Ce s-ar întâmpla dacă…

…. mediul privat ar refuza începând de mâine să-şi plătească taxele de orice fel, până în momentul în care Guvernul ar lua măsurti anti-criză reale şi până când ar reduce taxele astfel încât firmele să poată majora salariile angajaţilor până la nivelul pe care l-ar considera decent?

Să nu-mi spuneţi că ar pune sechestru şi că ar cere falimentul firmelor ce se răzvrătesc, doar magistraţii sunt în grevă…

Despre Satmareanca
Ziaristă

47 Responses to Ce s-ar întâmpla dacă…

  1. daurel says:

    Nu-i da romanului cat poate duce!

  2. Satmareanca says:

    De asta sunt convinsă. Dar presupunem, totuşi, că mai şi gândim când cerem 😀

  3. Darius says:

    Alo! Instigam la nesupunere?????

  4. Satmareanca says:

    Nu, ne dăm cu părerea. Deşi, am putea face şi asta, oricum cei care ar putea să ne facă oareşce sunt în grevă 😀

  5. daurel says:

    Nu stiu in sate, dar in orase, persoanele fizice si persoanele fizice autorizate, stau la coada sa plateasca birurile…Si vor mai sta…Firmele nu stiu ce mai fac…Altfel: grosul la buget vine din Tva, ACCIZE la tigari, cafea(1), combustibili auto… Eu am platit inca de vineri impozitul …No, doamna,da’ amu-mi spui?

  6. Oana says:

    Tu de ce le dai idei? 😀

  7. Adrian SM says:

    @Darius Asta nu e nesupunere,e pur si simplu faptul ca s-a ajuns la limita cu taxele si impozitele .Inca vreo 2-3 si va fi greva fiscala pe bune. Tu ai mai plati n-spe taxe si impozite cand vezi ca tii o gramada de soareci de birou care freaca menta toata ziua prin birouri pe bani grei? De fapt cu cine vorbesc si io,cu unul de la finante… 🙂
    @Satmareanca Ar fi o idee cel putin interesanta.Stiu ca suna a nesupunere, a instigare la nesupunere, dar cred ca ar cam baga in sperieti guvernul si parlamentul, in general toata clasa politica de la noi…

  8. Lucia Verona says:

    Nici dacă intră în grevă toată populaţia ţării, guvernul ăsta nu e în stare să ia măsuri anti-criză.

  9. Adrian SM says:

    : Lucia Verona Sa merg cu pusca sau bata la Bucuresti nu ar fi o solutie. Prea ar semana cu alea x mineriade de trista amintire…Trebuie facut ceva ca sa bage in sperieti intreaga clasa politica. Pentru ca afara de Corina Cretu nu vad pe nimeni care sa corespunda cat de cat cu ceea ce-mi doresc eu.

  10. Marius Mina says:

  11. Darius says:

    @Crina
    Greva? Never heard of it.

    @Adrian
    De acord, dar exista si alte modalitati mai putin drastice.

  12. Cristian says:

    Fii serioasa !
    Romanii sunt un popor dezbinat.
    Pt asa ceva tb o majoritate.
    Multi sunt fricosi si ar fi o groaza de spargatori de „greva”
    Mai ales cei care au afaceri cu statul.Ei o duc bine si au profituri uriase datorita taxelor care le strang de la noi.

  13. Cristian says:

    Apropo :magistratii sunt stat in stat.Fac legi bune pt ei si foarte proaste pt noi.

  14. Adrian SM says:

    @ Darius Spune-ne si noua cateva. Ca afara de evaziunea fiscala nu cunosc metode mai putin drastice…. 🙂
    @Cristian In cateva cuvinte ai descris poporul roman.

  15. Adrian SM says:

    @Oana Te dai mare ministru mare ? 😛

  16. ruxi says:

    Nu e nesupunere, e singura solutie sa-i trezim la realitate. Sa nu-si ia salariile si pensiile nesimtite jecmanite din banii privatilor vreo 2-3 luni, sa-i vedem atunci!
    Nu ca n-ar avea si alte surse de venit, unii, dar banul public a devenit (sau a fost dintotdeauna si n-am stiut noi) sursa de imbogatire a parazitilor care ne infecteaza.

  17. Satmareanca says:

    A fost dintotdeauna, Ruxi, doar am fost noi prea răbdători…

    Cristian, din păcate ce ne dezbină pe noi îi uneşte pe ei. Lupta pentru ciolan şi lovele.

    Darius, chiar, voi ăştia care sunteţi şi la putere şi sidicalişti în acelaşi timp faceţi grevă? 😛

  18. Satmareanca says:

    Daurel, ce să fac dacă abia acum mi-a picat fisa. Şi eu mi-am plătiti impozitele săptămâna trecută. Din păcate 😦

    Oana, păi, vrei să câştigăm doar noi două? 😛 Oricum, nu ajung banii lor în buzunarele noastre 😀

    Lucia Verona, sunt convinsă de asta, baiul este că oricare guvern ar veni situaţia va rămâne aceeaşi pentru o bună bucată de vreme…

  19. Satmareanca says:

    Adrian, io aş vrea şi nişte soluţii pe lângă sperietură. Ori nu mă aştept la minuni. No, cred că azi sunt pesimistă, dar îmi trece 😀

  20. Satmareanca says:

    Marius Mina, nu ştiu ce se întâmplă de ne părăsec pe rând, mult prea devreme, toate valorile.

  21. CELLA says:

    ca o cunoscătoare ce sunt 😉 îţi zic io că… n-ai să vezi
    sunt prea îmbîrligaţi şi simbiotici 😆 vise dragă, vise…
    şi… staţi calmi, „se rezolvă”
    chiar (mai) aveţi naivităţi? vă ştiam „informaţi” 🙄

  22. m3 says:

    Ha, buna asta! E ca reclama aia cu virgula curcubeul la Skittles!
    Iar povestea cu magistratii e in pom. De la tribunal inca nu stiau daca maine, cand am io termen, se judeca sau se amana…

  23. Satmareanca says:

    Cella, nu-i bai, măcar aşa am mai trecut de o postare 😀

    M3, orice idee bună e inaplicabilă. Ştiu 😀
    Poţi dormi liniştit dimineaţă, vor fi tot în grevă 😉

  24. Darius says:

    Cred ca eu va trebui sa va fac nevazut din discutia asta. Risc sa fiu linsat de poporul contribuabil.

    Ma duc sa fac o greva.

  25. m3 says:

    Pai nu, ca e teapa, ca tocmai ce aflai. Daca nu ma duc, trec bulangii „neprezentare”. Deci tre sa ma duc, imi dau alt termen, fara sa se judece.

    @ darius
    Stai linistit, brisca mea e ascutita, deci nici n-o sa simti!

  26. primadona25 says:

    Ar fi bine de s-ar putea.
    Pe mine ma supara invrajbirea dintre noi. diverse categarii sociale. De ce aia si ailalti. Zilele aceste nu m-am simtit bine cand toata lumea avea ceva cu bugetarii. Noi suntem bugetari cand si cum vor „ei”. De fapt ne vindem forta de munca si noi ca toti ceilalti. Casei de Asigurari, ei gestionand banii sanatatii. Si culmea, noi facem banii si noi nu avem bani. Ce sa fac daca asta e meseria mea. Eu nu am nevoie de bani? Eu nu muncesc pentru ei? Eu trebuie sa accept cel mai mic salariu pentru ca sunt semibugetara? Eu cred ca fiecare ar trebui sa primeasca salariu decent si ar trebui introduse criterii de performanta si importanta in profesia fiecaruia. Noi trebuie sa traim bine unii cu altii pentru ca numai asa am reusi. Sa nu ne lasam dezbinati. Sa avem grija si de „capra vecinului”.

  27. Adrian SM says:

    Darius si greva…..

  28. Adrian SM says:

    Apropos de bugetari … Ploua cu tot felul de controale la real… Ieri a fost ITM si se zice ca si azi vor continua… Deci se misca ceva in tara asta… 🙂

  29. Ciprian Bojan says:

    Care firme private? Alea care fac contracte grase pe bani publici, şi întorc drept contraserviciu sponsorizând partidele şi campaniile electorale? Dacă sunt vreo trei ABC-uri care nu se bagă la mizeriile astea poate… Da’ nu „investitorii strategici”! 😉

  30. CristiT says:

    iti spun eu ce s-ar intampla…ar fi mult mai multa lume asemeni celor care traiesc in fosta centrala termica…stiu sigur ca in tarile EU (Romania nu este tara EU din punctul meu de vedere !) legea prevede ca oricarui om ii este asigurat „un acoperis” si o masa calda pe zi !! Rusine tuturor autoritatilor pentru acesti oameni sarmani … m-am cutremurat cetind articolul de astazi….unde dracu sunt astia cu protectia sociala?…futu-i ….este vorba de copii !!!!

  31. Andi says:

    Când spui ”mediu privat” spui MARILE FIRME ale celor care fac legea în țara asta?? 🙂

  32. ruxi says:

    Firmele care au facut averi din bani publici sau pricopsite gratis cu intreprinderile comuniste n-au nicio legatura cu „mediul privat” sau „economia de piata”. Sunt sugative ale banului contribuabilului, adica al nostru!

  33. SuKăRiT says:

    Deh, ce se va întâmpla?! Primul purtător de cuvânt n-are treabă cu contribuabilu’ (privat ori nu!) când îi suficient să ia asupra sa neşte asumări de-ale celui jucător. Marele finanţator (pescar de renume!) îl aşteptă (cu plasa ‘ntinsă!) să-l scoată din năcaz… Las’ că nici cine plăteşte, nu-i treaba lui! 😉

  34. vasile says:

    eu as fi bucuros ,si cred ca ar fi o lectie financiara pentru d-l Pogea.

  35. Satmareanca says:

    Sunt prezentă, dar fără vlagă. Aveam răspunsuri pentru toţi, în gând le-am şi spus, dar tastele nu vor să scrie singure. Eu una am căzut la datorie 😀

  36. Oana says:

    Nesuferita ca de obicei

  37. Satmareanca says:

    Mulţumesc, asemenea! 😀

  38. Adrian SM says:

    Tu fara vlaga, Oana obosita…. 🙂 Eu cred ca de fapt cautati motive sa mergeti iar in lume:tu in Italia,Oana probabil iar la Antalya.. 😛

  39. Vania says:

    Nu ştiu ce s-ar întâmpla, dar merită încercat! M-aş mulţumi şi cu demisia Guvernului…

  40. CELLA says:

    încep să mă plictisească chestiile astea cu „ce-ar fi dacă?”
    verbe reale! de vise mi plin podu’ şi mi-au luat unii scara 🙄

  41. lol's says:

    Tema: Informatizarea….. Ca tot sunteţi plictisiţii .
    Acum lucruri spuse de alţi mai deştepţi ca mine.
    Omenirea s-a dezvoltat pe vectori ; Focul, roata, abur, combustibilii fosili, energia electrica, INFORMATIZAREA, ultimul vector si cel mai puternic.
    Axioma: Cel care utilizează vectorul aiurea risca sa fie distrus de vector. Focul arde, aburul explodează, informatizatea nu face excepţie.
    In România cei care ne guvernează in goana după caşcaval nici măcar nu au băgat in seama problema.
    La bănci stăm la coada ca nebunii, la primarii, fisc, la casele de sănătate sau de pensii la fel. Producem acte redondante, copii la copii îndosariate in dosar cu şină de n ori pentru aceiaşi problema, aud ?, nu aţi păţit?! Tăiem păduri întregi !. Funcţionarii inebunesc tastând ceva ce nu înţeleg. De ce:
    Nu exista baze de date informatizate coerente, relaţionate si fără informaţii redondante pentru statul Roman, la care sa aibă acces rapid toate sistemele: sănătate, politie, administratei, finanţe, încet o sa ne excludem din lumea reala din cauza inconştientei celor care ne conduc.
    Tist. La începutul anilor 1900 o mana de oameni de afaceri romani au sesizat oportunitatea utilizări vectorului de dezvoltare al omenirii in acel moment:”Transportul pe calea ferata” si au înscris România intre producători de echipament de cale ferata, vârful de lance a fost Malaxa cu întreprinderea FAUR. Acum Faurul este un pustiu, cu utilajele vândute la fier vechi, tren bun pentru o afacere imobiliara. Ii doare in cur pe guvernanţi noştri de vectori de dezvoltare! Va rog sa mă scuzaţi daca v-am obosit sau plictisit.

  42. Adrian SM says:

    @lol’s Ai zis un mare adevar: pe guvernanti ii cam doare in mezel de noi…Sigur nici macar nu stiu ce e aia vector de dezvoltare…

  43. Satmareanca says:

    Nici măcar acolo nu-i doare 😛

  44. Ciprian Bojan says:

    @lol’s. Nici un bai, se pare că le e mai uşor să guverneze peste prafu’ de pe tobă! Da’ la producţia de promisiuni electorale neonorate, cam pe ce loc om fi în lume? 😦

  45. primadona25 says:

    @lol’s
    Acolo in palate sunt o groaza de oameni! Unde mama dracu sunt ceilalti ca tine, ca mine, ca restul de mai sus?
    Oare acolo usile pe care intra alesii detin prorietati de metamorfozare?
    Discutiile dintre ei nu au nici o legatura cu noi.

  46. Satmareanca says:

    Ciprian, cu siguranţă pe locul 1. Măcar aşa suntem şi noi campioni la ceva 😦

    Primadona, ceilalţi nu au loc să iasă în faţă şi cred că nici nu vor în mocirlă …

  47. guerilla urbana says:

    Fomistii astia deja blocheaza conturile pentru datorii chiar de UN!!! leu… omorind chiar si firmele care functioneaza. de cind ma stiu cel mai ieftin si usor accesibil credit erau datoriile de stat… cum se schimba lumea asta… daca facem greva asta, punem lacat la Romanica si plecam in lume…

Lasă un răspuns

