Viaţa e chiar bella :)

„Un războinic al luminii nu-şi pierde timpul plecând urechea la provocări;

el are un destin de împlinit” – Paulo Coelho

 

Citatele sunt bune când nu ai ce scrie, dar şi atunci când ai şi consideri că alţii au sintetizat mai bine înaintea ta ceea ce ai de spus. Ideea este că viaţa este frumoasă dacă nu dai de prea multe „animale” în drumul tău. Şi dacă dai de ele, să faci tot posibilul încât să le ignori intrigile. Asta înseamnă că ştii ce vrei şi că, în esenţă, nu-ţi pierzi vremea cu explicaţiile inutile. Una peste alta mă destăinui vouă că am dispărut puţin ca să-mi pot împlini o parte din destin. Nu ştiu care, dar sunt sigură ca trebuia împlinită. Iar misiunea a fost încununată de succes. Nici nu se putea altfel, nu?😛

Acestea fiind spuse, trebuie să vă mărturisesc că după lunga mea absenţă de pe blog şi detaşarea, într-o măsură mai mică decât aş fi vrut, de lumea reală – de tristeţea şi circul zilnice, mi-am deschis ochii şi am văzut că nu s-a schimbat nimic. Reîntoarsă în sat cu picioarele pe pământ remarc că lumea trăieşte la fel, o viaţă zbuciumată şi searbădă în acelaşi timp. Nimic nu s-a schimbat, chiar şi muncitorii care se fac că reabilitează strada Mihai Viteazu din faţa redacţiei nu au avansat mai mult de geamul meu. M-am convins prin propriile urechi vătămate azi adânc în simţurile lor de hărmălaia făcută de utilaje. Deh, este timp până la anu’. Până la urmă, să văd partea plină a paharului, am scăpat de traficul din faţa redacţiei, iar muzica utilajelor de la drumuri pare să fie mai prielnică inspiraţiei. Ceea ce nu vă doresc şi vouă😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

14 Responses to Viaţa e chiar bella :)

  1. Oana spune:

    Doamne, era sa fac infarct. A scris Crina si m-am uitat de doua ori sa fiu sigura ca n-am gresit blogul.

  2. Satmareanca spune:

    Cred că doar ţi se pare. Mai uită-te o dată😆

  3. Oana spune:

    Da, sunt sigura ca ai scris😀

  4. daurel spune:

    Partea plina a paharului…;a treia cale ar fi: un alt pahar de marime adecvata.

  5. Adrian SM spune:

    Sigur Crina a scris?…🙂

  6. Satmareanca spune:

    Adrian, nu, mi-am angajat PR😀

  7. Satmareanca spune:

    Daurel, tocmai mi-am procurat unul mai mare😛

  8. Satmareanca spune:

    Oana, ce le ştii tu, ca o fată mare😛

  9. Loredana spune:

    Vazand titlul acestei insemnari nu pot sa nu imi aduc iar aminte de dilema: oare ce ne trebuie cu adevarat pentru ca viata sa fie frumoasa. Si mai mult, oare ceea ce credem ca ne trebuie e ceea ce ne trebuie cu adevarat?

    Cat despre nimic nou sub soare (ca sa ramanem in zona citatelor) imi aduce aminte (multe rememorari🙂 ) de toate-s vechi si noua toate.

  10. Adrian SM spune:

    Prima oară când am citit titlul titlul eram cam somnoros … Şi am citit „Viaţa e o belea”…..🙂

  11. Satmareanca spune:

    Adrian, poate era mai nimerit aşa😆

  12. Satmareanca spune:

    Loredana, cred că depinde de fiecare din nou să ne facem viaţa mai frumoasă, să ne stabilim ţintele în funcţie de ceea ce suntem capabili să facem. dar cum românilor în general le place să se uite în curtea celuilalt, e greu să-şi găseasca echilibrul.

  13. CELLA spune:

    io doar am trecut p-aici să te tzuc, am „votat la locu’ cu (cu-cu) stele” să nu-mi ies din mînă, şi să subSCRIU:
    LA VITA:mrgreen: o fi BELLA da’ la noi bella-i nume de …
    io merg pe citate că tot ce trăim a mai fost şi-o mai fi. contează(?!) adaptabilitatea şi ajustabilitatea, zic şi io nu dau cu paru😀
    azi îmi place aia cu omu’ – locu’ – momentu😉 plec „să le potrivesc”

  14. Satmareanca spune:

    Succes la potriviri!😀 Te tzuc înzecit🙂

Lasă un răspuns

