Nu mă înjuraţi, please :))

crina si base blog

crina base 1

Nu mă înjuraţi, please 😀 Am dat mâna cu Băse. De fapt, el a dat mâna cu mine, iar colegii mei au avut grijă să-mi facă o poză „compromiţătoare”. Ca să nu o scoată ei pe piaţă, dau eu totul în vileag. Iertare, vă rog 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

51 Responses to Nu mă înjuraţi, please :))

  1. codeus41 says:

    Crina ti-ai dat foc la valiza. esti purtzatoare de microbi basescieni. sa te dezinfectezi cat ma repede, sa nu ne molipsesti si pe noi

  2. walkeronsky says:

    iti dadeai cu mana prin par…..hmmm..ma intreb de ce 😛

  3. Satmareanca says:

    Cea mai la îndemână metodă de igienizare :))))

  4. Satmareanca says:

    Alin, vorba aia: ce-ţi faci cu mâna ta…. 😀 Voi suporta cu demnitate toate ponoasele :)))

  5. m3 says:

    Hâmm-hâmm! De două ori hâm!

  6. Satmareanca says:

    Hâmmm. Să fie de trei ori 😀

  7. Cristian says:

    Eu vad in poze ca te feresti sa dai mana cu el 🙂
    Recurgi la trucuri gen mana prin par etc 🙂
    Stiam eu ca esti inalta ,dar mai inalta decat Zeus ?

  8. Satmareanca says:

    Zeus e foarte mic şi pricăjit 😀 Nici statură n-are :))) Chiar e mic, când îl vezi ţi se pare foarte ciudat…

  9. Anca Bundaru says:

    Si eu care credeam ca-i plac blondele :))

  10. Oana says:

    Cam zambareata, draga, puteai fi mai incruntata putin 😀

  11. daurel says:

    Sper ca a fost si reportofonul deschis…Ha, Ha…

  12. valive says:

    Iti puneai si unghiile la vedere ca sa ne arati cu ce poti sa zgarii un basesc daca te ataca? :)))))

  13. Darius says:

    Vaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. Vania says:

    Văleu!

  15. Satmareanca says:

    Maaamă, ştiam eu că voi fi supusă oprobiului public dar nici chiar aşa 😀 :))))))))))

  16. Da’ ce te faci acum ca nu te mai poti spala pe mana aia?
    De mult a fost evenimentul?

  17. Ciprian Bojan says:

    Ai noroc că te cunosc! 🙂 Deci nu te suduiesc! Da’ dacă-ncep să-l înjur pe Băsel… mă banezi! Aşa că-l înjur numa-n gând! 😉

  18. Darius says:

    Care eu zic sa nu te uiti la mine pe blog.

  19. Satmareanca says:

    Alex, duminică 🙂

    Ciprian, poţi să-l înjuri liniştit :))=

    Darius, pe care din ele? :)))

  20. Adrian SM says:

    Raman la presupunerea ca erai pregatita sa-i tragi un croseu de dreapta… :))

  21. Zamfir POP says:

    Şi tu, fiica mea, Brutusă?!

  22. CristiT says:

    mah…vrei nu vrei daca esti in preajma unei personalitati (chiar daca este vorba doar de presedintele Romaniei) incepe sa iti cam creasca pulsu…am simtit si eu sentimentu pe vremea bunicutei Iliescu…deci nu te condamn…:) da il condamn pe marinar ca vad ca da mana cu lumea da se uita in alta parte….lipsa de maniere ….

  23. CristiT says:

    aaa…iti dadeai cu mana prin par sa-i atragi atentia ca e „rosu”….fata de multe camasi si cravate „portocalii” din zona :))…da marinaru cred ca se gandea la „pitzi” aia bruneta…cam ce ministru/consilier/europarlamentar/ ar putea iesii din ea:))

  24. CristiT says:

    scuze da ma sint in forma asa ca tre sa ma suporti oleaca….ce imi place la poze e ca toti autohtonii au ditamai burtile….fata de marinar care arata decent …fizic vorbing…ca la fata se incadreaza perfect cu restu …aka degustatori de palinci :))….eeeehhh uite si un motiv sa se faca cetatean de onoare in Oas !!

  25. primadona25 says:

    Tradare, tradare, de trei ori tradare!…
    Care v’aszica…te dai cu Bibicu…si ne traduci!
    Cred ca ma magnetizez de suparare.

  26. Ciprian Bojan says:

    @Crina. Nu poci pentru ca să-l înjur când îs liniştit, că-l înjur că îs NERVOS PĂ EL!

  27. Mie imi pare tare rau ca nu am stiut din timp de eveniment.
    Probabil ca nici tu nu ai stiut, am fi putut aranja un ‘eveniment”, o adevarata stire.
    Ti-as fi imprumutat manusile mele de „zombi”.
    Sunt din cauciuc fin, lungi pana aproape de coate, galben vinetii cu tente de albastru, iar unghiile sunt lungi, imbarligate, cu negru la baza.
    Pentru efect maxim, le ungi cu sapun lichid sau gel de par sa fie lipicioase si mucilaginoase.
    Stai cu mainile in buzunarele gecii, te protapesti in drum si astepti sa treaca unu’ care vrea sa socializeze.
    Scoti dreapta din buzunar, si i-o intinzi privindu-l in ochi.
    O ia si o strange automat. Cand il simti ca intepeneste, scoti si stanga din buznar si il mangai pe obraz, sau il ciupesti de barbie.
    In anii 90 le foloseam mai mult la diverse ghisee. Da’ s-au inmultit camerele de supraveghere si nu se mai poate.
    Doar pe strada mai tine. Il lasi acolo teapan, bagi mainile la loc in buzunare si-ti vezi de drum in cautarea altui fraier.
    Mai sunt si accidente din pacate. Unu’ a tras aer in piept si dupa aia a racnit asa de sfasietor ca s-a oprit tramvaiul in intersectie si a mai facut si accident dupa ce ca blocat circulatia.(accident usor, tramvaiu nu fraieru’.)

  28. al2lea says:

    Bueeeeiiiii (cum ar zice Trex…) voi nu vedeti ca are mana stanga in par si dreapta pregatita?
    Nu ne pacalesti tu, Crina…
    🙂

  29. Andi says:

    Lasă, că se vede clar cum trage de tine 😆

  30. Ciprian Bojan says:

    Mănânce-l uitatu’ la teveu în turu’ 2! Io mai hâdă înjurătură pt. Băselimea Sa, n-am! 🙂

  31. Daca nu ti-au trebuit manusi de zombi , cand ti-a dat mana dreapta, trebuia sa i-o tii bine, cu stanga sa-l apuci de par(adica nu ca n-are), ma rog de gler, sa-i tragi capu’ pe spate si sa-l musti de ochi pana-l simteai ca se inmoaie.

  32. Satmareanul says:

    Foarte zambareata 🙂
    Ce s-a intamplat de Ziua Armatei? N-am aflat nimic, am stat o saptamana intreaga in casa bolnav 🙂

  33. Cosma Alexandru jr. says:

    Crina
    Ma da ce razi ca-l vezi pe Baselu…
    Sa te vedem la Geoana…

  34. pamflezistul says:

    Dar vai Satmareanco! How could you?! 😀 La ce zambet pervers afiseaza domnul presedinte, tind sa cred ca la un moment dat, fix inaintea pozei, si-a folosit expresia aia de agatat electorat feminin… „vii la mine in birou s-o facem”. Sau macar „pasarica” tot trebuie sa fi suierat. Ah, nu ma intalnesc io cu el asa… sa-i sterg zambetu ala de invingator invins de pe fata…

  35. Miorlaupufos says:

    Nobletea obliga. Cel putin la politete, atunci cind esti nas in nas cu acela pe care poate il critici si nu-l poti suferi.

  36. Otto Pop says:

    Ai dat mana cu ochiosu` :))

  37. Satmareanca says:

    Miorlaupufos, aşa e, nu înţelege chiar toată lumea. Bine ai venit, vecină! 🙂

  38. Satmareanca says:

    Pamflezistul, cred că şi-l sterge singur, în curând 😀

    Otto, da, dar red că nu a fost prima dată. L-am mai întâlnit când a fost în SM.

    Alex, de eveniment am ştiut, nu am putut bănui că va veni zâmbăreţ să dea mâna cu presa :))

  39. Pai daca a venit sa dea mana cu presa de ce v-ati bagat in fata voi ziaristii?
    Alta presa n-ati avut? Ceva din industria metalurgica acolo, de cateva tone forta?
    Voi nu mai aveti deloc industrie la SM?

  40. Satmareanca says:

    Suntem ardeleni şi nu ne-a dus capul ori toate presele erau folosite pentru a presa strugurii :))))

  41. Carevasazica de aia nu mai faceti aragaze, ca presele alea cu care faceati capacele le-ati dus la vie….

  42. Ciprian Bojan says:

    Dacă n-aţi văzut/citit asta, faceţi-o. N-am mai putut de râs! 🙂 🙂 🙂
    http://www.ciutacu.ro/articol/udrea-iesi-afara-turcescu-vrem-banda/

  43. starchim01 says:

    Băsescu nu e tocmai un dictator,ce să mai zică cei care au dat mâna cu Ceaușescu?Dacă mă gândesc bine se laudă…

  44. Cinestie says:

    Ne-ai dezamagit,putea fi mai simplu.De cind trebuie sa ne cerem scuze pentru bunele maniere…

  45. Satmareanca says:

    Îţi dai seama că de aia nu dorm eu bine noaptea că te-am dezamăgit pe tine 😀

  46. Cinestie says:

    asta depinde de ce imagine doresti sa iti creezi.

  47. Pingback: În 5 ani am primit o cutie de chibrituri | Satu Mare - blog sătmărean

  48. CristiT says:

    facem noi misto insa acum la ce optiuni sunt pe „piata” sustinerea lui Basescu se transforma intr-un vis frumos … pe de alta parte „punctu G” ne poate provoca niste cosmare tare negre ….chit ca el e rosu :))

  49. starchim01 says:

    Am criticat eu,dar astăzi m-am ferit de cei ce împărțeau fulare și nu mai știu ce,am trecut drumul pe partea cealaltă.De obicei mă feresc de ei…De ce oare?

  50. laurentiu says:

    crina ,cand te mai vedem la tv?

  51. @habio says:

    ti-a urat macar succes in cariera? 🙂

Lasă un răspuns

