America alege. Noi bloguim

De leneşă ce sunt (şi recunosc) nu am scris nimic de alegerile din SUA. Voi puteţi face noapte albă la Mordechai. Un exerciţiu de live-blogging inedit aici. Cred că abandonez în curând şi acolo 😀 Pariez pe Obama!

Despre Satmareanca
Ziaristă

20 Responses to America alege. Noi bloguim

  1. octavpelin says:

    Crina,va castiga republicanul John Mc Cain,presidentia USA,iar Barack Obama,va deveni istorie!

  2. Satmareanca says:

    Octav, şi eu am spus asta atât pe blogul Corinei cât şi pe al lui Mordechai, că pot fi surprize. Şi că ar putea câştiga McCain. Şi reamintesc în acest sens răsturnarea de situaţie din urmă cu opt ani, când Bush a fost cotat cu a doua şansă, dar a câştigat votul majorităţii electorilor, deşi la numărul de voturi pierduse. Cred, însă, că în cele din urmă va câştiga Obama. S-ar putea la fel de bine să mă înşel.

  3. Trexel says:

    da de unde…noi dormim.
    io totusi nu inteleg de ce se bucura lumea c-a iesit Obama. de parca ar fi independent.

  4. Vania says:

    Hai, că pariez şi eu pe Obama…

  5. Trexel says:

    Vania, crezi ca iese ceva? nu dau astia nimic, vezi de treaba

  6. YODA BLOG says:

    Foarte bine ai facut, nici nu prea ai ce sa scrii sau sa spui de alegerile din SUA.

  7. lol says:

    Am dormit ca un adidas după maraton!! A ieşit Obama, a promis ca scoate trupele din Irak in 16 luni după instalarea la casa alba. Vedem atunci si vorovim, daca nu le scoate are tot arata substanţa ca unul al ştiu eu care a promis ca îşi da demisia in 5 minute daca nu ii iese, si sa sucit. Mama ce mai cântam când eram tânăr cântecul ăla „Parole, parole, parole”. Mie mia trecut:)))

  8. Spedy says:

    s-a itit OBAMA.
    consecinta a luptei pentru afirmare a populatiei ce fara voia ei a cunoscut si populat america,rasa afroamericana,isi urca un reprezentant in varful politicii americane si chiar mondiale.ce sanse ,cat si ce va reusi sa faca in aceasta postura ,vom vedea .
    cum bine s-a mai spus este un fel de revolutie catifelata dar,
    consecintele inca nu pot fi banuite.sunt inca sub impresia unui show mediatic exceptional asa ca nu pot face alte comentarii si oricum altii mult mai pregatiti o vor face cu siguranta.

  9. Satmareanca says:

    ‘ Neaţa la toţi! 🙂

    Trexel, ai văzut un singur om independent pe lumea asta? E o rază de speranţă. Ştii la ce mă gândeam, că noi nu aveam nici măcar această rază. Aş vrea să pot să trăiesc alegerile noastre cu speranţa că este posibilă schimbarea. Până la proba contrarie: Yes, he can!

    Vania, ai câştigat :))))

    YODA BLOG, nu pentru că nu aveam scrie nu am scris, mă mutasem la Mordechai alături de ceilalţi 🙂

    Lol, să sperăm că îşi va ţine promisiunea. În el e speranţa a milioane de oameni. Poate zeci de milioane ori sute. ce ştiu io 🙂

  10. Satmareanca says:

    Spedy, ‘neaţa şi ţie! 🙂
    Mie îmi place să cred în minuni. Îmi e ciudă că nu am putut sta să mă uit toată noaptea. Pe la vreo trei era să fac atac de cord când am văzut la parţiale ce scoruri obţinea McCain. Cred că asta făcea parte din strategie, ca să fie victoria schimbării mai dulce. Dar, om trăi şi om vedea 🙂

  11. lol says:

    @Satmareanca eu cred ca vrea sa se tina de cuvânt dar nu pot sa îl uit pe ăla care când eu aveam ~ 16 ani si după care am plâns. Nu a reacţionat corespunzător in „CRIZA RACHETELOR”. L-a mâncat in fund si a pus mana pe telefonul roşu si a a vorbit cu Hrusciov si sa soluţionat criza. Hrusciov a ajuns preşedinte de colhoz, halalt şti tu unde, via Dallas. Sa ii dea sănătate Dumnezeu lu” ăsta, OBAMA.

  12. CELLA says:

    of,of … uneori chiar regret că mi-au trecut entuziasmele şi fericirile ( chiar de nu credeam, mă puteam preface destul de bine 😆 )
    poate-or fi fost doar păreri …
    fericiţi ăia … ( ??? ) … atunci bine !
    întreb în jur să văd ( în pătrăţica mea ) ce avem azi în meniu şi dacă-i cafeaua gata
    da , îmi stă decent freza … bună dimineaţa ! s-a înnorat da-i încă o toamnă caldă şi ţigările au acelaşi preţ …

  13. Satmareanca says:

    LOL, cum am spus, speranţa moare ultima. Io sper, măcar câteva zile de acum înainte 🙂

    Cella, ţigările s-au cam scumpit. Nu ştiu când, dar io acum am băgat de seamă. No, dar nu-i ăsta un motiv suficient de serios ca să mă las. O cafea de la Starbrucks mi-ar prinde bine, dar nu dă nimeni 😀

  14. CELLA says:

    preţul ţigărilor i-acelaşi … cît îmi place-l plătesc , este preţul în orice altceva decît bani 😉 … şi cafeaua aia-i bobonită crede-mă 😆 … şi io care mă credeam cu capu-n nori … îi lumea cu roaita-n sus , zău aşa …
    „mai am un singur dor” 😆 să nu fim singuri în univers că-s cam plictisită … lumea-i mică rău , mă termină rutina şi ăia care scriu istoria … la ce se mai obosesc ?

  15. Trexel says:

    dau io o napilotana. cafea d’aia stelara n-am

  16. octavpelin says:

    Satmareanca.Crina,ai avut dreptate a fost ales Obama!Iti multumesc, si ma simt onorat sa ma regasesc in blogroll,cu stima si pretuire Octav!

  17. Satmareanca says:

    Cella, cred că ne-a place şi de ne vom da tot salariul pe ele :))) Îţi trimit un marţian în vizita? 😀

    Trexel, te lauzi şi rezultate ioc 😛

    Octva, am răspuns la cealaltă postare.

  18. octavpelin says:

    Crina,iti multumesc!

  19. rhorvath says:

    CADOUL LUI BASESCU PENTRU EVREII DIN AMERICA
    POLITIA DIN NOU LA ICR NEW YORK. SENZATIONAL, .VINERI 31 OCTOMBRIE, LA MIEZUL NOPTII O UNITATE SPECIALiIZATA IN HATE CRIME, FOTOGRAFIAZA MENORA DESECRATA. PRIN GEAMUL GALERIEI ICRI SE VEDE O MENORA URIASA (CAT PERETELE) PE CARE ESTE MANJIT CU ROSUL SANGERIU REPUGNANTUL FUCK.. PROBABIL CA ESTE UN CADOU A LUI BASESCU, PENTRU ANTI DEFAMATION LEAGUE, CARE ARE SEDIUL IN COLT CU ICR NEW YORK. SE IAU SI ALTE PROBE. (SPER ULTIMELE). ABSOLUT INCREDIBIL DAR EXPOZIA CU SCANDAL RAMANE LARG DESCHISA, DUPA zece SAPTAMINI DE LA INCHIDEREA OFICIALA.

Lasă un comentariu