Văduva neagră a cucerit Sătmarul

Orice aş spune despre lansarea cu blogheri a „Parfumului văduvei negre” de Oana Stoica Mujea aş fi subiectivă. Atât pentru că m-am ocupat de organizare, cât şi pentru că sunt personaj în carte. Aş spune doar că deşi i-am spus din start conferinţa oficială a comunicatorilor din online-ul sătmărean, atmosferă a fost una destinsă. Pe cale de conseciţă, vă las să trageţi concluzii citind ce au scris alţii, ziarişti şi blogheri, fiecare în felul lor.

Gazeta de Nord-Vest şi Informaţia Zilei scriu pe larg despre eveniment, la fel ca şi cele două portaluri de ştiri sătmărene – Satu Mare Online ( Merci, Răchi!) şi Portal SM (Merci, Gil!). Dintre blogheri au scris deocamdată (sau mai bine zis au postat poze 😛 ) Darius şi Raulito. Pe restul îi iert, ei nu au termene de predare a articolelor ca şi ziariştii :)))))

Aştept cu interes să văd ce o să scrie pe blog vicepreşedintele CJ, Adrian Ştef, dar şi primarul Iuliu Ilyes.

UPDATE. În timp ce postam, a scris şi Adrian SM. Şi a scris bine 🙂

UPDATE 1. Între timp a scrtis despre întâlnire şi vicele Adrian Ştef. Spune că este flatat că l-am primit oficial în lumea blogherilor sătmăreni. Eu îi spun că trebuie să dea de băut pentru asta!  😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

38 Responses to Văduva neagră a cucerit Sătmarul

  1. Adrian SM says:

    Protestez vehement… 🙂 Am postat poze şi chiar am şi scris… :))

  2. Satmareanca says:

    Am văzut abia după ce am postat eu 🙂

  3. Trexel says:

    sincer imi pare rau ca n-am ajuns 😦
    data viitoare

  4. Satmareanca says:

    Da ai amnezie, nu gluma :))) Sau apare clona ta in poze? 😀

  5. Adrian Stef says:

    pentru Satmareanca

    Nu mai inteleg nimic!Cu care dintre Trexeli am stat de vorba?

  6. Adrian Stef says:

    pentru Satmareanca

    Am scris pe blog despre intalnirea de ieri!

  7. Trexel says:

    da da, am trimis clona, stii, e mai usor influentabila si mai putin agresiva 🙂
    btw, great job Crina, felicitari!

  8. Ciprian Bojan says:

    (Răspuns pentru răspunsu’ de la postarea anterioară)
    Motivele care m-au împiedicat să vin miercuri sunt două şi întemeiate:
    1. Tătă săptămâna am fo’ aşe de beteag (şi încă nu mi-o trecut 😦 ), că gândeşti că jucam într-un film prost în care cameramanu’ era beat. Răceală în tătă regula, ce mai…
    2. Miercurea între orele 13:00- 19:00, în afara zilelor de vacanţă şi de sărbătorile legale, predau la şcoală. Din asta îmi câştig pâinea. Nu zic că nu puteam să rog un coleg sau colegă să schimbăm nişte ore, da’ nu-mi place să le dau altora peste cap programu’.
    Mă bucur nespus că a fost un succes! Poate devine chiar o tradiţie!

  9. Satmareanca says:

    Adrian Ştef, Trexel are dublă sau triplă personalitate :D, în carne şi oase e numai unul. Deci cu el ai stat de vorbă, dar nu ştiu cu care faţă a sa :)))))))))))))))

    Dau fuga repede să văd dacă ne-ai desfiinţat 😆

  10. Satmareanca says:

    Trexel, mulţumesc! De două ori 🙂

  11. Satmareanca says:

    Ciprian Bojan, ok, te iertăm, dar poate ne anunţi şi tu când vii la o şedinţă în Sătmar şi bem o cafea. Organizăm o întânire a blogherilor adhoc :)))

  12. Cristian says:

    Eu am fost sufleteste acolo 🙂
    Faine poze !

  13. Satmareanca says:

    Te-am simţit! 🙂 Da, chiar s-au făcut poze multe şi faine, colind şi eu peste tot pe unde s-a postat despre eveniment ca să le şutesc :))))
    Tu când mai dai pe acasă?

  14. Cristian says:

    Odata cu iepurasul 🙂

  15. Cristian says:

    Am uitat ceva !
    Cum pot sa achzitionez si eu cartea…. !?

  16. Satmareanca says:

    Vii cu iepuraşul şi o primeşti de la mine 😀 Nu m-a dus capul să-ţi iau şi un autograf :((

  17. Cristian says:

    S-a facut…:)

  18. Satmareanca says:

    Te aştept cu un car plin de poveşti 😀

  19. Adrian SM says:

    Baiul lui TreX e că l-a dereglat rău blonda aia faină… 🙂 Da şi pe mine.. 🙂

  20. Adrian Stef says:

    pentru Satmareanca

    Na cum a fost?Oricum am scris exact ce am simtit.
    Inca nu ma cunoasteti dar chiar nu ma caracterizeaza sa fiu distructiv.

  21. m3 says:

    Daca te vezi cu virgula colegul(a) de la Magazin & Divertisment sa ii spui ca buletinul meu si numerele de la masina inca sunt de Satu Mare. Sau, citind articolul din GNV, ar trebui sa reconsider treaba asta?

  22. rhorvath says:

    Corespondeta speciala :
    BASESCU S-A INTALNIT CU IMPARATUL JAPONIEI AKIHITO SI IN CURAND SE VA INTALNI CU CEAUSESCU !
    – Vizita se bucura de insuccesul asteptat –
    PRINCIPALELE ZIARE JAPONEZE AU PRELUAT PE PRIMA PAGINA CELEBRA POZA A PRESEDINTELUI ROMAN LOVIND UN COPIL. STATIA DE TV NHK AU TRANMIS IMAGINI DESPRE GREVA FOAMEI DECLARATA DE CINEASTII ROBERT & KIYOKO HORVAH ,STIRE A FOST PRELUATA DE MAJORITATEA STATIILOR TV DIN JAPONIA. . GREVA FOAMEI SE DESFASOARA IN PARCUL DIN FATA PALATULUI IMPERIAL. CU OCAZIA CONFERINTEI DE PRESA- SOTIA MEA A PREDAT UN PLIC AMBASADORULUI ROMAN DE LA TOKYO . IATA CONTINUTUL MESAJULUI CATRE PRESEDINTE.

      DOMNULE PRESEDINTE TRAIAN BASESCU
     VA DAU O VESTE PROASTA- AGENTURA SECURITATII  ROMANE  DIN JAPONIA SA PRABUSIT !
    ( O SEARA SPECIFICA ROMANEASCA LA RESTAURANTUL SECURITATII NUMIT ” DARIE”  DIN TOKIO. -UN MICROFON SUB MASA ! ) DESCHIDETI http://devanewyork.blogspot.com

  23. Satmareanca says:

    Adrian Ştef, dacă nu ai apărut pe ultima pagină înseamnă că a fost foarte ok :))))) Nici tu nu ne cunoşti pe noi, atunci ţi-ai fi dat seama că doar ne tachinăm 😀

  24. Satmareanca says:

    M3, vina nu este doar a colegului, ci a organizatorilor, adică a mea şi a tuturor celor din prezidiu. O singură dată am zis eu că sunt 4 personaje din Satu Mare, restul au tot repetat cu nume şi prenume că sunt trei. Se pare că nu am fost suficient de convingătoare, ba mai mult, am căzut şi eu în păcat vorbind de trei 😛 Iertare! Dau eu cafeaua 😀

  25. Satmareanca says:

    Adrian SM, nu degeaba e criminală:))))

  26. Adrian SM says:

    Da chiar, cine era blonda?

  27. Satmareanca says:

    Blonda de pe blogul meu nr. 2 şi personaj în carte, adică Giorgiana 🙂

  28. Vania says:

    Marieta a fost la lansare? Că nu apare în poze…

  29. Satmareanca says:

    Nu, am disponibilizat-o din motive de criză 😀

  30. Vania says:

    Sper că, în prealabil, i-ai reţinut 40% din leafă pentru abateri! N-ar fi de dorit ca, şomeră fiind, să se apuce de cheltuieli nesăbuite…

  31. Satmareanca says:

    Am avut grijă să se sinucidă, apoi, prin defenestrare 😀

  32. Pingback: Manipularea în literatură « Cuib de mitralieră

  33. Geocer says:

    Imbracata in negru si cu palaria aia pe cap, Oana chiar seamna a vaduva neagra !
    Ca sa recapitulam : Ea e Oana, atat in realitate cat si in roman, tot cu vorbele ei se exprima si Lala, iar vaduva neagra pare a fi tot ea. Dom’le, fata asta are tripla personalitate. Trebuie sa ma gandesc cum trebuie sa scriu despre treaba asta !

  34. Otto Pop says:

    @Geocer:
    Inainte sa citesc cartea am aflat ca Lala e chiar Oana. Si cand am citit cartea tot imi imaginam cum face Oana acele lucruri :))

  35. Satmareanca says:

    Geocer, eu nu-mi permit să spun nimic, e capabilă să mă ucidă în viitorul roman 😀

  36. Satmareanca says:

    Otto, şi Geocer e în carte…

  37. Ciprian Bojan says:

    Mă autocitez: „nu-mi place să le dau altora peste cap programu’.” De obicei, când vin în Sătmar, nu prea umblu teleleu, că n-am auto personal. Depind de mijloacele de transport în comun. Aşa că, voi încerca să vin atunci când va fi ceva organizat.

  38. Geocer says:

    Crina, confirm : e capabila de orice !

Lasă un răspuns

