Poze şi o urare

Vin şi pozele din Apuseni, aşa cum am promis. Ca de obicei, eu nu apar în nicio poză. Data viitoare intru în grevă şi fac omor dacă nu-mi face nimeni măcar o poză 😛 Dar, azi îi iert pe toţi, adică pe Marian al meu, pe Lavinia şi pe Darius. Nu de alta, dar am de făcut o urare şi pe blog, măcar pentru că a făcut cinste în seara asta. La mulţi ani, Darius!

fantanele

marian si darius

lavinia si darius

padure1

Despre Satmareanca
Ziaristă

19 Responses to Poze şi o urare

  1. daurel says:

    Se pare ca i-a pedepsit calculatorul!

  2. Satmareanca says:

    Era şi cazul să-i pedepasească cineva 😀

  3. Adrian SM says:

    Doamne, da frumoase locuri…

  4. m3 says:

    Dom’le, chiar foarte misto. Aproape ca m-ar incerca o urma de invidie.
    p.s. S-a facut si campanie? Ca am vazut cetateni in rosu din cap pana-n picioare. 😀

  5. Pingback: La mulţi ani cu întârziere! « Oana Stoica Mujea

  6. Mai, se vede ca ne preumblam ca vara! Bloggerii, inclusiv eu, pun poze care de care mai frumoase, de prin tara si de prin Europa. Misto si sa navighezi de colo-colo!
    Zic si eu „La multi ani!”, Darius… si ma duc sa-i vad blogul.

  7. Sibilla says:

    La Mulţi Ani, cu sănătate, druje Darius !!!
    Tot ce-ţi doreşti, împlinit să fie ! Doamne Ajută !
    respecte,
    Sibilla

    @Crina,
    Ţucu-te cu tăt respectul, permite-mi să pun link şi la tine, că-i musai să cetiţi, zău că sună fain :
    http://sfinx777.wordpress.com/2009/07/28/ion-iliescu-are-o-solutie/
    Îi vîd dija încolonaţi pe ceva tartori la uşi şi prezentând presei zapisul…. numai să devie realitate !
    mulţumesc frumos, respecte,
    Sibilla

  8. Darius says:

    Deci, multumesc pentru prea-minunatel urari. Promit sa dau de baut.

  9. Adrian SM says:

    Am luat la cunostinta Darius… 🙂

  10. Orianda says:

    locuri mirifice!
    as renunta la toata agitatia asta si-as pleca definitiv intr-o padure deasa cu un lac frumos la orizont!

    ma lasa cineva????
    :)))))

  11. Satmareanca says:

    @ Adrian
    Frumoase, păcat că-s locuite pe alocuri…
    Şi păcat că în loc să fie îngrijite, în loc ca accesul să fie uşor la ele, este tot mai greu. Mă refer acum la drumul spre Padiş, unde am vrut să urcăm, şi unde am avut surpriza de a da peste un drum de piatră în condiţiile în care acum vreo cinci ani îl ştiam asfaltat… Incusiv în localitatea natală a lui Boc, Răchiţele.

    @ m3
    Ăsta era şi scopul, să vă facem în ciudă. Hai şi tu cu noi 😀
    Unii cetăţeni sunt tot timpul în campanie. A reuşit să convigă un urs şi o vacă 😀

    @ simona ionescu
    Am văzut locurile prin care ai umblat şi tu. Fenomenale!

  12. Satmareanca says:

    @ Sibilla
    Cu plăcere! 🙂

    @ Darius
    Deci, fie cum vrei tu şi azi 😆

    @ Orianda
    Eu te las, soarta s-ar putea să joace feste la o asemenea decizie :))))
    Şi eu m-am gândit la varianta asta, dar există, totuşi, o problemă. Nu merge bine netul 😀

  13. Călin says:

    Teribil! Mă tot rog să-mi dea Dumnezeu viată cât să pot vedea locurile în care doresc să ajung sau să mai ajung.

  14. Satmareanca says:

    Eu aş vrea să le văd toate în vara asta, ca şi cum lumea s-ar sfârşi mâine. Mă apucă în fiecare vară acelaşi sentiment. Nu ştiu de ce vara, dar aşa îmi vine şi mă ţine până toamna târziu. Deocamdată rămân cu ce am văzut şi cu visele 😀

  15. hmm…chiar pare o zona fara peturi !

  16. in calitate de originar din zona aia, mai ca-mi doresc sa ramina asa drumurile, ca sa nu le invadeze (si mai tare) aruncatorii de peturi si manelistii… da’ nu-i asa ca-i absolut geniala regiunea? 🙂

  17. SuKăRiT says:

    Să vezi iarna, cât îi de fain. Numai alb imaculat şi verde crud de brad… Şi-o linişte, că-ţi taie respiraţia! Oricât de matur ai fi, simţi că ai intrat în lumea poveştilor… 😀

  18. cel mai fain e toamna, la inceput de noiembrie. inca n-a nins, e frig si nu mai e nici un turist. doar pe vladeasa e de-obicei zapada, noaptea ingheata piraiele si e liniste. iar bradetu-i verde. tot ca vara. atunci ma simt ca acasa acolo.

  19. al2lea says:

    Crina, ti-am zis eu? E foarte frumos!

Lasă un răspuns

