Sânge pentru Mile!

Nu am reuşit să intru azi pe bloguri, însă citind presa online am dat peste o veste care m-a şocat! Mile Cărpenişan are nevoie de ajutor! Nu mi-a venit să cred. Apoi am intrat pe blog şi am văzut titlurile din feed-urile RSS. Aproape toate fac apel pentru Mile! Este în comă şi are nevoie de ajutor. Are nevoie de sânge din grupa A2 pozitiv!

El şi-a dedicat toată viaţa oamenilor. E rândul nostru să-l ajutăm! Rezistă, Mile!

Despre Satmareanca
Ziaristă

23 Responses to Sânge pentru Mile!

  1. Ciprian Bojan says:

    Să-i dea Dumnezeu sănătate! Am citit şi eu, era un comentariu pe blogul lui Ciutacu.

  2. Adrian SM says:

    Am AII negativ din păcate…

  3. Oana says:

    Da, am vazut si eu.

  4. Adrian SM says:

    Ce ai văzut Oana?

  5. Sibilla says:

    MILE ARE NEVOIE DE NOI ! ARE NEVOIE DE SÂNGE, A2+!!!
    Prieteni dragi, MILE, MERITĂ ! Hai să-i fim alături, aşa cum ne-a fost el , mereu !

    Sus, Mile, hai că POŢI ! Ycтани , Миле, моћиte!!!


    Mile al nostru, Mile Cărpenişan, merită !
    Doamne Ajută !
    Sibilla

  6. stejarul says:

    @Adrian SM spune:
    martie 20, 2010 la 12:12 am

    Si negativ ar trebui sa fie ok.
    Familia sa intrebe medicii ;sau eventual poti da tu un telefon la spital (se stie la ce spital e?-nefrologie? )
    Important e sa fi din Timisoara.

  7. spedy says:

    Nu pot ajuta decat cu un gand bun si o rugaciune…
    Doane ajuta!

    spegy/20/03/2010

  8. tac'su says:

    este buna orice grupa de sange . Va primi sangele de care are nevoie .

  9. VirtualKid says:

    Am incercat sa le multumesc tuturor care s-au straduit, chiar daca nu cunosc nici macar pe unul…

    sper sa fie cu folos. in fond, pare o intamplare aproape cinica…

  10. Adrian SM says:

    @ Stejarul Sunt din Satu Mare din păcate pentru situaţia asta… :(( Cred că centrul de recoltare a sângelui e închis probabil azi, mâine sigur…Dar dacă pot ajuta cumva pot fi găsit la servici după masa asta,la fel şi mâine. Sătmăreanca ştie unde lucrez.

  11. Toni says:

    Cu tranfuziile se procedează în felul următor. Spitalul îţi face prima porţie, de la a doua încolo cineva trebuie să doneze, la secţia de de colecatre a sângelui din spital, 400 ml de sânge, sau, în cazul unora mai slabi de înger, ca mine, 200 ml. Ştiu asta din proprie experienţă familială.
    Nu are importanţă grupa, spitalu îi bagă sângele corespunzător, e vorba de cantitate.
    Asta din cauză că numărul donatorilor de sânge a scăzut drastic în ultimii 10 ani.
    Sunt sigur că nu sângele e problema, mai ales că cea mai întâlnită grupă sanguină din Europa este A (II). Septicemia generalizată este.
    Oricum, aud că s-a mai stabilizat. Doamne ajută!
    Să ne rugăm!

  12. Tasha says:

    Am citit si eu vestea proasta legat de Mile Carpenisan,pe blogul unui timisorean,imi pare rau,nu pot decat sa-i doresc ca D-zeu sa-i dea puterea spre a depasi momentul,frumos gestul tau,apelul umanitar…

  13. rAuLiTo says:

    greu incarca tema blogului acuma 😐

  14. Darius says:

    Pot sa depun un protest oficial referitor la designul noii teme?

  15. Ciprian Bojan says:

    „Surse din interiorul Spitalului Judeţean din Timişoara ne-au confirmat faptul că starea jurnalistului este puţin mai stabilă. Mile Cărpenişan reacţionează bine la tratamentul aplicat (dializă), iar cadrele medicale care se ocupă de el se arată încrezătoare în şansele acetuia de a-şi reveni”. Sursa: adevarul.ro

  16. rAuLiTo says:

    @Darius baga mare :”>

  17. Eu am citit pe twitter despre Mile .. sper sa se faca bine .. si sa vada ca multi oameni au fost langa el ..

    Dumnezeu sa il aju pe Mile ..

  18. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 18 « Ioan Usca

  19. Satmareanca says:

    Până la urmă nu l-a mai putut ajuta nimeni…

  20. rAuLiTo says:

    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace 😦 rusine Antena pentru cele trei randuri din articol prin care au anuntat decesul lui. Pacat, au pierdut un reporter foarte bun, parerea mea.

  21. Nea Costache says:

    Dumnezeu sa-l odihneasca!

  22. doru says:

    De ce Doamne , de ce ? Era atat de tanar ! Dormi in pace Mile .

Lasă un comentariu