La mulţi ani, Oana! :)

Aici ar fi trebuit să fie o postare lungă despre o prietenă. Cum nu este vorba de o prietenă oarecare mai trebuia să fie foarte inspirată şi să aibă toate condimentele necesare astfel încât să-şi îndeplinească scopul. Cum eu sunt inaptă în acest moment să redau ce simt mă reduc la atât. La mulţi ani, doamnă!🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

7 Responses to La mulţi ani, Oana! :)

  1. Oana spune:

    Merci, merci, merci, io stiu ca ma iubesti, nu-mi trebuie randuri multe😛

  2. Satmareanca spune:

    Ce uşurare! De data asta am scăpat😀 Vezi că mă învăţ rău. FB-ul e de vină :)))

  3. Pingback: E ziua ei.. « SgReader's

  4. Satmareanu spune:

    Slabut, slabut.

  5. Adrian SM spune:

    Hmmm, La mulţi ani! şi de aici… :))

  6. adakiss spune:

    Mai zic și aici? Hai că zic. La mulți ani, Oana!

  7. Satmareanca spune:

    Păi, să-şi ia urările😀

Lasă un răspuns

