Ghinion sau nu…

fantanele1

Nu ştiu cum naiba se face, dar iar am dispărut fără să spun ceva. De data aceasta chiar nu sunt eu de vină. Am fugit în grabă de caniculă în Apuseni, după ce premierul Boc, aflat joi în vizită pe la noi, m-a făcut să aştept câteva ore bune pentru nimic important. Pe când să vă salut de la răcoarea pădurilor de brazi şi a lacului Fântânele, ia de unde nu-i viteza la net. Iar pe când să încerc să postez pozele ca să vă dau şi vouă un pic de răcoare, mi-am dat seama că le-am uitat acasă.

Una peste alta, recunosc că nimic nu e mai relaxant decât câteva zile în munţi. Iar de data asta am găsit locul ideal din toate punctele de vedere. Ne-am cazat aici, iar condiţiile sunt peste ce puteţi găsi pe site, şi ne-am plimbat ceasuri întregi hai hui prin munţi. Am mai aflat că pot să zac ore întregi pe leagăn privind cerul albastru, norii pufoşi, ascultând ciripitul păsărilor şi simţind miros de brad. Mai vreau 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

23 Responses to Ghinion sau nu…

  1. Satmareanca says:

    Yuuuuuuuupiii, acum văd că şi-au revenit emoticoanele 😀 😀 😀

  2. daurel says:

    Sa va fie de bine! Bis!

  3. Oana says:

    Si v-au facut prosoape lebede? Ce dragutiiiii 😀

  4. Satmareanca says:

    Daurel, ne-a fost de bine. Chiar de foarte bine. Mulţumim! Şi noi vrem bis 😀

    Oana, da, ne aşteptau lebedele pe pat 🙂

  5. CELLA says:

    Offffffffffff
    de la boc/cioc zici că vi s-a tras?
    data viitoare trimite-l o tură şi la noi, aşa ca-ntre vecini 😆

  6. Orianda says:

    vreau si eu! 🙂 din pacate concediul meu s-a cam dus pe apa sambetei!

    sunt convinsa insa ca ai petrecut bine. Serviciile par impecabile!

  7. m3 says:

    Frumos! Las’ ca la anu’, pe vremea asta, ma duc si io in vacanta 😉 . Peseu: sa va traiasca mult si bine convoiajistul 😉

  8. Satmareanca says:

    M3, la anu’ pe vremea asta sper să fiu şi io în Hawai :)))) Să ne traiască – pot zice şi eu, că tocmai a dat de băut 😀

  9. Satmareanca says:

    Orianda, şi eu sunt încă pe nicăieri cu concediul, aşa că nu eşti singura. Ăsta fost doar un week-end ceva mai lung. Serviciile chiar sunt bune raportat la preţ, chiar foarte bune.

    Bine ai venit! 🙂

  10. Satmareanca says:

    Cella, păi el mi-a făcut-o, din cauza lui am întârziat vreo cinci ore plecarea şi am pus lumea să mă aştepte. Dacă mă gândesc bine, îl fac vinovat şi pentru că n-a asfaltat drumurile din judeţul Cluj spre Padiş 😛

  11. Orianda says:

    sa sti ca m-am gandit toata ziua la lebadutele alea …
    la aerul curat de munte …
    si la un gratar asortat cu un pahar de bere!
    pffffffff ……. sistemul asta nenorocit! :))))))))

  12. Satmareanca says:

    Păi, ce mai aştepţi? Fă bagajul, ia rucsacul în spinare şi … la drum 😀 Dacă nu stai prea departe de zonă, chiar e rezonabil 🙂

  13. Adrian SM says:

    Lasa Crina, ne-am obisnuit deja cu disparitiile tale.Io tot trag speranta ca o sa vii cu un reportaj de senzatie,cand colo tu aduni tot ozonul din Apuseni…. 🙂

  14. Trexel says:

    cateva zile in munti…auzi, da e greu sa intri in ei? 😛
    hi ca ma mai duc o tzara in concediu sh’apoi om be o cafa, cu permisiunea dvs 🙂

  15. lol's says:

    „Am aflat ca pot sa zac zece ore întregi pe leagăn…” Ruşine, unde este entuziasmul revoluţionar, spiritul de sacrificiu… Hei Lol ai greşit epoca !!!!. Rectificare: Distracţie plăcuta! 🙂

  16. Satmareanca says:

    Lol, păi, tocmai, am reuşit să-mi încarc bateriile revoluţionare pe leagăn. Ce era să fac? Să mă dau mare haiduc prin munţi? 😀

    Trexel, credeam că ai fost în concediu 😛

  17. Satmareanca says:

    Adrian, e nasol rău dacă dispariţiile mele sunt o stare de normalitate. Trebuie să iau atitudine 😀

  18. trexel says:

    am zis „ma MAI duc o tzara”

  19. Satmareanca says:

    Tu nu ai auzit că-i criză? 😛

  20. realdown says:

    Las ca am disparut si io mai mult timp… 😀

  21. realdown says:

    @lol’s La tine e revolutie ? 😀

  22. realdown says:

    @TreXel Daca te gandesti la muntele lu Venus… uneori e greu… 😀 😀 😀

  23. Satmareanca says:

    No, important e că revenim, la urma urmei 😀

Lasă un răspuns

