Ar trebui…

Acum că am scăpat de oaspeţi ar trebui să scriu ceva. Ar trebui să recuperez absenţa ca să mă pot ţine de promisiune. Ar trebui multe, dar deocamdată nu mă pot desprinde de „ar” 😀

PS. Poze de la lansare n-am, aşa că n-am nici ce scrie 😛

Despre Satmareanca
Ziaristă

9 Responses to Ar trebui…

  1. Ada Pavel says:

    lasă k a zis toată lumea 😆
    Revii tu…

  2. Satmareanca says:

    Atâta noroc 😀

  3. Ada Pavel says:

    poi da 😆

  4. Oana says:

    Pai normal ca n-ai, ca cine trebuia sa-ti dea cd-ul, cu toate ca a facut trei, s-a gandit sa le tine pe toate pentru el. Fireste 😀

  5. Satmareanca says:

    Da, firmă neserioasă.

  6. daurel says:

    Da, cu pozele de fata, se poate comenta…

  7. Satmareanca says:

    Care poze? 😛

  8. daurel says:

    Pozele cu satmareni primind autografe; sa-i stim si noi…

  9. Adrian SM says:

    Io am făcut câteva poze în fugă pentru că a trebuit să merg la slujbă de la 14,30.Am pus câteva pe facebook,dar pentru mai multe puteţi apela cu încredere la celebrul fotograf care este Sătmăeanu ,zis Darius…. 🙂

Lasă un răspuns

