Hop şi pozele

crina-la-bruges

crina-andrei-corina

oana-la-bruges-1

Mai multe poze găsiţi aici. E mai mult Bruges decât Bruxelles, dar asta mi-a fost plăcerea 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

13 Responses to Hop şi pozele

  1. Oana says:

    Hop si pozele. Pai da, noroc cu chinezul pitestean. Recunoaste 😆

  2. Spedy says:

    ce vad seamana mai mult a sirena…sau tot un fel de …..printesa?

  3. Jamilla says:

    maine fur si io de la tine poze, ma lasi? ale mele inca nu sunt descarcate, nu am cablu de date, uof

  4. Satmareanca says:

    Oana, japonez am zis 😛 Japonezii fac poze non-stop pe unde umblă. Dar, poate şi chinezii, dacă tu aşa vrei. Ţie care japonez crezi că ţi-a făcut aşa poze faine? :)))

  5. Satmareanca says:

    Spedy, dacă te referi la Oana, un fel de doi în unu 😀

    Jamilla, poţi „fura” cu plăcere. Văzusem printre pozele făcute de Oana şi unele cu tine. Facem cumva să ţi le trimitem 🙂

  6. Faine locuri ati vazut! Mi-am bucurat ochii.

  7. octavpelin says:

    Crina,am vazut intregul album,si parca am fost si eu cu voi,ce frumos este orasul,strazile,cafeneaua,chiar acum beau o cafea si ma gandesc ca sunt cu voi pe terasa,sunteti extraordinare,Oana parca este sora ta,fapturi de vis care ne-ati dat dreptul sa visam impreuna cu voi!!!

  8. Jamilla says:

    satmareanca, te rog din suflet, trimiteti-mi pe mail si mie cele cu mine si voi. da chiar te roooog!!! multu!

  9. Satmareanca says:

    Simona, eu mi-am bucurat ochii şi sufletul, dar mi-a stat mintea-n loc 😀

    Octav, ăsta a fost şi scopul. Să vă facem să călătoriţi la modul virtual. Sper că ţi-a plăcut cafeaua :))

    Jamilla, cum îmi fac puţin timp le trimit. Emailul e acela cu care postezi comentarii?

  10. octavpelin says:

    Crina oui,merci beaucoup!

  11. Satmareanca says:

    Cu placere 🙂

  12. corinacretu says:

    M-am bucurat mult sa vad pozele, Crina. Probabil ai si uitat de mini – micro-vacanta de la Bruxelles si Bruges, dar ma bucur ca v-ati simti bine. Sper sa ne revedem curand. Mult succes, ai grija de tine.

  13. Satmareanca says:

    Pozele ce-mi mai aduc aminte. Mi se pare că a trecut mult de atunci. Încă un pic şi se apropie sărbătorile cu un scurt respiro.
    Şi eu sper să avem ocazia să ne întâlnim 🙂

Lasă un răspuns

