Doar ca să sar peste trofee :D

Un amic spunea în urmă cu ceva vreme pe acest blog că la Satu Mare şi sfârşitul lumii va veni cu întârziere. Tind să-i dau iar dreptate. Şi iarna asta a venit mai târziu decât în alte părţi. Bine că a nins acum. Rău e că şi-au scos toţi maşinile din garaje, iar blocaje mai mari decât se creau pe timp de vară nu ştiu cum mai poate suporta oraşul. Aş „emigra” la ţară în perioada asta ca să simt iarna adevărată. Deh, nostalgii 😀

PS. Pentru cei contrariaţi, pe blogul ăsta şi pe proprietatea mea e dictatură şi se aplică politica bunului meu plac. Ştiu, nu sunt originală, genul ăsta de politică am copiat-o de la Băsescu 😀 O mai practică şi Oana, deci nu sunt singură pe lume :)))

Despre Satmareanca
Ziaristă

32 Responses to Doar ca să sar peste trofee :D

  1. Oana says:

    Eram mai importanta eu ca Basescu, dar fie na 😀

  2. UNGURU says:

    CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU.Companera Satmareanca ,,NO COMMENT,NO COMMENT „nimic ,dar mai bine decit sa emigrezi in mediul rural roman ,mai bine stai acolo in mediul urban roman, unde esti :))))))))).NOah un banc scurt ,,Se zice ca la taiatul porcului la Ignat la romani ,trebuie aprobat de la U.E..si taranul roman vrea ca sa taie porcul , si porcul intreaba ,,da aprobare pentru asomare ,transformare,pregatire ,eviscerare ai aprobata ?NU!Nu am aprobata !zise taranul roman,noah du-tela U.E. sa-ti aprobe si dupa aceea vino si fa ce-i face zise porcu:))))))))))).CHE companera @Satmarenca te saluta UNGURU.

  3. primadona25 says:

    Eu cred ca cel mai tare s-a aplicat politica uitarii prietenilor!
    Asta am simtit-o cel mai tare. Rusinicaaaaaa!
    Te rog sa recuperezi.

  4. Satmareanca says:

    Primadona, prietenii ştiu unde mă găsesc, dar cred că am mai spus asta 🙂

  5. Satmareanca says:

    Oana, milioane de scuze 😀

  6. Satmareanca says:

    Unguru, merci, mi-au lipsit bancurile :)))

  7. Gabriela says:

    Buna seara! In afara subiectului, dar trebuie sa vedeti asta http://www.youtube.com/watch?v=fXz7CeOcRMM
    Va mai aduceti aminte de noi?
    Multumesc!

  8. UNGURU says:

    CHE companera Satmareanca iarasi te saluta UNGURU.Companera Satmareanca sa-ti scriu iarasi banc in tema .Noah se zice ca porcul e Ignat da in judecata pe taranul roman,,Bah tarane roman te d-au in judecata ca faci macel si crime contra la porcine si nu te salveaza nici U.E.si nici drepturile omului de la judecata aceasta,,noah la toate acestea taranul roman zise ,,mah porcule fii intelgator , vezi si tu ca este criza mondiala , si esti mai slab ca si anu trecut , si este criza politica nationala si tot porcii portocalii PeDerasti PiDiLii sunt la putere ,te iert acum pina in 21 decembrie pina ce neamurile tale depun juramintul de credintza pentru tara ,dar dupa aceea nu te mai iert,amin Ignatul pina dupa 21 si atunci si vezi tu ce-ti fac, si te pun in covata :)))))))))).CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU

  9. Adrian SM says:

    JOS DICTATURA! … 🙂 MĂ ROG… DICTATURILE… 🙂

  10. m3 says:

    Blocaje zici? Era cat pe ce sa rad. 😉

  11. tac'su says:

    Saru’mana. Sunt nou dar de o luna te citesc, sau vreau sa citesc ceva nou. Bine ai revenit. „Centrul nou” il stiu putin, si nu-mi place. ( de 35 de ani trec doar in vizita prin SM cel mult 50-60 de ore pe an pe la ai mei si mi-e rusine ca doar atat de putin ). Nu mi-a placut de la inceput. Sunt de acord cu tine : centrul vechi ar trebui inchis traficului. Mai exista strandul termal?
    P.S. Poza de pe „Colt de tara” este facuta din Turn?

  12. al2lea says:

    Aaaaaa, am onoarea… Te-ai intors de la ferma?
    Sa stii ca ne-ai lipsit. Ne-ai facut o bucurie.

  13. Satmareanca says:

    Gabriela, cum să nu! Multe felicitări, le meritaţi din plin. Nu am cuvinte. Am şi postat clipul pe blog. Mulţumesc pentru vizită! 🙂

  14. Satmareanca says:

    Adrian, dacă eşti gigă contra s-ar putea să fiu mai mult decât o dictatoare :))) Vezi, mă molipsesc 😀

  15. Satmareanca says:

    M3, ştiu că ale voastre sunt cele adevărate dar, no, n-am găsit alt cuvânt :)))

  16. Satmareanca says:

    Tac’su, bine ai venit! 🙂 Deh, m-ai prins în faze proaste, ai avut timp că citeşti arhiva :))))

    Ai ghicit, poza de pe blogul 2, abandonat şi el după cum se vede, este făcută din turn. Încercam să găsesc şi eu părţile frumoase ale oraşului 😀 Ştrandul termal este închis pentru reabilitare. Dacă vor ţine vremurile cu bogătanii oşeni care au concesionat ştrandul îl vom reavea în câţiva ani 😀

    Ptiii drace, tocmai mi-ai adus aminte că am două bloguri de întreţinut, un cont pe twitter, unul pe facebook, o fermă şi pe lângă toate astea două joburi şi încă altele auxiliare :)))

    PS. Când treci pe la ai tăi dă-ne şi nouă de veste 🙂

  17. Satmareanca says:

    Al2lea, plăcerea e de partea mea. Mă bucură bucuria ta. Aţi fi putut da şi voi un telefon 😛

    Ferma nu am abandonat-o, am învăţat să devin mogul :)))) E de mare ajutor 😀

  18. Satmareanca says:

    Unguru, sper că de la porcii portocalii nu facem icter 😆

  19. tac'su says:

    @Satmareanca: la P.S.-poti fi sigura.

  20. Trexel says:

    aaa, credeam ca e mesaju de adio 😛

  21. Satmareanca says:

    Trexel, tu crezi cam multe, prima dată documentează-te. E valabil din toate punctele de vedere 😆 Poate vrei să ţi-l scrii tu 😛

  22. Satmareanca says:

    Tac’su, să nu uiţi 🙂

  23. rAuLito says:

    @Satmareanca las` că vor ţine vremurile cu bogătanii oşeni, doar cel ce a concesionat Ştrandul, este membrul partidului acum la putere..

  24. Satmareanca says:

    Sunt convinsă că va fi aşa. Au cumpărat voturi pe rupte în Oaş, aveau interesul.

  25. Adrian SM says:

    Măiculiţă, da ce poate fi mai rău decât o dictatoare? 🙂

  26. Trexel says:

    da draga mea, stiu 😀 a fost tare faza aia, cre ca imi dadeam seama cand inchideam plicu si trebuia sa scriu pe el A nu se deschide inainte de data… :)))))))))
    puii mei, stresu asta

  27. Ciprian Bojan says:

    Nu-i bai! Hai la ţară, că nu scapi până la primăvară! Da’ barem ai sania pregătită? Nu de alta, că duriş facem rost! 🙂

  28. Satmareanca says:

    Trexel, trebuie să faci cinste 😛

    Ciprian, nu mai spune încă odată, poate vin să te colind 😛

  29. Satmareanca says:

    Adrian, nu ştiu, căutăm un nume 😀

  30. Cristian says:

    Bine ai revenit la tine „acasa”.
    Bine ca nu ai prins iarna in Bruxelles
    Si aici sunt suparati rau localnicii ca de fiecare data iarna ia prin surprindere autoritatile.
    Tot transportul a fost dat pe ste cap…..
    Asa ca nu suntem singurii…..
    Refereitor la iernile de la tara … si mie imi plac….si sper sa prind vremea cand ma mut la tara …asta la pensie….

  31. Ciprian Bojan says:

    Vorba ‘ceea : Iată moda s-o schimbat, Merge fata la băiat! 😉
    Mă refeream la faptu’ că la ţară sunt mari şansele să te blochezi din cauza drumurilor înzăpezite şi îngheţate!
    Da’ dacă ştii nişte colinzi faine… 🙂

  32. Satmareanca says:

    Cristian, până la urmă, am impresia că peste tot e cam la fel, peste tot există şi bine şi rău. Merci! 🙂

    Ciprian, dacă nu ştiu plătesc nişte colindători profesionişti :)))

Lasă un răspuns

