Cât să întrerup meditaţia

Oana mă bate la cap să întrerup meditaţiile, iar eu reacţionez în consecinţă ca să-i fac pe plac. Ca să-i fac pe plac şi cât să profit de ocazie ca să anunţ că dispar vreo 3 săptămâni. Nu, nu merg în concediu şi nu emigrez (nu încă :P), dar am nişte treburi de rezolvat, iar netul îmi distrage atenţia. Aşa că tai conexiunea, cel puţin la nivel mental. Poate mai zic una-alta pe FB din când în când. See you😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

8 Responses to Cât să întrerup meditaţia

  1. Atunci spor la treba, Crina. Ne „revedem” dupa trei saptamani. Spune-i si Oanei sa faca pauza ca e down rau!
    Va imbratisez pe amndoua!😉

  2. Oana spune:

    Fata, eu am intrat la spam.

  3. Satmareanca spune:

    Fată, nu eşti nici măcar la spam😆

  4. Satmareanca spune:

    Alexandrescu Daniela, mulţumesc. Ne vedem, mai arunc câte un ochi pe net din când în când 🙂

  5. primadona25 spune:

    Fata, ma enervezi!
    Eu tot astept sa te intorci si tu ce spui?
    Comandantul nu-si paraseste corabia!

  6. Sibilla spune:

    Dacă-mi permiteţi să relatez şi aici…. spre ştiinţa românilor :
    Ţara e sub ape… joavinele Oprea şi C Diaconescu, se plimbă cu elicopterul, pe taaare mulţi bani… aceşti trepăduşi sunt în campanie…. grija lor şi soarta sinistraţilor…. România sub zodia cumetriilor, cucuvelei Udrea, Iudei Băsescu, etc… NU e România noastră, ci a lor, a şobolanilor…
    Ne e dor să spunem România mea, România noastră, de-aceea Bătălia continuă, ca să ne scuturăm de păduchi, da e nevoie de * detergenţi *, * dezinfectanţi * şi * soluţii * PUTERNICE… Nădăjduim să reuşim !

    REŞIŢA – Liderii la nivel naţional ai noului partid, UNPR, s-au aflat sâmbătă la Reşiţa.

    Ajuns la Reşiţa cu elicopterul, direct de la inundaţiile din Moldova, Gabriel Oprea, ministrul Apărării, preşedinte al UNPR spunea că obiectivul vizitei sale în judeţ a fost unul strict politic, având în vedere că UNPR este un bebeluş pe scena politică, luând fiinţă în urmă cu doar două luni.

    VOCEA IPOCRIZIEI:

    * Conform lui Oprea, în Uniunea Naţională pentru Progresul României nu există o ierarhie la nivel de conducere, toţi cei trei preşedinţi, Marian Sârbu, Cristian Diaconescu şi Gabriel Oprea fiind egali. „Toţi trei vrem să facem ceva cu adevărat. Eu unul am avut de ales între principii şi partide, am ales principiile, de aceea împreună cu actualii mei colegi am reuşit să oferim stabilitate României“. *
    http://www.caon.ro/stiri/im:caon:news-caras/articol/vrea-unpr-sefia-cj-caras-severin/cn/news-20100704-02043075

    Va să zică, * principii *… cum am spus, România sub ape, viermii în campanie…

    De CIUDANOVIŢA, ANINA, MOLDOVA NOUĂ…. şi-o mai aminti careva din joavinele actualei puteri ??? Nu, că NU au timp pentru * mărunţişuri *…
    http://www.caon.ro/stiri/im:caon:news-caras/articol/cifre-noi-acelasi-dezastru/cn/news-20100702-07180196

    SĂ NU-I IERTE DUMNEZEU!

  7. Satmareanca spune:

    Primadona, într-o bună zi comandantul va reveni cu forţe proaspete. Încerc doar să mă gândesc mai mult la mine, după ce îmi rezolv toate problemele rămase şi care m-au ajuns din urmă revin🙂 Până atunci te aştept la o cafea🙂

  8. Adrian SM spune:

    Multe probleme ai dacă nici pe Careiului 79 nu te mai vede omu…. Sper să nu fie grave.

Lasă un răspuns

