Ştiaţi că…

La Satu Mare se produce apă PI. Nu am ştiut foarte multe despre apa asta până azi, când am cunoscut-o pe sătmăreanca Daniela Antal care a deschis afacerea. Aşa am ajuns să aflu că apa PI, numită şi apa pură sau apa vieţii, poate avea efecte terapeutice miraculoase. Gustul? Hmm, interesant. Are un gust bun, un gust de apă bună. Aşa cum ar trebui să fie gustul apei. Recunosc că pe mine m-a prins🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

17 Responses to Ştiaţi că…

  1. Oana spune:

    Aaaa, asa e.

  2. Satmareanca spune:

    Cum aşa?😛

  3. Noade spune:

    Unde o gasim in comert ??

  4. Satmareanca spune:

    Am înţeles că există în mai multe magazine din Satu Mare, unul dintre ele este Piramida. Asta dacă eşti sătmărean. Zilele viitoare o să am mai multe detalii, o să public un articol amplu în GNV şi o să discutăm despre aceste produse la Nord Vest TV. Vă ţin la curent🙂

  5. Apa vieţii… adică apă vie?!
    Hmmm… să fi „furat” oare reţeta din basme?!😛 Periculos de incitant!

  6. Adrian SM spune:

    Am crezut că la Turţ se fabrică „apa” aia..🙂

  7. Pingback: Premii peste premii… « Slalom printre cuvinte's Blog

  8. Pingback: Patru armonii urbane pentru micii voluptuoși « Andi Bob

  9. E bine de stiut!😉

  10. Si calitativ, cat de buna e?
    Ce contine?
    Apa pura nu poate fi.

  11. Satmareanca spune:

    Otto, încearcă şi o sa te convingi. De ce trebuie să punem nu în faţă întotdeauna?😛

  12. Satmareanca spune:

    Daniela, şi eu aşa zic🙂

  13. Satmareanca spune:

    Cetăţeanu neturmentat, cred că da. Dar e de încercat😉

    Adrian, merge bine cu vin🙂

  14. primadona25 spune:

    Aoleoooooo!
    Deja mi-e frica! Stiu unii sa faca bani si din apa chioara!

  15. Speranta spune:

    Apa pura (PI) a aparut in Satu Mare in jurul anului 1998, si se producea intr-un spatiu situat langa Biblioteca Judeteana. N-a avut mare succes. Satmarenii au dormit in continuare. Beti apa vietii satmareni, poate va purificati, si-n viitor veti sti cu cine sa votati.

  16. Satmareanca spune:

    Sătmărenii mai sunt şi foarte suspicioşi la nou. Din păcate. Eu beau, poate mă trezesc şi în locul lor😀

  17. Adrian SM spune:

    Tare multă apă de asta ar trebui să bei….. ceva de ordinul hectolitrilor… :))

Lasă un răspuns

