Perfect day

Nu ştiu cât o să mă ţină scrisul, dar măcar mă rebrenduiesc. Dacă ştiam cât e de lucru, nici nu începeam😆

Despre Satmareanca
Ziaristă

5 Responses to Perfect day

  1. Oana spune:

    Mda, scuza-te de pe acum pentru inca o luna de absenta. Ce muiere!!!!!!!!!!😀

  2. Satmareanca spune:

    Intenţia contează😀 Da, şi anunţul respectuos😆

  3. Adrian SM spune:

    Mă rebranduiesc şi io niţel, dar mai mult la partea de gadgeturi. Am băgat şi ceva muzică pentru cei ce se aventurează pe la mine..🙂

  4. Adrian Stef spune:

    @Satmareanca

    Eu l-as verifica pe Berceanu, Udrea-Cocos si pe Videanu.Macar asa chiar ar putea statul roman sa faca niscai bani.

  5. Satmareanca spune:

    Cred că ai vrut să comentezi la postarea de mai sus. E derutantă noua temă de blog, ştiu😀

    Triada asta nu o s-o verifice repede nimeni, aşa cum nu i-a verificat nici pe alţii înainte nimeni. Chiar s-ar putea face nişte „economii” importante la buget din câteva controale acolo unde trebuie …

Lasă un răspuns

