Orice

Oana spune să scriu orice. Am scris 😀

PS. Uitasem, mi-am făcut fermă pe facebook. E ca în povestea cu vrejul de fasole. În curând devin mogul :))))

Despre Satmareanca
Ziaristă

15 Responses to Orice

  1. Oana says:

    Vai de capul tau, din nou 😆

  2. Trexel says:

    ce-i ala facebook?

  3. Marius Mina says:

    Cat e bre kilu de fasole verde?

  4. Marius Mina says:

    facebook e unul cu fatza de book

  5. UNGURU says:

    CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU.Companera Satmareanca in legatura cu ferma ta ,au zis acestia ai nostri din PSD-eu ca sa nu ramina Mirciulica Joana de prostanac ,ca toti cei tineri care se stabilesc la tara in mediul rural si dezvolta o ferma ,pot beneficia de 25 000 de euro.Companera Satmareanca depune si tu dosarul ca poate va fi aprobat si poate primesti cei 25000de ieuroi iepuroi.,,ca nu se stie niciodata de unde sare iepurele in fasole pe vrejul lui Jack:))))))))).CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU.

  6. Satmareanca says:

    Unguru, păi, dacă ai pile şi relaţii şi dai comisioane ai şanse să fie aprobat. Normal că astea nu se mai zic.

    Marius Mina, oricum, mai ieftin decât la marketurile noastre. Şi creşte ca-n poveşti. Chiar mai repede:))))

  7. Satmareanca says:

    Oana, chiar aşa 😀

    Trexel, caută şi vei găsi :)))

  8. Vania says:

    N-ai pus la etichete cuvântul cheie „mogul”. Crezi că traficul se face singur?…

  9. Satmareanca says:

    Mare greşeală, merci de atenţionare 😀

  10. CELLA says:

    vai de capul meu…
    trebuia să-mi amintească şi mie cineva că n-am mai dat de-o veşnicie p-acolo 😆
    o tai chiar acuma… să mă resuscitez

  11. Satmareanca says:

    Vania, nu vrea să accepte eticheta asta :))))

    Cella, aşa te vreau 😆

  12. Vania says:

    Dacă nu acceptă eticheta, treci pe domeniu!

  13. lol's says:

    Oy , oy ce e in capul tău ca in al meu este varza, ce am spus varza ? se caută? am in stoc suficient pentru toată armata din Afganistan, nu numai pentru contigentul romanesc, am pentru toţi aliatii, la nevoie dau si la talibani, fără număr, nu fasole bre, aia e muniţie, se ocupa Basescu, nu mă bag peste el !!

  14. Satmareanca says:

    Vania, mai încerc o dată, dacă tot nu merge va fi musai să bag o postare cu un singur cuvânt 😆

    Lol, în al meu e varză de Bruxelles :)))

  15. Andi says:

    Hehe, nu știam că ai timp de jocuri pe Facebook! Have fun

Lasă un răspuns

