NO! Pentru cealaltă jumătate de Românie

Nu mi-am vopsit părul mov, dar mă îmbrac în violet🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

20 Responses to NO! Pentru cealaltă jumătate de Românie

  1. Adrian SM spune:

    Io nu am nimic violet decât o total apolitică orhidee…🙂 ,dar am ciordit de la tine poza de mai sus şi am postat-o la mine.
    Măi măi, o roşcată înţolită violet… e o imagine interesantă, păcat că mâine lucrez….

  2. Satmareanca spune:

    Nu tot în violet, doar o bluză😛

  3. mihai 4 spune:

    bravo, Satmareanco!:)si eu ma imbrac in violet, tommorow:)

  4. Cristian spune:

    Mai ai un exemplar din Vaduva Violeta ? :))

  5. raulito spune:

    Sa vedem cati se vor manifesta in violet😀

  6. Oana spune:

    Io is cu tine😀

  7. stefan jicol spune:

    Ceva trebuie facut.

  8. tac'su spune:

    acuma , nu vreau sa fiu carcotas , dar observ ca postarea este de pe 1 aprilie . Sa aiba oare o semnificatie ascunsa ?

  9. Pingback: NbD « Nataşa

  10. Pingback: Băsescu nu este preşedintele meu!

  11. octavpelin spune:

    Crina am postat un clip cu NO BASESCU DAY!!!

    PASTE FERICIT!!!

  12. Sibilla spune:

    PD şi Băsescu = groparii economiei = trădătorii neamului = şacali = adunătură de prăpădiţi = impostori = Famiglia, punct.
    * Traian Băsescu NU este promotorul reconcilierii, ci al conflictelor, fiind animat de “vanităţi mărunte” în locul unui concept de bază care să asigure dezvoltarea ţării. *
    Onoarea, cinstea, demnitatea, corectitudinea, sunt noţiuni străine partidului PD-L şi tătucului Băsescu! Acest Băsescu, NU a câştigat Alegerile ci, s-a ales folosindu-se josnic de instituţiile statului, pe care le doreşte aservite în totalitate şi s-a mai folosit de ceva… de şantaj!
    NO BĂSESCU DAY, BECAUSE:
    Errare humanum est, sed perseverare diabolicum! – CORECT !!
    Băsescu NU e preşedintele meu ci, Naşul Famigliei de * succesuri * !
    http://sfinx777.wordpress.com/2010/04/01/2-aprilie-no-basescu-day/

  13. daurel spune:

    Multi vad, putini…

  14. Satmareanca spune:

    Cristian, logic! Să înţeleg că ai ajuns acasă?🙂
    PS. Nu ştiu de ce ai intrat la spam, dar te-am salvat.

  15. Adrian SM spune:

    Azi am remarcat că multă lume avea ceva violet în dotare. Dacă nu altceva măcar, o dungă pe tricou…🙂

  16. Pingback: Poveste de Paşti « Ioan Usca

  17. Nea Costache spune:

    Sarbatori fericite!

  18. CELLA spune:

    chiar dacă nu dau telefon, sms, coment…
    mă gîndesc cu drag…

  19. Satmareanca spune:

    Sărbători fericite tuturor!🙂

  20. Ciprian Batea spune:

    Mda, în ritmul acesta vom avea câte un „no day” pentru aproape fiecare politician ocupant de fotoliu de „demnitar” public. Ca şi o consecinţă, dacă nu avem de sărbătorit reuşite, măcar vom fi printre puţinii din lumea asta care vom marca efectele demagogiei cronice de care suferă aleşii neamului. Văd că s-a stabilit şi o culoare oficială a evenimentului. E un început şi subscriu total…;))

Lasă un răspuns

