Întind covorul roşu ….

… şi am dispărut. Îmi vin oaspeţii🙂. Pe voi toţi cei care doriţi şi vă puteţi face timp vă aştept mâine (vineri) la ora 13.00, la Centrul Judeţean pentru Conservarea Culturii Tradiţionale (vis-a-vis de Inspectoratul Şcolar”) la lansarea cărţilor „Regina Arkudă şi amuletele puterii” – de Oana Stoica Mujea şi „Hoţii de timp” de Ivona Boitan. Şi la cafeaua de după, normal🙂 V-am spus că şi autoarele vor fi prezente, nu?😀

Cei care nu puteţi veni, dar vreţi să ne vedeţi, pe mine , pe Oana şi pe Ivona, ce aberăm, vă invit să vă uitaţi mâine (vineri) de la ora 18.00 la Nord Vest TV, la o ediţia specială a emisiunii „Ora adevărul” cu Victor Constantinovici. See you!🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

9 Responses to Întind covorul roşu ….

  1. Pingback: Septembrie | Ioan Usca

  2. Adrian SM spune:

    Voi face un compromis: voi fi prezent de la 13 la 14 apoi fuga la jobu meu fără egal.

  3. CristiT spune:

    ce parere ai despre eliberarea lui SOV ?

  4. Ciprian Bojan spune:

    Iar io vreau poze! Multe! Că n-am putut pentru ca să vin… Asta e…

  5. Ciprian Bojan spune:

    … sau un link, ceva, unde pot găsi foto de la lansare!
    PLEEEEEEEAAAAAAASSSSSEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!😀

  6. Oana spune:

    Eu am ras atat de mult ca nici n-am apucat sa vad covorul😛

  7. Satmareanca spune:

    Adrian, merci pentru sacrificiu🙂

  8. Satmareanca spune:

    Ciprian, sorry, eu n-am poze. Colegul meu de la GNV care a fost la lansare a făcut doar vreo trei poze pentru că a venit atât de dotat încât a rămas fără baterii😆
    Pe Portal SM am văzut câteva poze reuşite, dar poate îmi trimite şi Oana şi postez.

    Până atunci, vezi pe portal
    http://www.portalsm.ro/Satu-Mare/Cultura/Scriitoarele-Oana-Stoica-Mujea-si-Ivona-Boitan-si-au-lansat-la-Satu-Mare-cele-mai-recente-romane_2611.aspx

  9. Satmareanca spune:

    Oana, atunci ar trebui să-ţi fac cadou nişte ochelari😛

Lasă un răspuns

