Poze şi nimic altceva

Nu zic nimic, ca şi cum aş fi scris ieri pe blog 😛 Pe cei care îmi duceţi lipsa vă aştept la o cafea 🙂 Aş cere prea mult dacă aş zice că vreau iar concediu? 😀

Fiecare piatră are o poveste pe ţărmul Adriaticii

sculpturi

Istoria o găseşti la tot pasul în Italia

caorle centru

Lumea face plajă în văile Dolomiţilor

plaja la munte

Probabil căutam comori

je

Prin poarta timpului în Viitorio Veneto

viitorioveneto

Despre Satmareanca
Ziaristă

9 Responses to Poze şi nimic altceva

  1. daurel says:

    Comorile nu pleaca de la locul lor, dar le gasesc numai cei ce fac calatoria initiatica (n-am gasit alt cuvant!).

  2. Oana says:

    Fata, si pisica?

  3. Adrian SM says:

    Nu ceri prea mult…. Eu nici nu am cerut si m-a expediat realu in concediu saptamana asta.Cica am inca prea multe zile de concediu… 🙂 Explicatie de Gâga… Noroc ca nu-s io minstrul comertului in orezarie… 🙂

  4. Adrian SM says:

    In alta ordine de idei si off topic bine ai revenit pe aste coclauri… 🙂

  5. teo.georgescu says:

    Pai iti duc lipsa, dar pana ajung eu la cafea , la tine…trece anu’!

  6. Satmareanca says:

    Teo, poate ajung eu mai repede la tine. N-am nimic în plan, dar nu mă costă nimic ca să zic 😀

    Adrian, atâta vreme cât e concediu plătit, sunt toate bune, nu?

  7. Satmareanca says:

    Oana, vine şi pisica, ai puţintică răbdare 😛

    Daurel, dacă zici tu, probabil chiar am găsit vreuna, dar nu sunt capabilă s-o recunosc 😀

  8. Adrian SM says:

    Asa e.Da mi-e groaza de revenire.Cine stie ce idei tampite se vor mai scorni… 🙂

  9. Satmareanca says:

    Optimismul le rezolvă pe toate sau măcar în parte. Poate o doză de indiferenţă până se reaşează lucrurile nu strică. Dar şi un pic de precauţie.

Lasă un răspuns

