Pariul cu mine

Ciprian Bojan m-a tras de mânecă pe facebook mustrându-mă oarecum pentru că nu mai scriu pe blog. Şi nu numai atât, mi-a spus că blogul acesta obişnuia să fie unul reprezentativ. Da, obişnuia. Nu e primul care îmi spune asta şi mi-am tot spus că într-o zi voi scrie din nou. Chiar şi în urmă cu câteva minute mi-am spus că mâine voi posta ceva. Dar dacă tot amân pe mâine, blogul va rămâne nescris pe vecie. Aşa că, dintr-o dată, mi-a venit o idee. Azi fac un legământ. Mai bine spus un pariu. Un pariu cu mine. Un pariu că voi scrie regulat pe blog. Cel puţin o postare la două zile. Vouă v-am tot promis că revin şi mi-am încălcat promisiunea, dacă pierd pariul cu mine vă rog să mă penalizaţi. Nu mi-aş permite să decad atât de rău în ochii mei😀

So, I’m here again. Şi o să vă dau nişte veşti zilele astea🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

21 Responses to Pariul cu mine

  1. Oana spune:

    Aaa, ce tare, pot sa-ti dau eu pedeapsa? Plzzzzzz. Plzzzzzzz. Plzzzzzzz😀

  2. Satmareanca spune:

    Pot zice nu?😛

  3. isis spune:

    Felicitari pentru curaj! Eu nu vreau sa dau pedeapsa, eu vreau sa dau PREMIUL PENTRU AUTODISCIPLINA!
    Sunt cu ochii pe tine, Satmareanco!

    Nu renunta!

  4. Oana spune:

    Fireste ca poti, dar mai bine nu zici, o sa fiu blanda😛

  5. Mircea Roman spune:

    Cam acelasi pariu l-am facut si eu…doar ca mie mi-a trebuit mai mult de un an ca sa revin🙂 !. Oricum, cum se zice, revenirea este mai dulce decat plecarea!

  6. [D][S][N] spune:

    Like !😉

  7. Adrian SM spune:

    Ajunge şi odată pe săptămână, poate la două săptămâni…🙂

  8. Satmareanca spune:

    Adrian, vrei să pierd pariul? Cine ştie ce pedepse îmi daţi😛

  9. Satmareanca spune:

    Mircea Roman, mă bur să dau de dvs la revenire. Pot zice că şi eu am fost plecată un an, am revenit rar de tot🙂

  10. Satmareanca spune:

    Isis, merci pentru încurajare!🙂

  11. Satmareanca spune:

    Oana, wow, ce fată de treabă. Eşti prea bună😀

  12. Ciprian Bojan spune:

    Cam da, v-am tras de mânecă, fiindcă oamenii îşi mai spun părerea, măcar să se audă ei între ei, că altora nu prea le pasă.
    Dacă am spus la timpul trecut despre blog că era reprezentativ, am greşit. Eu vreau să spun la timpul prezent asta.

  13. Adrian SM spune:

    Io nu-s genul ăla să te pedepsesc. Mai degrabă-s adeptul vorbei „Şi ce e prea mult strică”…🙂

  14. Satmareanca spune:

    Ciprian, noi nu băusem per tu-ul? Măcar virtual😛

  15. Satmareanca spune:

    Adrian, uneori da, o să am grijă ca această consecvenţă să nu însemne şi prea mult😆

  16. Nu cred😛

  17. Ciprian Bojan spune:

    Mai uta omu’!🙂

  18. Ciprian Bojan spune:

    Erata> Mai uita omu’….

  19. Satmareanca spune:

    Ciprian, doar de aia e om, ca să uite :)))

  20. Satmareanca spune:

    Hello, pe tine nu te-a întrebat nimeni, da?😛

  21. Pingback: Veşti cu adevărat importante « Sătmăreanca

Lasă un răspuns

