Oficial si neoficial …

Despre Satmareanca
Ziaristă

26 Responses to Oficial si neoficial …

  1. ginutza says:

    Buna Crina! 🙂

    Ma numesc Gina si sunt interesata de un schimb de link cu tine, blogul meu este http://ginutza-star.blogspot.com

    Daca esti de acord, te rog sa-mi trimiti un mail pe adresa ginutzastar@yahoo.com sau sa-mi lasi un coment pe blog.

    Iti urez sa ai parte de o zi frumoasa si te rog sa ma scuzi daca te-am deranjat cu mesajul acesta.

  2. Ion Dascalu says:

    Hello! 🙂

  3. octavpelin says:

    Crina,faina melodie,iti doresc un weekend minunat 🙂

  4. Ciprian Bojan says:

    Oficial, dacă nu ne lăudăm fiecare cu ceva, nu suntem români! Şi mai ales cu ce vom face în viitor…

  5. Adrian SM says:

    Io nu prea am cu ce să mă laud… 🙂 Şi oficial, şi neoficial nu pea-mi merge bine… 🙂

  6. Oana says:

    Cred ca doar lor oficial le merge bine 😀

  7. Nea Costache says:

    Atat oficial cat si neoficial, nu-mi prea merge (da’ de loc) bine! Cat de bine sa-i mearga unuia care, din motive de sanatate a renuntat la servici ingrosand randul somerilor, sanatatea este cam la pamant, si colac peste pupaza, speranta mea ca va iesi alcineva presedinte care sa mai poate indrepta ceva-n tara asta, s-a naruit! Uite ca mi-am amintit o alta piesa, cantata candva daca nu ma-nsel, de Margareta Paslaru: „E bine bine, e foarte bine”, care era repetata cu vehementa pe posturile radio si tv. Fain a fost la un moment dat, ca la radio pe acea vreme, se anunta la stiri, inundatii prin Moldova, nu stiu ce mare incendiu, nu stiu ce cutremure nu stiu unde, ce mai, prapad! Nu se termina bine stirile ca incepe „E bine bine, e foarte bine!”
    Ei, cam asa e si cu „Oficial imi merge bine”!
    O seara frumoasa!

  8. Satmareanca says:

    Ion Dascălu, hello şi ţie 😀

    Tavi, merci la fel! 🙂

  9. Satmareanca says:

    Ciprian, ar trebui să mă laud cu ceva? :)))))

    Adrian, fii mai optimist şi o să găseşti. Aşa şi eu aş putea găsi nemulţumiri cu grămada 🙂

  10. Satmareanca says:

    Oana, sunt convinsă că şi sataniştilor le merge bine 😆

    Nea Costache, mă bucur să vă „revăd”. Probabil că nu aveau de comunicat nimic de bine ca să contrabalanseze, aşa că au băgat bisuri :))) Un sfârşit de săptămână cum vi-l doriţi! 🙂

  11. Pingback: Tenebre – 31 « Ioan Usca

  12. daurel says:

    Oficialii traiesc conform protocolului… oficial, restul conform statisticii…

  13. Pingback: Tenebre – 32 « Ioan Usca

  14. CELLA says:

    păi … treaba lor, oficială, mie mi bine 😉 da’, oficial, mă plîngggggggg

  15. Pingback: Tenebre – 33 « Ioan Usca

  16. Sibilla says:

    Servus, Unicoarnă :

    Oficial, mai trec pe-aci, noficial, nu spui de ce 🙂
    respecte,
    Sibilla

  17. corinacretu says:

    Craciun fericit, Crina, tie si tuturor celor dragi, si sa ai parte de un An Nou in care sa-ti mearga cat mai bine din toate punctele de vedere! Si sper sa avem prilejul sa ne intalnim cat de curand.

  18. Pingback: Gînd… RUGĂ, MULŢUMESC! « lenesrau's Blog

  19. Apari tu pe aici, asa ca nu-ti spun inca Sarbatori fericite!

  20. daurel says:

    Neoficial: sa aveti bucurii si pace!

  21. Sibilla says:

    Sărbători binecuvântate !
    http://sfinxredivivus.wordpress.com/2009/12/23/primiti-colinda/

  22. Ion Dascalu says:

    Sarbatori fericite, Crina! Sanatate si fericire iti urez! Numai bine in noul an!

  23. Satmareanca says:

    Vă mulţumesc pentru urări şi vi le întorc înzecit. Să aveţi multă sănătate şi multe bucurii de Crăciun! 🙂

  24. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 2 « Ioan Usca

  25. daurel says:

    Am citit editorialul din GNV ; ma gandesc daca poate cineva descrie haosul…

  26. Zamfir POP says:

    Dacă oficial îţi merge bine, trage tare ca şi neoficial să fie la fel. Elimină discordanţa dintre planuri.

Lasă un răspuns

