Pisica blândă…

brandy

… zgârie rău. Asta e o reamintire pentru cei care jubilează la spam crezând că am dispărut pe vecie. Nu vă faceţi griji, dragilor, sunt aici ca să vă fac zilele negre.

Aşa mi-am adus aminte de un pisic cu care am făcut cunoştinţă în concediu şi care mi-a relevat o mare descoperire: mâţele crescute la bloc nu miaună. Mă rog, scot ele un sunet, dar sună ceva în genul: mauauau. Cel puţin pisoiul din poză, zis Brandy, aşa face.

Oana spune că şi Piţi al ei mai degrabă scoate sunete umane decât miauneşti. Aşa am ajuns la concluzia că fiinţele astea imită ce aud, iar cum stăpânii nu miaună, nu au cum învăţa nici ele. Încă n-au ajuns să fumeze şi să bea cafele, dar nu cred că mai e mult până acolo.

Probabil că pentru descoperirea asta a obţinut deja altcineva brevetul, dar cum eu n-am citit nimic în domeniu, mă dau mare descoperitoare 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

30 Responses to Pisica blândă…

  1. briza says:

    lol, daca ar fi asa, ar trebui sa inceapa stapanii sa miaune, sa aiba pisicile de la cine invata :))

  2. Oana says:

    Bai, da’ frumos ii, sper ca l-ai pupat in botul ala de pisica superba 😀

  3. Satmareanca says:

    Briza, bine ai venit! 🙂 Asta propun şi eu. Nu se poate să nu ştie un pisic să miaune. Io zic să o punem de o asociaţie şi să facem lobby pentru dreptul pisicilor la mieunat 😀

  4. Satmareanca says:

    Oana, normal, i-am transmis şi salutările tale 😆

  5. Adrian SM says:

    Lasa ca a mieunat a mea vreme de 14 ani.Nu-i placea singura in locuinta si cum se inchidea usa dupa ultimul plecat incepea un concert de miorlaieli de se speriau vecinii…Credeau ca o chinuim… 🙂
    Fain motan Brandy.. 🙂

  6. Satmareanca says:

    Ei, probabil că vecinii n-aveau ce face 😛 Mi se pare normal să-şi dorească companie dacă aşa a fost învăţată.

  7. Adrian SM says:

    Au luat-o de pe strada surorile ,in noiembrie 83, pe cand era un pui zgribulit in casa scarilor.
    Exista unii care au crezut ca ai plecat definitiv?… 🙂

  8. Lucia Verona says:

    Crina, şi vrei să te cred că nu ştiai de ziua anti-pisici? Bine, te cred :))

  9. Adrian SM says:

    E suficient sa le calci un pic pe coada si miauna de mama focului… 🙂

  10. Oana says:

    Frumos pis, pis, pis. Faceti pariu ca dupa ce a pus azi trei posturi, muiera asta roscata nu mai scrie o luna? 😀 Cine se prinde?

  11. lol's says:

    Caini nu ai !! de unde atâta discriminare!!! 🙂

  12. daurel says:

    Asa este! Pisicile cunoscute in concediu nu miauna, nu zgarie; sunt si ele in concediu…

  13. Lilick says:

    Sa stii ca ai dreptate. Nu m-am gandit la asta. Dar stapanii de la bloc vorbesc mai mult cu ele, si ele imita. Hihi! Buna descoperire. 🙂

  14. Andi says:

    Mie imi plac pisicile care mananca bomboane mentolate si au respiratia proaspata cand vorbesc.

  15. Adrian SM says:

    @Oana Da ce, pleaca iar in lume muierea asta roscata??? 😛

  16. Satmareanca says:

    Oana, las’ că-ţi vin eu de hac 😛

    Vă răspund şi celorlalţi, dar puţintel mai târziu, acum am o întâlnire foarte, foarte importantă 🙂

  17. lol's says:

    Da bani „iese” la întâlnire ca altfel nu se pune 🙂 Nu trebuie sa răspunzi!! Ca „e” confidenţial !! Da sa fie multi, iţi ureaza LOL !

  18. Oana says:

    Auzi la ea, imi vine de hac, ha 😛

  19. Adrian SM says:

    @Oana Noroc ca ai zis doar odata ha.De-l repetai de doua ori ziceam ca te-ai molipsit de basescita acuta… 🙂 ha ha ha…

  20. Claudiu says:

    Motanul meu facea „mauauau” doar cand era constipat.
    Si era anti-fumat. Cand stateam la comp si fumam, venea si dadea cu labutele peste tigara, chit ca se ardea.

    Apropo, acum face miau. Pentru ca l-am dus la tara 🙂

  21. CELLA says:

    n-am avut niciodată pisică, că mă simt complexată în prezenţa lor 😉 , da’ mai nou am o adevărată pasiune pentru una 😆
    mă rog, unul că-i pisoi
    sunt şi eu curioasă cît mă ţine, căţeii mei protestează oricum vehement

  22. Vania says:

    Nataşa miaună normal, aşa că nu cred că are blocul legătură, va fi ţinând de firea pisicii…

  23. Nea Costache says:

    Sarut mana, bine te-am gasit Crina! Si pe langa blocul meu (de altfel, se pare ca locuieste la subsol), fiinteaza de cativa ani o pisica mare, galbena, deosebit de curata si prietenoasa si foarte buna de prasila! Ceea ce este deosebit la ea este aceea ca atunci cand cere mancare, doar deschide gura, mimand un mieunat dar avand sonorul inchis cu desavarsire. Desi locatarii n-o aud miunand, vazand-o cascand cu disperare gura, intuiesc ce doreste si-i dau mancare. In mod cert, chiar daca pisicuta n-a invatat sa vorbeasca, oamenii inteleg ce vrea si e servita! O zi minunata!

  24. Andi says:

    Mie sa nu imi raspunzi, vorbeam cu Brandy 😛

  25. Ciprian Bojan says:

    Faină mâţă! Da’ tot nu se compară cu cele două mâţe negre ale mele! Sâc! 🙂 🙂 🙂

  26. Satmareanca says:

    Cirpian, sâc să fie, n-am invidii de genul ăsta 😛

    Andi, atuni nici io nu zic nimic 😀

    Nea Costache, asta e. Găsesc ele întotdeauna o metodă de comunicare.

    Cella, şi eu aş vrea de toate dacă aş sta la casă…

    Vania, păi, Natasha scrie pe blog, e normal să miaune 😆

    Claudiu, înseamnă că o fi ceva în teoria mea 🙂

  27. Satmareanca says:

    Oana, hoo, numa am zâs, n-am făcut nimic 😛

    Adrian, nu plec nicăieri, mă găsiţi pe Mihai Viteazu 32 😀

  28. m3 says:

    Mishu al meu vorveste acelasi dialect. E din pisiceasca veche. Dar nu tot timpul. Doar cand ii e foarte lene. Pisiceasca literar-academica e mult mai solicitanta. 🙂

  29. Adrian SM says:

    ….Sau la centrul cultural El Kardinal.. 😛

  30. Satmareanca says:

    M3, aha, asta era explicaţia. Încă un pic şi ne luăm doctoratul 😀

    Adrian, la bibliotecă :)))

Lasă un răspuns

