Ajutaţi un biet rus

Sunt convinsă că n-aţi vrea cu niciun preţ ca rusul Vania să-şi pună capăt vieţii prin defenestrare în direct pe blog. Drept urmare, îmi aduc şi eu contribuţia cu un ping, în speranţa că visele sale de o viaţă vor fi îndeplinite şi va ajunge în top 10 Zelist. Nu de alta, dar e suficient că a fost ucis fără milă în „Parfumul văduvei negre” 😀

UPDATE. Un ping ca şi un salut şi pentru Andi. Cine mai vrea? 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

15 Responses to Ajutaţi un biet rus

  1. Vania says:

    Mă, că dăduşi şi tu un ping! Hai să-ţi spun atunci ultimul banc, în exclusivitate:

    Doctorul Ciomu încearcă de două ceasuri să-i facă Oanei lobotomie. Într-un târziu, răbufneşte:
    – Unde, pizda mă-si!, are asta neuronul?…

  2. Satmareanca says:

    E simplu: n-are! 😀

  3. Vania says:

    Asta o ştim noi, dar bietul doctor de unde s-o intuiască?…

  4. Satmareanca says:

    Deduc că Ciomu nu ne citeşte blogurile :)))

  5. Andi says:

    Abia acum m-am prins ca pingurile nu-s ceva egoist! 😦 Ma duc sa compun si io unu’!!

  6. Satmareanca says:

    Nu, nu, chiar sunt o binefacere pentru cei care au nevoie de ele 😀 Recunosc că pe mine rusul m-a ţinut în viaţă în Zelist cu sutele de pinguri ce mi le-a dat, în condiţiile în care eu dispărusem de aici cu lunile :))

  7. Vania says:

    Cititorii mă întreabă dacă ai pinguit cu mâna pe care ţi-a strâns-o băsescu?…

  8. Satmareanca says:

    :)))) Poţi să-i asiguri că nu! Oricum, în prealabil m-am spălat cu clor 😀

  9. Salutăm ping-ul salvator.

  10. Satmareanca says:

    Salut salutarea pingului 😀

  11. Adrian SM says:

    Pacemu?

  12. daurel says:

    Sa-si plateasca fiecare datoriile catre Vania! Cu dobanda pietii negre…

  13. Satmareanca says:

    Ho, ho, ho. Atunci am de dat pinguri toată viaţa. Cred că mă sinucid eu prin defenestrare :))))

  14. Vania says:

    12+2.

  15. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 9 « Ioan Usca

Lasă un răspuns

