Hey you şi am dispărut ;)

Un salut şi am dispărut câteva zile. Încerc canicula din Capitală, dar mai întâi îi fac o vizită doamnei🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

9 Responses to Hey you şi am dispărut ;)

  1. Oana spune:

    Fa-mi😉

  2. daurel spune:

    Daca stiam, va rugam sa-mi aduceti 5 buc. carti cu/ despre Liceul Eminescu. Le-a luat frate-meu Petre de la fam. prof. Cosma, nici nu le-a platit, le asteapta cativa satmareni in Capitala… Nu-i bai; abia la Craciun va fi anu’…

  3. testoasadeserviciu spune:

    Da-mi un telefon…cand vii? Luni sau marti?

  4. Adrian SM spune:

    Da mai vii napoi?

  5. Satmareanca spune:

    Nu scăpaţi aşa uşor de mine😀

  6. al2lea spune:

    Who, me?

    Ia te uita… Ai plecat chiar de ziua mea!

    Asa-i ca argesenii sunt faini?
    Nu ca as fi si eu argesan, dar vreau sa zic…🙂

  7. Satmareanca spune:

    A2lea, ţi-am spus La mulţi ani pe facebook, dar nu ştiu dacă ai observat. la mulţi ani şi aici, cu întârziere🙂

  8. corina spune:

    ce vremuri bune au fost candva………nu te-em vazut tare demult nici pe tine nici pe Karina mi-i dor de voi

  9. Satmareanca spune:

    Heloouu, Corina!🙂 Ce bine îmi pare că ai apărut pe aici. Anul trecut în septembrie am avut întâlnire de 15 ani şi chiar s-au întrebat toate fetele pe unde eşti. Nu am reuşit să dăm de tine. Spune dacă emailul cu care ai postat este corect ca să putem ţine legătura🙂

Lasă un răspuns

