Cea mai mişto poză

Alex Mazilu ne provoacă să postăm cea mai bună fotografie pe care am făcut-o vreodată. Am făcut mii de poze, dar dintre toate asta mi se pare cea mai reuşită. Am făcut-o în urmă cu doi ani pe plaja Mării Adriatice, la Caorle – Italia. Puteam să o mai retuşez, dar nu am dispoziţia necesară, mai cu seamă că fotografia mă îndeamnă să visez iar la vacanţă😀

UPDATE. Variantele prelucrate de Bogdan George Rădulescu.

 

Despre Satmareanca
Ziaristă

15 Responses to Cea mai mişto poză

  1. forevergreen spune:

    Nu-mi plac scoicile sau fructele de mare, in general, dar o fotografie interesanta pot s-o deosebesc de altele…🙂

  2. Oana spune:

    Bine, draga, sa zicem ca merge😆

  3. Satmareanca spune:

    Forevergreen, merci🙂

    Oana, pentru asta dai o cafea😛

  4. Sugestiva, as zice. O persoana deschisa, inconjurata de cateva reticente sau introvertite.😉

  5. Satmareanca spune:

    Ce analiză😀

  6. Pingback: El Comandante… « Dispecer Blogosferă

  7. Pingback: Close to you… « Consiliul Naţional al Blogosferei

  8. 3shpe spune:

    sau
    draguta fotografie:) motiv pentru care m-am si jucat putin cu ea(fara suparare, sper)

  9. VirtualKid spune:

    chiar este o fotografie cu iz de vacanta!

  10. Satu Mare spune:

    Florin09 face mai faine :))

  11. Satmareanca spune:

    3shpe, superb! Te-ai jucat foarte frumos cu ea🙂

    Virtual kid, da, m-a şi apucat dorul de ducă😀

    Otto, era vorba de pozele mele, da?😛

  12. Adrian SM spune:

    🙂

  13. Satmareanca spune:

    Zâmbetul tău a intrat la spam😆

  14. Adi Ulici spune:

    Varianta alb-negru e chiar faina!

  15. sebi spune:

    :)) tare imaginea :))

Lasă un răspuns

