Muzica de miercuri

Cred că aş putea zbura… 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

18 Responses to Muzica de miercuri

  1. trexel says:

  2. realdown says:

    Bine-ti mere Crina daca-ti vine sa zbori… 🙂 Io as folosi un Stinger pe Careiului 79… 🙂 Pana mi-ar veni rau….

  3. CELLA says:

    ŞI?
    vin io să-ţi „tai legăturile”? 😛

  4. Satmareanca says:

    Cella, bine, bine, dar doar când ajung deasupra stânii din vale. Să mă aştepţi cu ceva moale să nu-mi rup şalele 😀

  5. Satmareanca says:

    Realdowm, gândeşte pozitiv! Radu Ungureanu ştie cum vine asta, încerc să învăţ şi eu 😀

  6. Satmareanca says:

    Trexel, kosonom. Nu ştiu cum se scrie, dar cred că pricepi 😀

  7. trexel says:

    noa, raspunzi… 😀 credeam ca te-ai suparat de commentu de la polgarmester 😛

  8. octavpelin says:

    Crina ,suuuuuuuuuuuuuper melodiile,o zi minunata 🙂

  9. Adrian SM says:

    Vad ca nu numa io-s suparat pe real… 🙂 Stinger….. brrr.Ar fi mai misto un kil doua de C5….

  10. Andi says:

    Have a nice flight! 🙂

  11. …superb…

  12. Oana says:

    Esti deprimata? 😀

  13. Adrian SM says:

    @Oana Da tu cum stai cu raceala?

  14. Adrian SM says:

    off topic http://realdown-radubud.blogspot.com/2009/07/real-quality-by-real.html

  15. Orianda says:

    chiar ca iti vine sa – ti iei zborul pe ritmurile astea!!!

    daca te-ai obisnuit si le ai cu zburatul deja, poate dai si tu cateva lectii …. nu de alta dar in peisajul ala, daca nu esti „cu experienta” mai bine stai pe penele tale! :))

  16. Andi says:

    Uau. Chiar ai zburat de aici? 😀

  17. Satmareanca says:

    Mă bucur că vă place, cărora vă place. Şi merci pentru urările de zbor. Cred că aş putea zbura departe zilele astea… deja m-am ridicat 😀

    @ Teo, Andi, Tavi
    Vă salut şi vă doresc un zbor lin şi vouă! 🙂

    @ Oana
    Fatăăă, asta-i pentru relaxare, nu de deprimare 😛

    @ Adrian
    Am văzut. Poza e făcută de afară? Acolo apar ceva rafturi…

    @ Orianda
    Am experianţă deja, zbor de mult timp în gând. Uite cum aş putea scoate nişte bani în vremuri de criză 😀

  18. Satmareanca says:

    Andi, nu, tocmai am aterizat. Lin, nu forţat 😀

Lasă un răspuns

