Ne-am întâlnit şi am citit!

Aşa cum am stabilit, azi ne-am întâlnit la prima ediţie Lecturi Urbane la Satu Mare. Puteam fi mai mulţi, dar la cât de tare a plouat toată ziua nu mă aşteptam să fim nici măcar atâţia. Important este însă că am dat mesajul, că ne-am întâlnit şi ne-am cunoscut. A fost acolo profa Cristina Gherman de la „Stanca”, cea care a adus proiectul Lecturi urbane în Satu Mare. Şi Cristina Stahl de la primărie. Au fost şi blogherii, doar fără ei nu se poate😀 Da, şi important este că presa a fost şi ea acolo. Pentru că şi cu ajutorul colegilor mei de breaslă ne vom înmulţi cei care citim.  O parte din oamenii care au trecut pe lângă statuia Vasile Lucaciu, pe treptele căreia ne-am aşezat să citim o parte dintre cei prezenţi, s-au uitat cu scepticism spre noi, dar alţii au privit afirmativ. Ceea ce ne determină să ne întâlnim şi mâine, la ora 12.00, în pasajul Corneliu Coposu. Să citim şi să împărţim cărţi. Ştim că startul e greu întotdeauna, aşa că perseverăm🙂 Să vă spun ce am citit? De fapt, am recitit şi se vede în poză ce🙂

Poze mai multe când se va îndura Darius, Adrian SM, Otto Pop şi ceilalţi care au fost pe fază🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

17 Responses to Ne-am întâlnit şi am citit!

  1. George spune:

    A fost jalnic😐 , sper sa fie mai multi maine. Azi mi-am convins 4 colegi sa vina si am stat si am citit cu ei …🙂. Sper sa mai vina si maine , sa nu merg singur.Ne vedem maine din nou , sper !

  2. Adrian SM spune:

    Ei şi tu…. Langsam aber sicher spune o veche vorbă nemţească…🙂 Şi asta la mine e mai ceva ca Sfânta Scriptură…🙂 Io deocamdată am postat pă feisbuc…🙂

  3. adakiss spune:

    Super! Dacă aș fi în Satu Mare aș veni și eu să citesc! Dar nu-s… Mă mulțumesc să citesc pe scările liceului😀

  4. Oana spune:

    Misto carti ati citit😛

  5. Satmareanca spune:

    George, nu era miting de protest împotriva Guvernului şi nici nu se dădeau mici şi bere😉 Depinde de ce aşteptări ai avut. Având în vedere dimensiunile oraşului, pasiunile şi indiferenţa concetăţenilor noştri eu zic că a fost bine. Poate mâine încerci să-şi aduci mai mult de 4 colegi dacă vrei să fim mai mulţi🙂 Te aşteptăm😀
    aa, puteai să-mi mulţumeşti pentru „Indicii”😛

  6. Satmareanca spune:

    Adrian, am văzut, am notat😀

  7. Satmareanca spune:

    Adakiss, păi, daţi-i drumul şi voi. Sunt convinsă că v-aţi aduna destui🙂

  8. Satmareanca spune:

    Oana, tu de unde ştii că sunt mişto?😀

  9. Adrian SM spune:

    http://adriansm-primavara.blogspot.com/2010/05/satmarul-citeste.html

  10. Satmareanu spune:

    Din respect pentru ziua de nastere a celebrei autoare eu nu o să postez nimic până după miezul nopţii. Fireşte.

  11. Pingback: SATU MARE CITESTE ! SATMARUL CITESTE VINO SI TU! | Otto Pop

  12. Adrian SM spune:

    Darius cel respectuos…… Fireşte… :))

  13. Otto Pop spune:

    Şi eu care eram nerăbdător să mai fur şi nişte poze de la tine Darius! Ai caramba! :))

  14. George spune:

    Satmareanca:Multumesc pentru carte.Tocmai asta e ca sunt prea multi indiferenti , si daca spui tu de mici si bere de ati fi adus mici si bere s-ar fi umplut parcu’🙂. Insa nu sa citeasca sa manance lumea …

  15. virtualkid spune:

    Am promis sa iesim si noi, ca sa sustinem de la distanta actiunea. Vremea, insa, a fost complet potrivnica, asa ca intrebam: ii socotiti si pe cei care din cauza intemperiilor au participat de acasa? Dar pe cei care „citesc” doar imaginile, pentru ca nu cunosc toate literele, inca…. ii luati in calcul?
    Tot respectul pentru initiativa!

  16. Pingback: Tweets that mention Ne-am întâlnit şi am citit! « Sătmăreanca -- Topsy.com

  17. adakiss spune:

    o să încerc, dar la noi se mișcă greu lucrurile. Abia reușim să facem o excursie😆

Lasă un răspuns

