Statul bau-bau

Angajaţii care-şi iau concediu medical ar putea fi verificaţi de poliţie în curând. Punct. Falşii pensionari de boală se vor trezi şi ei la uşă cu băieţii cu chipiu. Punct. Evazioniştii vor fi duşi la răcoare. Punct şi etc.

Mă îndoiesc sincer că toate ameninţările Guvernului cu Poliţia vor avea vreun efect. În primul rând pentru că în toate ameninţările acestea nu se spune ce va face Poliţia, ştiut fiind că, în general, nu prea face mare brânză. În al doilea rând pentru că Poliţia a ajuns într-un hal de disoluţie în care cetăţeanul vizitat nici nu îi va deschide uşa, ci, mai proabil, i-o va trânti în nas.

Despre Satmareanca
Ziaristă

16 Responses to Statul bau-bau

  1. O sa mai urmeze niste zeci de mii de procese.
    Rolurile instantelor sunt sufocate de litigii de munca, legea 10, executari bancare.
    Si judecatorii cu salarii nesimtite au de lucru pentru zeci de ani de acum inainte. Si lucreaza nu se incurca.

  2. anonim spune:

    Politia face in secret angajari in draci. Pentru ce ne pregatim? Nu vrei sa afli…

  3. tasha spune:

    Rea parere ai despre politie…si totusi,politia isi face datoria zic eu in conditiile in care criza financiara a lovit din plin in toate ministerele…
    Daca medicii ar fi bine platiti cred ca nu s-ar ajunge la mita pentru a semna un concediu medical…nu s-ar mai face ilegalitati.

  4. Trexel spune:

    ioteeee, Anca nu numai ca scrie da are si casa noua😛

  5. Trexel spune:

    da ma obsedeaza punctu ala albastru din dreapta sus. wtf?🙂

  6. Cristian spune:

    „Si marmota impacheta ciocolata in staniol…”

  7. Satmareanca spune:

    @ Cristian, da. Şi apoi ei o mâncau…

  8. Satmareanca spune:

    @ Trexel, Şi pe mine mă obsedează chestia, acolo ar trebui pusă poză, cred. Numai că, nici nu am găsit cum se încarcă poza şi nici nu-s sigură că vreau să-mi pun moaca acolo😆

  9. Satmareanca spune:

    Tasha, am părere proastă tocmai pentru că nu se văd rezultatele. Am văzut poliţia şi în zile mult mai bune, crede-mă. Nu ştiu prin alte părţi ale ţării cum e, dar la noi suferă de lipsă de autoritate. Poate şi din cauza conducerii…

  10. Satmareanca spune:

    @ Anonim, presupun că e vorba de ceva conspiraţie?😛

  11. Satmareanca spune:

    @ Alex, oricum le place românilor la tribunal, aşa că …😀 No, fac haz de necaz…

  12. Cineva a ajuns azi la mine pe forum, cautand cu google expresia „ce pot pati daca nu mai platesc ratele la banca”.
    Cea mai frecventa cautare a fost in ultima saptamana „retrocedari”, urmata de „executor bancar”.
    Asta e gluma care se ingroasa, creditele restante.
    Culmea este ca auinceput sa para si la cei care au folosit prgramul „prima casa”.
    E halucinant sa indemni oamenii sa ia credite si dupa aia sa-i disponibilizezi.
    Astazi a fost Patriciu la ‘realitatea”. Vorbind despre paradisuri fiscale, a tinut sa mentioneze ca Romania este un”infern fiscal”. Mare dreptate are. Se practica efectiv terorismul fiscal; nu e gluma.

  13. Satmareanca spune:

    Bine spus „terorism fiscal”. Bocienii ce îi văd zilnic la TV îmi lasă impresia că mediul privat, cu excepţia clientelei, a devenit teroristul nr. 1 care trebuie stârpit cu orice preţ. Ba îmi vine să râd amintindu-mi poveşti despre o parte a clientelei care nu are bani de salarii. Cam nasol…
    Eu, totuşi, nu înţeleg oamenii care fac investiţii din credite când au nesiguranţă la locul de muncă…

  14. CELLA spune:

    Crina!!!
    cum să-ltrec pă’… în blogroll să nu mă otrăvească Oana în viitoarea carte?:
    – S…
    – X…
    – SSS(Sotul Soţiei Sale)
    ???:))))

  15. Satmareanca spune:

    Uşor, fără hărmălaie😀

  16. Pingback: Cotidianul Gazeta de Nord Vest în casă nouă » RauLiTo

Lasă un răspuns

