Noua Constituţie!

De pe un forum: Sub Basescu şi Lady Gaga: Udrea

Titlul I – Principii generale

Articolul 1.Statul român
(1) România este un stat de hoţi, antinaţional, supus camarilei suverane, strâns unit în jurul acesteia în mod iremediabil.
(2) Forma de guvernământ a statului roman este Traian Băsescu.
(3) România este stat de sanchi, nedemocratic şi antisocial, în care demnitatea şpăgii, drepturile şi libertăţile oamenilor de afaceri apropiaţi puterii, libera dezvoltare a conturilor bancare ale acestora, nedreptatea şi clientelismul politic reprezintă valori supreme, în spiritul tradiţiilor poporului român, şi sunt garantate.
(4) Statul se organizează potrivit principiului separaţiei şi echilibrului puterilor – Traian Băsescu, Emil Boc şi Partidul Democrat Liberal – în cadrul aranjamentelor de culise.
(5) În România, respectarea Constituţiei, a supremaţiei lui Traian Băsescu şi a camarilei sale este obligatorie.

Via cotidianul.ro

Despre Satmareanca
Ziaristă

18 Responses to Noua Constituţie!

  1. Ciprian Bojan spune:

    Şi la sfârşit, „Aşa să ne-ajute Dumnezeu!”
    Aşa să-i ajute! Amin!

  2. Pingback: Răpciune | Ioan Usca

  3. Daniela spune:

    Buna ziua,

    As fi interesat de un link-exchange intre motruinfo.ro si blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email pe admin@motruinfo.ro

    Cu respect,
    Daniela

    (Dupa vizualizare as avea rugamintea ca acest comentariu sa fie sters)
    PS: Va rog includeti link-ul si titlul dorit pentru a va adauga.

  4. geocer spune:

    Incepe bine. Si continuareA?

  5. Oana spune:

    Exact, daca m-ar fi dus mintea as fi scris-o eu, dar nu m-a dus😛

  6. marisca spune:

    statul roman…si oamenii din Romania, salarii si pensii taiate, fiecare cauta portita de scapare…fura, dau in cap, se prostitueaza…stand in povesti cu sora mea (care locuieste in com. Berveni) imi zice ca o invatatoare de la scoala lor generala Dezsi Csilla pozeaza in tot felu de ipostaze pentru Miss Bikini la ziarul Szatmar…ce mai poti sa spui cand viitorul nostru e in mainile acestui gen de profesori, copii merg la scoala sa fie invatati de una care se dezbraca prin ziare si asteapta voturi…e normal ca si fetitele noastre sa isi doreasca sa devina manechine si nu medici sau oameni de stiinta cu asa exemplu. E oare lipsa de bani o scuza sau pur si simplu…e „materialul” prost?

  7. Adrian SM spune:

    Ioi, am crezut că pui de o „revoluţie” şi ne scapi de ciuma portocalie….

  8. povshop spune:

    Eu am s-o pun de-o revolutie Adriane :)) ai uitat de Che Guevara?

    Apropo Crina, m-am plictisit sa citesc singur acasa, cand mergem sa citim?😀

  9. Otto Pop spune:

    Ceapa lui, vezi ca eu am fost povshop. Nu stiu unde eram logat :))

  10. Adrian SM spune:

    Încurcate-s căile blogosferei Otto … 🙂 Apropos: ce e aia povshop? Ceva cetârnă secretă?…🙂 🙂🙂

  11. tac'su spune:

    @Adrian SM: nu-mi place ciuma portocalie, dar holera rosie imi da fiori. In ’89 am facut tot posibilul sa scap de ea. Sincer, nu-mi place sa vad rosu.

  12. Satmareanca spune:

    Otto, poate în vreo crâşmă? :))) Nu de alta, dar vremea e potrivnică cititului în aer liber. Nu?

  13. Satmareanca spune:

    Tac’su, doar sunt culori destul de apropiate😆

  14. Satmareanca spune:

    Adrian, aş vrea eu😀

  15. Satmareanca spune:

    Marişca, bine ai venit! Din păcate, cel puţin pentru o bună perioadă de timp de acum înainte suntem irecuperabili. Materialul prost sau lipsa anilor de acasă, nici nu ai contează care este cauza. Important este să conştientizăm că nu suntem chiar atât de buni pe cât ne credem ca popor. Abia atunci vom creşte pe treapa civilizaţiei.

    PS: Informaţia cu profa se poate proba?

  16. Satmareanca spune:

    Oana, poate următoarea Constituţie😛

  17. marisca spune:

    da, bineinteles, puteti suna la scoala, si o gasiti si la concursul online al ziarului

  18. Adrian Stef spune:

    ma intreb daca sunt reale stenogramele de pe EVZ

Lasă un răspuns

