Adunareeeaaa! La lecturi urbane…

Sun adunarea în onlineul sătmărean. Nu pentru o bere, un mic sau un grătar, nici pentru o lansare de carte sau mai ştiu eu ce alte chestii pentru care ne-am mai întâlnit. De data asta sun adunarea pentru o altfel de acţiune. Vă chem să citim împreună în Piaţa Libertăţii. M-am alăturat proiectului „Lecturi Urbane” Satu Mare nu doar pentru că mi-a plăcut ideea ci şi pentru că stă în puterea noastră să facem să se întâmple ceva în oraşul nostru. Acum se întâmplă, mai trebuie doar să demostrăm că putem face astfel încât să se întâmple frumos.

Aşadar, vă invit, joi, 20 mai, între orele 17-19, în Parcul Central din faţa Hotelului Dacia sau/şi vineri 21 mai, între orele 12-14, în groapa lui Gyuszi să citim şi să împărţim cărţi. Da, aţi priceput. Aşteptăm şi donaţii în cărţi. Sper să ne strângem cât mai mulţi, de diferite vârste şi profesii.

PS. Detalii găsiţi pe blogul Lecturi Urbane Satu Mare.

PS1. V-aş fi recunoscătoare, dragi blogheri sătmăreni, dacă aţi promova evenimentul postând insigna „Satu Mare citeşte” pe blogul vostru. Merci anticipat!🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

17 Responses to Adunareeeaaa! La lecturi urbane…

  1. Adrian SM spune:

    Şi „geografia” locală s-a îmbogăţit cu un nou termen: groapa lu Gyuszi… :))

  2. Cristina spune:

    Eu voi fi sigur acolo. Numai ploaia să ne dea pace. De câteva zile mă bântuie gândul cu ploaia…

  3. Satmareanca spune:

    Adrian, e mai cunoscută aşa decât sub denumirea de pasajul Coposu😀

  4. Satmareanca spune:

    Cristina, de vreme ce tu eşti iniţiatoarea, sunt convisă😀 Sper să fie vreme bună. Dacă nu, găsim noi o soluţie de avarie…

  5. Pingback: Tweets that mention Adunareeeaaa! La lecturi urbane… « Sătmăreanca -- Topsy.com

  6. Adrian SM spune:

    Mda, un subiect interesant pentru o nouă postare…🙂

  7. VirtualKid spune:

    Felicitari pentru tenacitate!
    Daca as fi fost satmarean, faceam acelasi lucru. Am sa ies intr-un parc din oras, cu gandul la ceea ce faceti voi, joi!

  8. IONEL MESAROS spune:

    Am raspuns afirmativ doleantei dumneavoastra ,postand un articol de promovare a evenimentului „Lecturi urbane”.
    Daca timpul imi va permite,voi fi si eu prezent.
    Va doresc o zi frumoasa!

  9. Oana spune:

    Adica, indirect, dragi bloggeri satmareni, care nu va conformati ati pus-o😀

  10. Pingback: Lagărele din Balta Brăilei… « Consiliul Naţional al Blogosferei

  11. Adrian SM spune:

    Cu cine Oana?… :))

  12. Pingback: 19 Mai « Ioan Usca

  13. Ciprian Bojan spune:

    Lăudabilă iniţiativa! Poate n-ar strica ceva asemănător şi pentru mediul rural.

  14. Pingback: Tovarăşi, aşezaţi-vă liniştiţi! « Dispecer Blogosferă

  15. Pingback: Care aveţi oraşul bestial, băi? » Chinezu - Un chinez ca tot romanu'

  16. Pingback: Care aveţi oraşul bestial, băi? | e-Opinii.ro | doar opinii... atât! | by George Fedorovici

  17. ainaw spune:

    Salut! Vrei să facem schimb de link-uri? Site-urile mele sunt http://www.ejocuri-noi.ro şi http://www.versuri-tari.ro . Dacă vrei, trimite-mi un email pe adresa: contact_versuri@yahoo.com să ştiu dacă să-ţi adaug link-ul pe unul din site-uri. Mulţumesc. :d

Lasă un răspuns

