Ţara asta, oamenii ăştia…

Avem ţara asta, oamenii ăştia. Oameni care se pricep la toate, dar nu fac nimic. Oameni cu diverse meserii, care fiecare în parte cred că ar şti face mai bine meseria celuilalt. Uitându-se mereu peste gard şi dând indicaţii preţioase, oamenii poporului acesta ajung să nu mai facă nimic. Îşi pierd viaţa dând indicaţii, vorbind, şuşotind, hulind. Nu a fost suficient să se priceapă toţi la politică şi fotbal. Acum toţi se pricep la orice, dar nu fac nimic nici din ceea ce pretind că fac.

Eu am obosit, aş vrea să emigrez puţin… Nici n-ar fi rău😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

36 Responses to Ţara asta, oamenii ăştia…

  1. Oana spune:

    Ma bag si eu🙂

  2. Adrian SM spune:

    Hmmm,parfum de primăvară, aducător de astenii de sezon şi alte asemenea necazuri…🙂

  3. Satmareanca spune:

    Oana, diferenţa e că eu nu ştiu încă unde, deşi pot bănui😀

  4. Satmareanca spune:

    Adrian, ce e aia astenie? N-am aşa ceva, nu am găsit la supermarket😀 Iar postarea am scris-o zilele trecute, era în draft şi n-aveam nicio stare😆

  5. Tasha spune:

    Azi e luni,luni se pare ca nici iarba nu creste,maine starea ta va fi alta.O sa-ti treaca dorul de duca…

  6. Satmareanca spune:

    N-am starea care reiese citind textul, dar recunosc că mă bate uneori gândul. Vorbind cu toţi mai mulţi prieteni mi-am dat seama că nu sunt singura care gândeşte la fel. De aceea am scris.

    Altfel, azi îmi este chiar bine, numai gândul la primăvară mă face voioasă😀

  7. dora spune:

    am si eu doi prieteni care au plecat anul trecut din tara, s-au mutat in Belgia, unul dintre ei era jurnalist, chiar foarte bun. a ajuns acolo si acum imi spune de fiecare data ca si „ei” sunt la fel de batuti in cap ca „noi” si ca-i e dor de romani. asta dupa ce am auzit tone de argumente pro belgieni, timp de doi ani, aproape de fiecare data cand ne intalneam. banuiesc ca pana la urma nimic nu e perfect🙂

  8. Adrian SM spune:

    Te găseşte ea n-avea grijă Crina…🙂 Dar trece repede.O săptămână-două departe de balamucul ăsta te vor revigora.Şi eu plănuiesc de ceva timp o evadare de câteva zile în Italia ,ori la Passo Stelvio, ori la Sotomarina…🙂

  9. Trexel spune:

    N-ai scris bine, iti spun io cum tre sa scrii daca vrei, ma pricep😛

  10. Ciprian Bojan spune:

    Suntem un popor cu apucături ciudate. Nu-i prima oară când scriu asta. Avem mania contemplării, cârcotelii şi nonacţiunii. Când să ne urnim, se prăvale peste noi din toate părţile ghinioane după ghinioane, deşi noi suntem geniali, talentaţi, intangibili etc.
    Io m-aş duce în Brazilia.🙂

  11. rAuLiTo spune:

    nice tema la blog :d ar merge una si pe GNV :d aveam cateva variante

  12. Bogdan spune:

    Traim in Romania, si asta ne ocupa tot timpul

  13. Satmareanca spune:

    @ Bogdan, bine ai venit! Exact aşa! Poate ar trebui să ne mai gândim uneori şi la noi în timpul ăsta🙂

    @ Raulito, merci pentru interes, am deja o tema creată, dar mai am un pic de lucru la ea. Dacă apuc să o nfinalizez schimb site-ul săptămâna viitoare.

  14. Satmareanca spune:

    @ Adrian, eu o să mă ascund atunci😀

    @ Trexel, şi eu ştiu face mai bine drumuri😆

    @ Ciprian, eş aş prefera, totuşi, o ţară europeană🙂

  15. Satmareanca spune:

    @ Dora, mă bucur că ai venit şi că te-am găsit pe net🙂 Până la urmă, poate că avem noi aspriraţii prea mari :))) Nicăieri nu e perfect, depinde unde sunt mai multe plusuri şi minusuri. Bănuiesc că e şi o chestie de acomodare.

  16. [D][S][N] spune:

    Cred ca ordinea cuvintelor din titlu ar fi putut sa fie alta…, adica sa inceapa cu oamenii !

  17. sgreader spune:

    Oriunde ne-am duce tot Romani ramanem, adica si acolo ne vom pricepe la toate si de fapt la nimic, ne vom uita in curtea vecinului si il vom invidia sau mai stiu eu ce. Eu zic asa: ramanem in tara, ne cumparam un conducator strain ( german daca se poate) si ala sa puna biciul pe noi. Si uite asa traim fericiti pana la adanci batrenti. ( Asta cu fericirea e la misto da ? )

  18. rAuLiTo spune:

    Nu ar strica ceva nou :d

  19. dora spune:

    uite o dedicatie pentru aspiratiile mari🙂

  20. Dramoleta spune:

    Da, da…ma bate si pe mine gandul…🙂

  21. Tasha spune:

    Hm!!! anul trecut am stat mai mult prin Italia,la Imola,dar am revenit cu mare dor in tara(de trei ori)Craciunul si revelionul l-am petrecut la Viena,dar pot sa spun ca nicaieri nu-i ca acasa…noi romanii stim sa gustam din plin sarbatorile,ne bucuram de orice lucru marunt..la ei,mi s-a parut ca nicio podoaba,niciun artificiu nu pot ascunde raceala…

  22. daurel spune:

    Am inteles ca nu mai este de actualitate postarea. Deci, romanii nu mai hulesc peste gard…

  23. Adrian SM spune:

    Cum spuneam Noua Zeelandă&Australia…🙂 Amatori?

  24. Pingback: Ritualuri de exorcizare. Marți « Andi Bob

  25. Andi spune:

    M-ai încadrat la răi, da’buni??Mă duc să-mi cumpăr niște pantofi cu toc cui…de 15! Mulțumesc!🙂

  26. Raluca Mateas spune:

    Pai nu stiti vorba aia, ca „Cine nu stie ce sa zica, da indicatii..”?

    Da, asta este unul ditnre marile defecte ale noastre ca si mentalitate! suntem prea ocupati de ce face vecinul, cum ii merge, si uitam de ce avem noi de facut.
    Si ce-i poate si mai trist este ca rareori tragem invataminte de la vecinul ala caruia ii merge mai bine decat noua si pe care il studiem cu atata preocupare..

  27. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 13 « Ioan Usca

  28. Cristian spune:

    Da tare te-a suparat cineva…

  29. Bogdan spune:

    Cerere link exchange.
    Contact oanta2005@yahoo.com
    http://www.mistyqblog.webs.com

  30. Bogdan spune:

    http://www.mistyqblog.wordpress.com

    …scuze

  31. Adrian SM spune:

    Io zic că tot la Antipozi e mai mişto.Luăm ceva teren de-a moaca pe acolo şi ne facem oraşul nostru, Blogville să zicem… :))

  32. important este sa-si schimbe mentalitatea
    cu respect

  33. Pingback: Patruzeci de mucenici (VI) « Gabriela Savitsky

  34. Satmareanca spune:

    @ Adrian, cum spuneam, eu aş prefera Europa. ca să fiu mai exactă, Danemarca🙂

    @ Cristian, nu m-a supărat nimeni în mod deoasebit, dar trebuia să scriu ceva, nu?😆

    @Bogdan, bag un ochi mai încolo🙂

    @Dora, buunăă🙂

    @Andi, cu plăcere!🙂

    @Sorin Andreica, bine ai venit!🙂

    @Daurel, nu te cred😀

  35. Satmareanca spune:

    @ Tasha, şi eu revin cu dor în ţară când ies mai mult timp, însă mi se face dor de ducă imediat😀

  36. Satmareanca spune:

    @ Raluca, ăsta e deja sport naţional. Din păcate…

Lasă un răspuns

