, numa stau, aşa este 😆

  32. Satmareanca says:

    Drawforjoy, merci de sfat. Funcţionează din plin 😀

    Trexel, ţie nu-ţi răspund 😀

  33. Satmareanca says:

    Lucia & Lilick, v-aş fi recunoscătoare dacă mi-a-i aduce măcar câteva găleţi de plaoie. La noi tot ameninţă, dar nimic concret. Zici că e de-a lui Băsescu şi ploaia asta 😀

    Unguru, Udrea era printre fete? Nu cred 😛

    Zamfir Pop, merci, numa gânduri bune vroiam, rele se găsesc pe toate gardurile 😛

    Romania inedit, din păcate nu a ţinut cont şi de mine. la noi nu a ploaut de mult….

  34. Crina , sunt uimit sa vad ca nu a plouat la Satu Mare !
    La noi si aseara a plouat bine , chiar daca mai mult a plouat in jurul municipiului Slatina

  35. Ion Dascalu says:

    Crina, am lipsit motivat (zic io) pentru ca luna trecuta am fost la o nunta… Nunta mea… Si nu prea am avut timp de stat pe net… Dupa cum spuneam si pe blog la Cella, peste decenii pot spune cu mandrie: „am fost si eu la nunta aia”… 🙂

  36. Andi says:

    Gânduri bune din București, Crina 🙂

  37. lol's says:

    Crina ai zis ca vrei gânduri, ia unul sa te doară capul:
    Mergi pe blogul lui Cabral citeste ultima postare. O primată care circula printre noi a atacat familia lui Cabral într-un mod incalificabil. Ai sa vezi. Plimbăreţii pe bloguri au ripostat cum au ştiut fiecare. Aia de fac trafic.
    In naivitatea mea cred ca si blogarii adevăraţi trebuie sa vorbească acum. CUM?:
    Găsiţi primata si puneţi poza ei pe blogurile voastre cu comentariul personal aferent.
    Nu pentru Cabral care in decenta lui proverbiala a omis sa nominalizeze animalul, pentru mine. Vreau sa îl privesc in ochi cel puţin virtual si sa îl acopăr cu tot dispreţul de care sunt capabil.
    Jegatania pe lângă răul făcut lui Cabral a muscat din demnitatea de a fi roman. Din demnitatea mea.
    Acest mesaj este pentru toţi blogarii care se întâmpla sa treacă pe aici.
    Nici o „leapşă” pe tema asta nu ar fi de prisos.

  38. Andi says:

    lol’s
    te simti bine sa injuri cu pseudonim? ti se pare mai elegant sau cum?

  39. adidas says:

    …cu totii avem momente din astea

  40. lol's says:

    Exista pseudonim pe net ? este o noutate pentru mine dar daca vrei mă numesc Pascale Victor sunt din Mangalia si pensionar. Mulţumit ?

  41. Andi says:

    lol’s
    da. macar mimezi demnitatea si curajul cand iti alegi un nume si pari ca ai risca ceva 🙂
    iti trebuie obraz subtire sa numesti jegatanie si animal pe cineva, sa indemni la boicot si sa te stropsesti cum te-ai stropsit 🙂 asta crezi ca dorea cabral? de genul asta de ajutor avea nevoie? astea sunt marile idei care sa contracareze marlania?
    have fun
    cel mai frumos e sa fii cam abreviat din fire, lol’s 🙂
    somn usor in continuare

  42. lol's says:

    Andi, La ce iau făcut lui Cabral nu exista limite in a le răspunde.
    Vezi tu, aşa nişte mari idei care sa contracareze marlania au adus un holocaust. Daca vrei fi deontolog maxim eu îţi respect opţiunea. Dar nimic nu mă opreşte sa cred ca ai sarcina sa pui batista pe ţambal.

  43. Andi says:

    lol’s
    esti cel mai trist lol si nimic nu ma opreste sa-mi fie mila de tine, oricine ai fi sub pseudonim. chiar nu am nevoie de un dialog cu cineva asa de intelighent si suptil.
    zbye

  44. lol's says:

    Hai ca din vorba in vorba am ajuns la aceiaşi concluzie:
    Ai dreptate.Sunt cel mai trist Lol din lume.
    In tara mea trista:
    Siderurgia au luat-o englezii (mă rog indieni).
    Industria cimentului este la francezii si olandezi.
    Industria aluminiului ruşii.
    Cat aluminiu am avut in ţevile de irigaţii l-am topit si acum este in Israel, SUA, Japonia si ne mai trebuie 30 de ani sa refacem irigaţiile. Ce daca este seceta, veseli sa fim.
    Aurul rămas după ce s-au dedulcit la el romanii austro-ungari o sa îl ia australienii.
    Posta de stat romana cu cap de bour cu tot este condusă de posta de stat greceasca.
    Energia electrica din hidrocentrale nu insist şti si tu cine o mănâncă (utilizează).
    Petromidia este la uni de aiurea in spatele cărora sunt ruşi.
    Judecători fac greva.
    Miniştri ciordesc ca la uşa cortului. Un caltaboş, o puşcă, o scena de spectacole la pret de 4×4, contracte date cu dedicaţie cat încape.
    Profesorii tepuiti.
    Mai am multe motive sa fiu trist.
    Si cred ca ne lipsea un atac rasist pe un post de televiziune naţionala ca sa punem moţ la…….. Nu spun ca eşti sensibil si vreau sa te protejez.

  45. lol's says:

    @Andi. Am uitat, de bătrâneţea ! Citat din Radu Tudor: Suntem tara fără drumuri si autostrăzi, cu cele mai murdare oraşe din Europa dar in care cei mai bogaţi oameni sunt drumarii si gunoierii, adica patroni lor. Ce zici o fi bine?

  46. cirstea says:

    X( X( X( X( X( X( X( X( X( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( 8| 8| 8| 8| :?? :?? :?? :?? sunt cirstea Florin si va adevarata identitate a lui zoso.cela mai mare si mai parsiv escroc al acestui secol.
    CRINA ,DE CE NU IEI ATITUDINE LA ACEEASTA INSELATORIE PE CARE ACEST BLOGGER ,CARE ESTE UN GUNOI DE OM O ARE LA ADRESA NOASTRA?VOI,JURNALISTII,DOREA-TI DOAR ADEVARUL.AM SA VB SI CU MIRCEA BADEA PT CA ASA CEVA ESTE DE NE ADMIS .AI VAZUT CE SARLATANIE APUS LA CALE ZOSO,PT A GATA DE PRIMUL LOC?

  47. Puiu A. says:

    Buna doamna Dunca. Azi ati luat-o iarasi razna cu articolele din Gazeta. Gandul meu este ori sa-ti recunosti apartenenta politica la comunistii psd ori sa-ti dai demisia de la Gazeta. Din cate am observat aici pe blog, asa multe chestii comune cu psd nu ai, stiu, esti obligata sa scrii ce ti se spune. Dar te rog mult nu ii face pe taranisti talibani doamna Crina. N-am nimic cu ei, eu am doar cu comunistii ceva. Nu pot sa uit. II URASC DOAR, cu toate ca-mi pare rau pentru moartea lui ceausescu. Ploua in Satu Mare? La Frankfurt luna iulie s-a dus, numai vreme de toamna. Nu mai merg la biserica in pantaloni scurti.
    Salutari Puiu A.

  48. Satmareanca says:

    Lol& Andi
    De ce vă certaţi fraţilor? Viaţa e scurtă şi frumoasă 🙂

  49. Adrian SM says:

    Ca bine zici Crina. Bine ai revenit pe aste coclauri. Io am baut o bere si deja vad altfel viata desi am avut o zi a naibii de grea.Precum stii am fost mutat pe raionul bauturi si azi am fost singur cu o multime de clienti. Macar astia nu ma intrebau de rezolutii,contraste si alte marafeturi ca dincolo…. 🙂

  50. Satmareanca says:

    Bine că ştiu unde să te caut. Ai grijă să înveţi toate mărcile, că io îs certăreaţă dacă ajung pe acolo :))))

  51. Adrian SM says:

    Da sigur… 🙂 Ai vreo marca preferata? Cineva de pe aceste plaiuri e fan al berii Erdinger Dunkel…

  52. daurel says:

    @Adrian SM. Eu am cercetat: numele Dunca nu vine de la intuneKatul „dunkel”….

Lasă un răspuns

