Ţeapa la spălătorie de la Preşedinţie

Administraţia Prezidenţială nu a plătit 312 lei pentru maşinile curăţate la o spălătorie auto din municipiul Satu Mare cu prilejul vizitelor preşedintelui Traian Băsescu efectuate în cursul anilor 2008 şi 2009.

Administratorul spălătoriei auto Szuper Csapat din zona Titulescu din municipiul Satu Mare, Claudiu Tamaş, a declarat că Administraţia Prezidenţială a rămas datoare cu 312 lei, după ce în octombrie 2008 şi în mai 2009 autoturismele din convoiul prezidenţial au fost curăţate aici. Tamaş susţine că nouă maşini din convoiul prezidenţial au fost spălate în luna octombrie 2008 la spălătoria auto pe care o conduce, iar în mai 2009 alte cinci autovehicule, printre ele şi Mercedesul în care era dus preşedintele României, Traian Băsescu. Administratorul spălătoriei spune că a primit promisiuni că i se va plăti suma cheltuită cu spălatul maşinilor, cafele şi odorizante în zilele imediat următoare, însă acest lucru nu s-a întâmplat. „Este absurd că tocmai partidul aflat la putere şi reprezentanţii Administraţiei Prezidenţiale, care spun că trebuie să fim corecţi şi să ne plătim dările la zi, îşi permit să tragă ţepe. Mi s-a promis că va plăti Prefectura sau Consiliul Judeţean, dar nimeni nu a venit să achite nimic”, a spus Claudiu Tamaş.

Nu e singura datorie pe care a lăsat-o convoiul prezidenţial. O altă datorie de 800 de lei a fost lăsată la spălătorie auto de pe Bulevardul Cloşca.  Mai mult în GNV

Despre Satmareanca
Ziaristă

18 Responses to Ţeapa la spălătorie de la Preşedinţie

  1. Oana says:

    Ce oameni, frate! 😀

  2. Lucia Verona says:

    E criză 🙂

  3. Vania says:

    Vizita asta a fost atunci când ai dat mâna cu băsescu?…

  4. Ciprian Bojan says:

    Păi, las’ că oi plăti io, că am salaru’ aproape cam cât datoria acumulată la cele două spălătorii auto. De diferenţă, adică ceea ce-i peste salaru’ meu, mă împrumută oarecine, că deh, oameni suntem!
    Păi dacă legile din ţara asta, votate şi promulgate (de cine, oare 😉 ?), nu se respectă, să se împiedice tocma’ Zăusu’ de unş’pe’ milioane. Hăhăhăhăhăhă, ce-mi plac glumele mele!!!

  5. Pingback: Ritualurile invidiei. Martiriul perfecțiunii « Andi Bob

  6. Lol says:

    Bre da ce cusurgie esti!!!! Ce vrei sa faca? sa platesca astia de i-am votat? Ce e prosti!!!!!!!!!!!!

  7. Satmareanca says:

    Mi se pare firesc şi logic să plătiţi din salariile voastre tăiate. Păi, n-or plăti ei, trebuie să strângă în conturi pentru zile negre 😉

  8. Satmareanca says:

    Vania, vrei să insinuezi că trebuia să plătesc eu pentru că am dat mâna cu el? 😀

  9. Cristian says:

    Sa iti spun eu ce cred ca s-a intamplat:

    Unul din lingaii locali de pe langa „stafful” lui Basescu le-o fi zis : „it’s on me : )” adica ceva de genul lasa frate ca aici in SM platesc eu , ca pe urma pt ca v-am pupincurit putin poate primesc si eu ceva (un contract, un post, ceva acolo)

    Omul poate s-a ales cu postul sau contractul insa a tras o tzeapa spalatoriei 🙂

    C’est la vie !

  10. Satmareanca says:

    Cam aşa, până la urmă au plătit azi 😀 S-au agitat un pic după ce a preluat şi presa centrală subietul şi au simţit şi ei că poate fi şi rău, nu numai bine :))))

  11. Adrian SM says:

    De ce tocmai acu a scos de la naftalină povestea? Probabil nu merg afacerile şi aşa îşi face niţică publicitate…,

  12. Satmareanca says:

    Nu a scos nimeni nimic de la naftalină, a fost o întâmplare. S-au dus colegii mei să spele maşina redacţiei, iar în timp ce stăteau la o cafea au povestit cu administratorul vrute şi nevrute, iar din vorbă în vorbă ăla a pomenit de întâmplare. Pentru că colegii mei sunt totuşi ziarişti, nu puteau rata subiectul 😀

  13. Ciprian Bojan says:

    @Crina. Păi, oricum, tot din banii „Poporului Suveran” se plăteşte TOT ŞI TOATE, până la urmă! Fără număr!!! 😛

  14. Adrian SM says:

    Da, au fost pe fază băieţii… 🙂 Şi a percutat rapid securistu… 🙂

  15. o nimeni, pentru tine says:

    Esti prima care m-a „descoperit” si m-a „promovat” in blogroll. Parca nu mi-a venit a crede, atunci?! Ca dai 2 bani, pe ideile mele?! Am sperat ca nu-ti va fi frica, sau rusine,cu mine. Am gresit.

  16. Satmareanu says:

    Nu faci si tu o postarea noua ca sa te pot invita la intalnirea bloggerilor de dupa paste?

  17. Satmareanca says:

    Ruxi, nu înţeleg ce vrei să spui…

  18. Satmareanca says:

    Darius, am postat 😀

Lasă un răspuns

